Hakutulokset

  1. V

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Täällä on tänään etova olo ollut oikein huipussaan tähän mennessä. Ruokaa söin päivällä mutta sekin jäi kesken kun ei vaan mennyt alas. Sit otin tähän väsymykseen pikku päikkärit, 5 tuntia. Nyt alko tekeen mieli kebabia ja mies lähti hakeen tosta keskustasta, katsotaan tekeekö sit vielä mieli...
  2. V

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Mun anoppi on ihminen kenen kanssa tulen toimeen mutta kenen seuraa en kaipaa. Ollaan yhteyksissä tosi harvoin ja kylässä ei juurikaan käydä. Ei pidä mieskään äitiinsä kauheasti yhteyttä. Lapset on kotona kun mies hoitovapaalla. Syksystä en tiedä kun ehtisivät olla hoidossa n 1,5kk ennen mun...
  3. V

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Oliko niitä halukkaita päivittäjiä? Jos ei niin mäkin voin kyllä päivitellä ens kuun
  4. V

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Meillä ei lähisuku tiedä, ainoastaan mun äiti tietää. Meillä oli enekelitytön odotus viimeinen ja olin vahvasti sitä mieltä syntymän ja kaiken kärsimyksen jälkeen, että lapsia ei enää tule. Nyt kuitenkin tyhjä syli alkoi haluta täytettä ja mieskin oli suostuvainen vielä yrittämään lasta. Äitini...
  5. V

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Maisa90 voih, olispa ollut lähempänä. Liian pitkä matka tuonne ajella.
  6. V

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Maisa90 Missä tolla hinnalla pääsee varhaisultraan? Mulle on tänään iskenyt ihan kauhea menettämisen pelko. Oon ihan hermorauniona tän odotuksen suhteen jos tässä vaiheessa. Edellinen odotus päättyi enkelitytön syntymään niin kai se johtuu siitä nää pelot. Täytyy huomenna soitella neuvolaan...
  7. V

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Tervetuloa uusille minunkin puolestani. Kiva kun porukka kasvaa ja kirjoittelu on aktiivista. Pahoittelut surun kohdanneille :( Hydrangea mä aloin kirjottamaan odotuksesta blogia. Löytyy täältä Toivon odotus Täällä tuli nyt sitten vielä kaiken etvan olo lisäksi flunssa. Olo on aivan...
  8. V

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Donnuska ei ole kutsua missään, edes roskapostissa. Laitoin sulle vielä uudestaan yv:tä
  9. V

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Mäkin laitoin jo joku päivä pyyntöä sinne fb-ryhmään pääsystä mutta ei ole mitään hyväksyntää tullut
  10. V

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Blancita Meillä tosiaan ensimmäistä synnytettiin 15h jonka jälkeen tehtii sektiopäätös koska synnytys ei edennyt. Minulle jäi silloin muutoinkin huono kokemus koko sairaalassaoloajasta. Toisessa raskaudessa ilmoitin heti neuvolan ekalla käynnillä, että haluan lähetteen pelkopolille. Koska olin...
  11. V

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Tervetuloa uusille. Kahvin juonti on ollut teillä puheen aiheen. Itsellä ei ole sitä "ongelmaa" kun en juo kahvi laisinkaan. Olen ollut 5v ilman kahvia, siitä lähtien kun ensimmäistä lasta aloimme odottaa. Silloin alkoi maistua pahalle eikä ole sen jälkeen maistunut. Seksi maistuu samalla...
  12. V

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Täällä oli jossain kohtaa mainintaa fb-ryhmästä? Mites siihen vois liittyä? Ja onko salainen/suljettu ryhmä? Meillä kun ei haluta kerta asiasta kenellekkään taustan takia. Voisin liittyä kanssa sinne, kun sieltähän ei asiat leviä ulkopuolisille.
  13. V

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Täällä on tänään saatu vahva plussa :) Ajatukset vaan ei vielä asiaa ymmärrä tai usko mutta ei testitulos muuttunut ole vaikka sitä kuinka monta kertaa katsoo.
  14. V

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Täällä uusi liittyisi porukkaan. Tänään saatu positiivinen tulos. Vauvahaave /34v / 4. / TYKS ja la on varmaankin 27.11ja korjauksena tuohon teidän synnytyssairaalalistaan niin LAS/Loimaan aluesairaalan ja Vammalan aluesairaalan voi poistaa listoilta kun kummassakaan ei enää synnytetä.
  15. V

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Tänään testattu kun huomenna pitäis alkaa menkat. Testiin saatiin joko tosi hailu haamu tai viivanpaikka. Mitään oloja ei ole menkkojen alkamisesta, yleensä on. Perjantaina testaan sit uusiks jos ei menkat ala siihen mennessä. Huono olo on aamuisin ja aina voisin nukkua.
  16. V

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Tänään 23/27 ja aamulla testasin ihan selvän negan. Jotenkin oon menettänyt toivoni tähän kiertoon. Olo on surullinen.. Oloa ei yhtään helpota se, että näin unta jossa sain plussan testiin. Putosin niin korkealta kun sit testiin tuli nega. Että näillä tunnoilla lumiseen lauantaihin.
  17. V

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Mulle on tullut kauhea halu testata. viikon päästä kuitenkin vasta pitäis menkkojen alkaa. Mutta sellainen joka kuukautinen outo mahan juilinta viikon ennen menkkojen alkua puuttuu. Paha olo on joka aamuinen vieras. Kuitenkin jotenkin en jaksa uskoa, että heti olis tärpännyt vaikka ovis...
  18. V

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Meillä testaus menee 1,5 vikon päähän jolloin kuukautisten pitäisi alkaa. Mä en varmaan testaile paljon ennakkoon, tietysti jos oireita on paljon niin voin viikonloppuna testailla. Etovaa oloa on ollut nyt useampana aamuna ja alavatsalla lievää piston tunnetta. En tiedä sitten mistä johtuvaa...
  19. V

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Omakotitalossa asutaan. Omia makuuhuoneita ei lapsille ole, makkareita on kolme joista yksi meidän käytössä eli vanhemmilla. Tällä hetkellä lapset nukkuvat samassa huoneessa ja yks huone on vierashuoneena ns. mummin huoneena. Ovis pongattiin eilen ja käytettiin kyllä tehokkaasti. Nyt vaan...
  20. V

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Onnea plussanneille. Toivottavasti nuo tois meillekin hyviä plussatuulia ;) Tervetuloa maisakaarina Täällä on touhuttu tasaseen tahtiin vaikka ovista ei vielä kai olekaan ollut, loppuviikolla pitäis mun laskujen mukaan olla. Nyt vaan flunssa meinaa taas painaa päälle. Etovaa oloa on nyt...

Yhteistyössä