Hakutulokset

  1. L

    Loppupuolen raskaus ja voimattomuus

    Hei. Onko kellään kokemuksia raskausajan voimattomuudesta. En itse keksi mistä oloni voi johtua, eikä neuvolatätikään. Olen siis raskaana vko:lla 22+4. Viikon ajan aina aamiaisen jälkeen sekä päivällä ohi menevästi/ aaltoina tulee totaali voimattomuus, kädet tärisee, jalat väpättää ja sydän...
  2. L

    Missä myydä ovulaatiotestejä

    Testit löysi uuden kodin .
  3. L

    Missä myydä ovulaatiotestejä

    Okei. Myynnissä olisi paketti Clearbluen ovulaatiotestejä (kaksoishormoni). Pakettiin kuuluu testilaite ja 10 ovulaatiotikkua. Tikuissa vkp 4/2016. Näyttää 4 hedelmällisintä päivää. Helppo tulkita.( ostin tikut h.35e+posti) Hintaa 20e + mahd. Postikulut. Voit myös tarjota jos kiinnostaa...
  4. L

    Missä myydä ovulaatiotestejä

    Hei. Minulla jäi kokonainen eli avaamaton paketti clearbluen ovulaatiotestejä käyttämättä. Haluasin myydä ne, mutta en ole löytänyt paikkaa missä niistä voisi ilmoitella. Yritin myös kysyä ylläpidolta saako täällä myydä, mutta en saanut vastausta. Oisko kellään ideaa?
  5. L

    Lapsettomuushoidot Oulussa?

    Meillä kanssa kokemusta Oyssin lapsettomuushoidoista. Me ainakin olemme tyytyväisiä hoitoihin ja palveluun. Henkilökunta oli ystävällistä ja ymmärtäväistä. Sain todella pahan hyperstimulaation punktiosta ja olin osastolla 9 päivää. Joka päivä ainakin kerran lapsettomuuspuolen lääkäri kävi...
  6. L

    Hoitoni, jotka johtivat ONNEEN....?

    3v yritystä, toivoa, pettymystä joka vihdoin 1 icsi:n ja 5 passin jälkeen muuttui onneksi ja keskenmenon peloksi. Olimme kunnallisella puolella hoidoissa. Alkiot ja limakalvot yms. aina priimaa, mutta kiinnittymistä ei tapahtunut. Aloin heti 2 pas siirron jälkeen kyselemään mahdollisesta...
  7. L

    Paljon kysymyksiä ennen hoitoihin lähtöä

    Kiitos vastauksesta. Me ollaan kunnallisella puolella. Jännittää kuinka kroppani reagoi hormooneihin, koska en ole voinut käyttää normi pillereitä. Niistä tulee niin kauheat mielialavaihtelut. Ehkä tämän kestää erillain. olisi kiva kuulla muidenkin vastauksia. Tsemppiä paljon että nyt...
  8. L

    Paljon kysymyksiä ennen hoitoihin lähtöä

    Hei. Olemme yrittäneet lasta 2v. Ollaan käyty tutkimuksissa ja vika on minussa- vahva pco , mutta ei ylipainosta johtuvaa. Nyt pitäs lähteä inseminaatioon, mutta jännittää miten ne sujuu. Olisi kiva jos joku jaksaisi vastata mielessäni oleviin kysymyksiin. Kuinka paljon hormoonit vaikuttaa...
  9. L

    Tunteiden purkaus paikka 2013

    Nyt on pakko purkautua... Me ollaan mieheni kanssa yritetty lasta kohta 1, 5v . Mitään katastrofia ei kummastakaan löytynyt. Minä oon halunnut lapsen jo 18v ja nyt oon jo kohta 30v. Me kumpikin on koettu elämässä jo paljon menetystä mutta miksi just meillä tämä epäonni jatkuu. Noin kuukausi...

Yhteistyössä