Hakutulokset

  1. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Madeia: pahoittelut vuodon alkamisesta!:( harmillista. OneMore? : tervetuloa mukaan! :) Mä en malttanut olla tänään(kään) testaamatta. Mutta mitään hyötyä siitä ei kyllä ollut. Testiviivan paikalle tuli omituinepunainen suttu. Ei kunnollista viivaa. Onko tällaisesta kokemuksia? Nyt...
  2. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Coyo: Kiitos vastauksestasi. :) Mulla on pco ja kierrot venyy huimiksi. Nyt taitaa olla kp 52. Joissakin kierroissa olen tunnistanut ovulaation varmasti, mutta nyt en ole varma. Veikkaisin että nyt saattaisi olla dpo 14. Tai sitten jotain ihan muuta. Ainoassa aikaisemmassa raskaudessani, joka...
  3. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Täällä edelleen epäselvyyttä. Testasin tänään iltapäivällä jonkinlaisen haamun. Mutta ei ole mielestäni kovinkaan vahvistunut. Testiin jäi kaksi vaakasuuntaista viivaa, jotka hankaloittaa tulkintaa. Testiajalla olin näkeväni jotain todella hentoa viivaa, mutta en tiedä oliko vaan kuviteltua...
  4. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Voi ei! Olen niin pahoillani Carolina. :'( Halauksia!
  5. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Täällä on haamu heikentynyt. Kuvassa ylempänä eilinen testi ja alla tänään aamulla tehty. Voikohan sillä olla merkitystä, mihin aikaan aamusta testin tekee? Enpä tiedä. Yritän olla ajattelematta asiaa liikaa ja odottelen kuukautisia.
  6. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tiktak: en osaa oikein sanoa tuosta muokatusta kuvasta onko siinä jotain. Saisitko otettua vielä uutta kuvaa?=)
  7. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tässä mun tänään aamulla otettu testi, ensimmäistä kuvaa muokattu automaattitarkennuksella. Kuvat on otettu testiajan jälkeen. Olin niin uninen aamulla että katoin vaan nopeasti ja aamukiukkuisena, että nega tuli ja painelin takaisin peiton alle. Mutta kun heräsin uudestaan niin kappas, joku...
  8. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Adalie ja Fujin: näen plussat molempien testeissä. Onnea! =) Madeia: Ihan niinkuin tuossa sun testissä olis hyvinhyvin haalea haamu. Ootko jo testannut uudestaan? Carolina: haamu näkyy. Toivotaan että vahvistuu ja pysyy matkassa.:heart: Mä en oo tänään testaillut ja koitan pitää itseni...
  9. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Näkyykö teidän mielestä tässä mitään? Viivanpaikka? Haamu?
  10. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    JEEEE!!! :D :D :D Digitesti näyttää raskaana 1-2 viikkoa!!! :heart: Voi en meinaa millään pystyä uskomaan tätä todeksi. 1,5 vuotta ollaan yritetty ja tää on meidän ensimmäinen plussa ikinä! Täällä tulee ilon kyyneleitä. Kiitos kaikille ihanista vastauksista ja tsemppauksesta! :heart: Toivon...
  11. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    MiNalo: :hug: Voi harmi! :( Voimia!
  12. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Siis ei ne mun kuukautiset tulleetkaan kunnolla. Ihan pientä tiputtelua vain pitkin päivää. Siksipä teinkin vielä testin iltapissasta. Viiva tuli hitaasti näkyviin, mutta tuli kuitenkin. Aika epäuskoinen ja sekavan toiveikas olo. Voisinko sittenkin olla raskaana?!?! Puolentoista vuoden...
  13. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    PiipaKaa: Kyllä tuossa punertava haamu näkyy. :) Toivottavasti vahvistuu. Mä testasin tänä aamuna clearbluen digillä, mutta eihän siitä mitään tullut kun näyttö pysytteli ihan pimeänä. Viallinen testi ilmeisesti. Ja nyt mulla alkoikin sitten kuukautiset. :( Eli todennäköisesti ei ole...
  14. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tässä vielä kuvakin. Otettu tosin jo testiajan jälkeen.
  15. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tein äsken apteekin testin, mutta ei siihen tullut niin punaista testiviivaa kuin eiliseen testiin. :( Olin kyllä vähän hätäinen, koska kävin töissä lähtiessä pissalla, matkalla kävin apteekin kautta ja kotona heti testasin. Eli oli aika laimeaa pissaa. Mutta eikö sen silti pitäsi nyt olla...
  16. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    MiNalo: Kyllä noissa sunkin tikuissa näkyy haaleat plussat!!! =) Jännittävää.. Ei oikein uskalla toivoa vielä liikaa, mutta silti alkoi jo perhoset lennellä vatsassa.
  17. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hei! Mitä mieltä olette tästä? Onko viivanpaikka vai haamuplussa? Kuukautisten pitäisi alkaa huomenna.

Yhteistyössä