Hakutulokset

  1. V

    Toimiiko muilla facebook normaalisti?

    mä en pääse kirjautuun.. ilmottaa et on jotain huoltotöitä menossa..
  2. V

    G: synnyttäneille

    molemmissa raskauksissani olen harrastanut ns. hyötyliikuntaa koska autoa en omista. eli hoitanut päivittäiset kauppareissut ja muut asiat kävellen. ensimmäinen syntyi 40+1. tässä raskaudessa harrastin pelkkää hyötyliikuntaa. kohdunkaula oli pehmennyt, auki ja lyhentynyt viikoilla 30+, ja...
  3. V

    Mikä siinä sidukassa, lonkerossa, kaljassa ym. alkoholissa on niin hienoa...

    Nikolain vaalea alkoholiton olut on ainakin minun mielestäni hyvää :) sitä join raskaana ollessani välillä saunajuomana. maistuu lähes "normi" oluelle..
  4. V

    salasuhde

    joo. en kans ymmärrä että miten vuosia kestäneen salasuhteen voi enää luokitella virheeksi.. itsellä ei ymmärrys riittäisi jos tämä "virhe" olisi näin kauan kestänyt, tai jos näitä virheitä olisi enemmän kun se 2. enkä välttämättä tuota toistakaan. ensimmäisen voisin yrittää antaa anteeksi...
  5. V

    Suosittele jotain (uutuus) romanttista komediaa mulle ... tekis mieli nauraa, itkeä ja haikailla :)

    friends with benefits :) ei nyt mitään uusinta uutta, mutta on todella hauska, ja jos et oo nähny, ni kannattaa kattoo :)
  6. V

    salasuhde

    joo, virheitä. vuosia kestänyt salaSUHDE ei ole enää virhe.. virhe voi olla se kerran, AIVAN korkeintaan kaksi.
  7. V

    kaduttaako tatuointi?

    mulla on tatuointeja vaikka kuina, ja ihan on omaksi iloksi. Hyvin olen tietoinen että ne ei enää vanhana välttämättä hyvältä näytä, mutta ne on siihen tarkoituksella otettu, ja jokainen (jopa ne tribaalit) muistuttaa jostain asiasta. yhteen en ole tyytyväinen, ja sen olen menossa korjauttamaan...
  8. V

    Opettaja käärii koulussa 11v tyttöäni mattoon!!! "vaaraksi itselleen, ja muille"

    siis onko tommonen muka teidän mielestä normaalia, että kääritään oppilas mattoon rauhoittumaan? :O minusta kuulostaa kyllä omituiselta.. jos olisi minun lapseni kyseessä, kysyisin kyllä asiasta rehtorilta, ja kastustelisin asiasta. varsinkin jos tyttöä tämä ahdistaa..
  9. V

    Julmettoman kova kipu munasarjoissa, lantio tulessa

    mulla oli tommosta samanlaista (tai kuulostaa samantyyliseltä) kipua molempien lasten odotusaikana, ja vielä jonkun aikaa toisen syntymän jälkeen. ei selvinny mitä on, mut kuuma vesi auttaa. joko painaa suihkulla kipeeseen kohtaan tai hautoo 1,5l pullolla, jossa niin kuumaa vettä kun iho...
  10. V

    Kuukautiset myöhässä..testi negatiivinen??

    jaa siis niin mitä??
  11. V

    Ystäväni mielestä vauvaa ei voi jättää yksin...

    mulle ainakin on sanottu, ettei se vauva rikki mene jos se välillä hetken yksin itkeekin..
  12. V

    Ystäväni mielestä vauvaa ei voi jättää yksin...

    kyllä meillä ainakin joutuu välillä vauva odottamaan vuoroaan. olen 2 pienen lapsen yh. ei vaan yksinkertasesti kädet repee samaan aikaan joka paikkaan.. varsinkin kun tolla vanhemmalla on nyt uhma alkanut, ni vauva joutuu välillä itkien ja huutaen odottamaan että hänen luokseen ehdin. ihan...
  13. V

    Kuukautiset myöhässä..testi negatiivinen??

    jos sulla on ollut ovulaati odotettua myöhemmin?
  14. V

    harrastaisin mutta ei varaa :(

    ..jatkan vielä. mutta tosiaan jotkut kitisee siitä, että sossun pitäisi jatkuvasti maksaa ne harrastusmaksut! kyllä mäkin sen hyväksyn, että se 36e myönnetään sen kerran vuodessa, mutta sitä en, että jotkut saa sen 36e siihen harrastukseen joka kuukausi.
  15. V

    harrastaisin mutta ei varaa :(

    joo, mutta ystävälleni koulun kuraattori sanoi aikoinaan, että sossun kuuluu myöntää hänelle jääkiekkoharrastus ja välineet :O ihan hullun hommaa! ei kyllä myöntänyt.. eikä mielestäni todellakaan kuulukaan. joo harkinnanvaraisesti, jota myönnetään se kerran/vuosi.
  16. V

    harrastaisin mutta ei varaa :(

    mä en kyllä itse henkilökohtaisesti ymmärrä, että minkä takia esim. sossun pitäisi myöntää tukea harrastuksiin?! :O se sossu on vihoviimeinen keino elättää itsensä/perheensä, ja sen pitäisi olla väliaikainen ratkaisu. mulla ensimmäisenä tulis mieleen karsia harrastuksista että piisaa raha...
  17. V

    Mies on unohtanut mut

    ja ei edes ollut. mies lorvi työttömänä kaikki päivät koneen vieressä. minä äitiyslomalla. ja kyllä ketutti!! luojan kiitos, ei ole enää sitä ongelmaa nurkissa pyörimässä..
  18. V

    Mies on unohtanut mut

    :D tai sit hommaat itelles jonkun pelin, esim. omalle läppärille, tai ihan vaan ristikko/sudoku lehti, ja meet äkkiä pelaamaan sitä ku huomaat että mies pitää tauon. jätät pyykit pesemättä, tai ruuat laittamatta tms. "pelaat vaan"

Yhteistyössä