Hakutulokset

  1. T

    Britax toddler rattaat

    Ostin kyseiset rattaat käytettynä ja ajattelin että oisko jollain tietoa saisko rattaisiin vaihdettua ilmakumipyörät kun nyt on kennopyörät?Vuosimalli on 2010 ja oisko mahdollisesti viimeinen vuosi kun rattaita on myyty.
  2. T

    Satusiivet kaupanpäällinen

    Eli kauan mennyt,että olette saanu kaupanpäälliset liittymisestä?Kirja on meille tullut jo,mutta se hakka lelu ei.
  3. T

    Poikavauvan pippelin punoitus

    Siis joo ikä unohtu eli 6 viikkosesta pojasta kyse.Heräs ja katoin niin ei näytä enää niin pahalta,et tais olla pissavaipasta johtuvaa.Laitettava Bepanthenia kun seuraavan kerran vaihtaa vaipan.
  4. T

    Poikavauvan pippelin punoitus

    Kysyn tyhmänä ja en varmaan kerkee saada vastausta,mutta voiko vauvan pippeli punoittaa muuten,kun että on tulehdus?Ei mielestäni ole kipeä viel onko jotain kotikonsteja mil koittaa saada punoituksen pois?
  5. T

    suositelkaa matkarattaita

    Meil on emma ja hintaan nähden monipuoliset.Olen ollut tyytyväinen ja talvella työnnelty myös lumessa.Suosittelen rattaita missä on turvakaaressa remmi joka jalkojen välissä.
  6. T

    otsakuumemittari

    http://www.mshop.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=01500 Meil tollanen otsakuumemittari jos toi linkki toimii.Eli valo kohdistetaan otsaan ja parissa sekkunnissa tulos.Helppo mitata nukkuessa.Kerran ollu meitin tytöllä lämpöö ja sillon sama tulos otsamittarilla kuin pepusta...
  7. T

    Milloin kasvot menosuuntaan?

    Olen myös sitä mieltä et jokaisen oma asia mitä tekee ja miten kunkin autoon parhaiten soveltuu istuin niin että reissusta ei tuu painajaista.Ilmeisesti jotkut sitä mieltä ettei tarvii lähtee autolla jos ei noudata niiden mielipidettä,koska vaikuttaa et todisteita ei oo väitteille.No meil se...
  8. T

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä täytän 25 kahden viikon kuluttua, mies on 28, yhdessä olemme olleet kuusi ja puoli vuotta ja poikamme on viisi vuotias.
  9. T

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    Silmäteräni syntyi 10/2001. minä olin silloin 19, muutamaa kuukautta vaille 20. :heart:
  10. T

    KERAVAN SYKSY VAUVAT -06

    Täs mun osote jos haluut kirjotella privana jotain.tansku@netti.fi 4kk tytön äiti-76
  11. T

    KERAVAN SYKSY VAUVAT -06

    Asustellaan täl hetkel kalevas.
  12. T

    KERAVAN SYKSY VAUVAT -06

    nosto =)
  13. T

    esikoinen syksyllä -06

    olen 30v 3kk+ tytön äiti.Ois kiva vaihtaa kuulumisia samassa tilanteessa olevien kanssa.Vielä kun on kotona niin tulee jonkin verran oltua koneen ääressä.Mun mese osote on tansku1976@hotmail.com Voi laittaa meiliikin tuleen jos ei meseillä kerkee.
  14. T

    syksyn esikoiset -06

    Oho tuli kahteen kertaan viesti :/ <br><br>
  15. T

    Mesekamuja

    Huomasinkin et mul ei oo profiilissa mesen meiliosote.
  16. T

    Mesekamuja

    Yritin ainakin lisätä sut/teiät mun meselistaan mut en tiiä onnistuinko.
  17. T

    KERAVAN SYKSY VAUVAT -06

    Löytyykö äitejä joilla aikaa vaihtaa kuulumisia muiden kanssa?Käyttekö jossain vauvan kaa viettämässä aikaa tai ootteko harkinnu alottaa joku harrastus? :wave:

Yhteistyössä