Hakutulokset

  1. E

    Helmikuun helmet 2014

    Meillä D-vitamiinit aiheutti hirveet masukivut tytsälle.. Tosin saattaa vaikuttaa se, että turhan nopeasti annettiin liian paljon. Eilen en antanut ollenkaan ja tyttö oli hyvin tyytyäinen koko päivän ja yökin oli siedettävä! Tänään lähdettiin sit taas siitä yhdestä tipasta liikkeelle.. Nyt kun...
  2. E

    Helmikuun helmet 2014

    Parus, laitappa pojalle kylpyveteen muutama tippa vaivaöljyä, voin luvata että häviää kuivuus vauvan iholta ja omista käsistä! Meillä pari kertaa laitettu, tytsältä loppu hilseily samantien ja omat kädet tuntuu pehmeiltä kuin se kuuluisa vauvan pylly! :laugh:
  3. E

    Helmikuun helmet 2014

    Meilläkin on pari kertaa tullut kunnon kaariyrjöt, totesin että jos röyhtäyttää niin jää pieniksi pulautteluiksi, jos tulee niitäkään. Joten kannattaa parus röyhtäyttää, siitä on yllättävän paljon apua! Imetyksestä vielä, mulla hommaa hankaloitti vielä se, että oli ennen raskautta toisessa...
  4. E

    Helmikuun helmet 2014

    Väsynyttä päivää! Lastenvalvojasta, mä vielä odottelen omaa aikaani, ajattelen että soitan ja varaan sen ajan itse jos ei piakkoin ala mitään kuulumaan. Imetys, meillä meni tytsällä joko maha ihan sekaisin tai sit ei saanut maitoa riittävästi, joten siirryttiin kokonaan korvikkeisiin...
  5. E

    Helmikuun helmet 2014

    Hei vaan moi kaikille pitkästä aikaa, ja kiitokset Hortensialle uudesta pinosta! Mulla tässä vähän synnytyskertomusta ja muutakin, joten pitkä postaus tiedossa. Eli siis, 4.3. aamupäivällä istuin sohvalla, mies oli vielä nukkumassa. En tehnyt mitään normaalista poikkeavaa, istuin, tuijotin...
  6. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Tänne syntyi 4.3.2014 20:20 tyttö, mittaa 51cm ja painoa 3750g. <3 Molemmat voidaan hyvin, kirjottelen lisää jahka jaksan ja ehdin!
  7. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Pikainen päivitys; Ennen kello 11 istuin sohvalla, kuulin masusta pienen naksahduksen. Vessaan tarkistamaan vaikka mitään ei valunut, verta reilusti. Soitin synnärille -> käyrille. Lääkäri kävi tovi sit tekemässä sisätutkimuksen jonka seurauksena meni vedet siihen paikkaan, nyt taas...
  8. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Vaippa on liian pieni jos jatkuvasti vuotaa takaa, ei oo vaippamerkeillä hirveesti eroa. Ainakaan itse en esikoisen kohdalla mitään huomannut. Tai sit vaan kokeilee laittaa sitä vaippaa "ylemmäs" sieltä selän puolelta. :) Mä sanoinkin aikasemmin, että en pystyny esikoista imettään oikeestaan...
  9. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Ei tullut helmikuun helmeä tännekään.. Eilen jo innostuin kun illasta taas supisteli pariin otteeseen kipeästi ja alaselkää sekä reisiä pakotti ihan hulluna. Vaan ei, taas herättiin uuteen päivään ihan yhtä tukevana. Hortensia, rajulta kuulostaa mut onneksi sulla ja poitsulla kaikki hyvin...
  10. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Toivottavasti! En jaksais möhniä enää päivääkään yksin kotona miettimässä et mitä sitä tekis! Täällä oltiin jo maanantaina hyvin kiinnittyneitä, silti yhä vaan tukevassa tilassa. :D
  11. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Kyllähän toi kovasti limatulpalta kuulostaa! Ei se aina verinen ole, mut saattaa olla jos sieltä kohdunsuulta tarttii verta matkaan. Voi siis olla että säkin pääset kohta tositoimiin! Pidän ainakin sormet ristissä :) Kaveri sanoi eilen nähneensä unta, että tää syntyis tämän vuorokauden...
  12. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Mulla ei esikoisen kanssa imettäminen onnistunu ku ihan pienen hetken. Meni rinnat niin pahasti ruvelle, että se imetys oli ihan yhtä tuskaa alusta loppuun, oli mulla rintakumit käytössä tai ei. Korvikkeilla mentiin ja terve tyttö toi on, syksyllä jo kouluun menossa. En elättele suuria toiveita...
  13. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Oi, onnea pikkujättiläisestä! <3 Täällä ei mitään uutta, ihan vaan 40+0 poks.. Oikea kylki ihan tuhottoman kipeä, ollut eilisillasta asti. Au.
  14. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Sairaalassa se olo mun mielestä jotenkin rauhottui. Ehkä osaltaan just siks että ties synnytyksen olevan käynnissä ja sitä myötä kohta jo koko raskaus ohikin. :D Mä oon kuurannu koko kämpän niin katosta lattiaan ettei täällä oo enään mitään siivottavaa, ikkunoita en sentään viitti pestä...
  15. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Mä oon varmaan viimesenä täällä huutelemassa, tai siltä ainakin tuntuu :D Ekan kanssa en jännittäny oikeestaan yhtään ja luulen et se meni osittain senkin takia niin helposti ja nopeasti, koko synnytyksen kesto tais olla sen 8h. Ja se alkoi ihan yhtäkkiä suppareilla, kolme päivää lasketun...
  16. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Musta tuntuu että täällä ollaan synnyttämässä, kun on sen verran hiljaista.. Täällä itsekin toivoisin jo pääseväni tositoimiin, josko tää olis täsmällinen ja tulis huomenna kun on SE päivä? Seuraava neuvolakin vasta ensi viikolla, jolloin on jo viikon verran yliaikaakin.. TUR HAUT TA...
  17. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Hortensia, toivottavasti pääset pian tositoimiin! Parempi toisaalta olla kotona, mulla sisko pyöri KOKSin käytävillä toista vuorokautta melkosissa kivuissa ennen kun tyttö oli maailmassa! Täällä hyvin rauhallinen yö, en herännyt kertaakaan. 10h unet putkeen. Tyyntä myrskyn edellä? Ihan...
  18. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Munkin mielestä. Pissaa se ei ollut, koska vaikka kuinka yritin pidättää ja katkaista suihkua niin aina vaan tuli.. Ja niitä talouspapereita ei kukaan edes sen tarkemmin kattonut vaikka käskivät niitä pitää. Joko se oli oikeasti lapsivettä ja se hoitaja ei osannut ottaa sitä tikkutestiä oikeasta...
  19. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Synnärillä käyty, epämääräinen vuoto EI ollut lapsivettä, vaikka vielä synnärillä pissanäytettä antaessa holahti ihan kunnolla jotain muuta kuin pissaa, en sit tiedä mitä se muka olisi.. Kohdunsuu sormelle auki, mutta kanavaakin vielä pari senttiä jäljellä.. Osaa olla sit niiiiin...
  20. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Maiscu, en mäkään voi sanoa että varsinaisesti mitään tapahtuu, joten samassa veneessä vielä toistaiseksi.. Soitin kahden aikoihin synnärille, käskivät laittaa talouspaperia alushousuihin ja tarkkailla tilannetta. Nyt sit tietysti kyttään koko ajan että josko jotain tapahtuis tai näkyis vaan...

Yhteistyössä