Hakutulokset

  1. P

    Mikä taaperoajassa on/oli parasta?

    ?
  2. P

    Te jotka muutitte paljon lapsena

    miellätkö lapsuudenkodiksesi useamman asunnon vai onko niitä vain se yksi tietty. Missä ikävaiheessa asuit siinä, jos niitä on vain yksi kaikkein rakkain ja muistoja herättävin. Olen muuttanut 28 kertaa ja silti mulla on vain yksi ainoa koti joka on mielestäni the lapsuudenkoti. Voiko niitä...
  3. P

    Hammassäryn syy kun hampaasta ei löydy reikää

    okei palsta tietää aina totuuden, eli kysynpä täältä jos jollain olisi ollut sama ongelma. Yhteen hampaaseen on vihlonut nyt yli 5 vuotta eikä sillä voi syödä mitään sokerista tai terävän kovaa kuten hapankorppua. Kävin hammaslääkärissä vuosia sitten eikä siinä mitään reikää näkynyt edes...
  4. P

    Miten kauan teillä on mennyt ensimmäisistä kipeistä ja säännöllisistä supistuksista

    lapsen syntymään? Kauan siedit niitä kotona ennen lähtöä sairaalle? Näitä on tullut nyt neljä päivää kaiket yöt tiheään(2-10min väli) ja eilen alkoi jo illasta ja jatkui neljään asti yöllä, nyt alkoivat jo iltapäivällä ja siedettävää kipua vielä josta en lähtisi sairaalalle. Mulle on tulossa...
  5. P

    Sektiomammoille kysymys

    laitettiinko teille antibioottia sektion yhteydessä? Annetaanko niitä ns varmuuden vuoksi? Olen tekemässä bakteerisiirtoa vauvalle, joka syntyy suunnitellulla sektiolla, mutta mietin tuota antibioottiasiaa. Onko laitettu ja mistä syystä?
  6. P

    Päivän teema, erilaiset väkivallan muodot lasta kohtaan

    Hesarissa ja iltiksessä oli juttua nykyvanhemmista jotka käyttävät henkisen väkivallan eri muotoja ja jotkut vieläkin fyysistä väkivaltaa. Pelkkä kyllä/ei riittää. Oletko joskus: 1. Napannut lastasi tarpeettoman kovasti kiinni esimerkiksi kädestä, pitänyt hänestä kiinni lujasti, tukistanut...
  7. P

    Huononeeko teillä piilareita käyttävillä lähinäkö

    kun iskette piilarit silmille? Ostin nyt ekan paketin ja aikani sorkittua sain ne silmiin. Huomasin, että muuten näen loistavasti, mutta toisella silmällä näenkin huonommin lähelle mitä ennen. Kamut ei osannu vastata niin ehkä palstalaiset osaa kertoa mistä voisi johtua. :D Vaikuttaako se...
  8. P

    Lojuuko kellään äitiyspakkauksen laatikkoa ylimääräisenä pk-seudulla??

    Ostaisin mielelläni sellaisen.
  9. P

    Onko kellään kokemusta sektiovyöstä

    Eli tukivyöstä joka tukee vatsaa leikkauksen jälkeen. Kaipasin jotain tukea vatsaan viimeksi kovasti ja sidoin sitten jonkun liinan ympärille, että voisin kävellä. Ei kovin hyvä tuki, mutta parempi kuin ei mitään... Kyselisinkin jos jollain on ollut ko vyö, oliko apua, tukiko oikeasta kohdasta...
  10. P

    Kuuletko tämän?

    Mä kuulen vain toisella korvalla ja olen 27v Mieheni ei enää kuule ollenkaan ja hän on 32v
  11. P

    Oletteko te tehneet jotain omituista unissanne?

    Mä nukuskelin tänään busissa kun töistä lähdin ja heräsin kun annoin vastapäiselle naiselle lentosuukon. Näin jotain unta lapsistani. Yritin vielä siinä olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, maiskutin muka huulta yhtäkkiä ettei muka tajuaisi ja käännähtelin penkillä hermostuneesti. Sen jälkeen...
  12. P

    Missä iässä teidän lapsilla on vielä lähtenyt allergioita pois(sellaisia jotka alkaneet jo vauvana)?

    Meillä huomattiin yhden kadonneen (jesjesjesjes) ja mietin, mahtaisikohan tulla ihan allergiaton lapsi tuosta pian kolmevuotiaasta? :) Kokemuksia? Lähtikö ne peräkanaa?
  13. P

    Kuinka usein te näätte teidän vanhempia

    entä appivanhempia? Mä näen äitiä ehkä 2-4 kertaa kuukaudessa. Isää noin kolme kertaa vuodessa. Mieheni vanhempia noin 4-5 kertaa viikossa. Soitteletteko paljon jos asutte kaukana? Me asutaan aika lähellä.
  14. P

    Mitä ajattelet, jos ihminen sanoo ihan avoimesti, ettei pidä lapsista?

    Entä jos hän kertoo suorastaan vihaavansa lapsia?
  15. P

    Hei onko jonkun lapsella se laulava Elsa-nukke jossa mikki mukana?

    Kuuluuko siitä mikistä kaikua jotenkin lapsen ääni? Nyt Elsa lopettaa kyllä laulamisen, mutta siitä mikistä kuuluu lapsen ääni vaan jos huulet laittaa IHAN kiinni siihen ja silloinkin sellaisena huonona... Eli kuuluuko sen edes kaikua jotenkin?
  16. P

    Kuinka paljon asteikolla 1-10 hävettäisi, jos miehesi osallituisi katupartioon?

    Vai olisiko Rape entistä kuumempi pakkaus?
  17. P

    Millä alalla te olette?

    Saa kertoa tarkemminkin jos haluaa.
  18. P

    Kuinka paljon kinkkua jos vieraita on 15 jouluna?

    Riittääköhän edes yksi kinkku vai tekisitkö itse kaksi? Noista kaksi on pienempia lapsia. Meneekö savulohi huonoksi jos pakastan sen ja sulatan jouluna?
  19. P

    Ketä muuta ärsyttää tämä biisi

    Toi vinkuminen ja kähinä ärrrrrr. Joka välissä pitää vinkasta ku sikaa tapettais. Joka radiosta KRHÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKK. Sika - Alive
  20. P

    Onko sipseissä enempi suolaa mitä aikaisemmin?!

    Useat sipsit saa nykyään vähän irvistämään, kun on niin suolaisia. Jossain tässä 10-vuoden aikana niihin on alettu lisäämään enemmän suolaa, eikö?

Yhteistyössä