Hakutulokset

  1. H

    Esikoinen vuodelle 2014

    Mielettömän paljon onnea maamis!! :heart: Multa on hävinny kaikki raskausoireet, ainakin se pahoinvointi. Rinnat nyt on kipeet ja syötättää, mutta nehän nyt on perus menkkaoireita, eli täällä odotellaan nyt sit tätiä kylään... :attn:
  2. H

    Esikoinen vuodelle 2014

    Jonnamo, minä jouduin kanssa joskus käynnistämään menkat ku kierto veny ja siitä lähtien mulla on ollut lyhyemmät kierrot. aikasemmin saatto olla 40 päivääkin, nykyään harvoin menee yli 30 päivää. :)
  3. H

    Esikoinen vuodelle 2014

    Tk, jospa se nyt tärppäisi, ihana kun voi tunnistaa tuon uvulaation niin selvästi! Minulla on aina vaan yhtä arpomista ja mietiskelyä, mutta tuleepaha heiluteltua lakanoita harva se päivä. mies on mielissään. :laugh: Maynika, ONNEAONNEAONNEA! :heart: Ihania uutisia! (.) Minulla on alkanut...
  4. H

    Esikoinen vuodelle 2014

    Minäpä taidan liittyä tänne sekaan kanssa, mukava saada turista näistä asioista, miestä taitaa jo vähän tympiä 24/7 tutkia minun kehoni oireita ja kuunnella raskaushöpinöitä. :) Vaikkakin hän on mukana tässä vauva projektissa ihan 110%. Meillä taitaa olla nyt YK 3. Noin puolitoista viikkoa...
  5. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Joo, pippurilla selkeä punainen näkyy siellä! Nyt vain odotellaan sen vahvistumista kovasti! :heart: Täällä vaan vuoto runsaampaa kuin eilen, ei tainnutkaan olla kyse mistään kiinnittymisistä vaan ihan rehellisistä kuukautisista. Vuoto tosin on niukempaa kuin normaalisti, mutta kyllä tässä on...
  6. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hoooh, voi kun olisikin. Minulla kyllä on nyt vähän semmosia menkkamaisia tuntemuksia alavatsan seutuvilla... Tiedä sitten näin ensikertalaisena kuuluuko se tommosiin kiinnittymisiin, jotenkin en vain jaksa uskoa että täti vielä olisi kurvaamassa kylään. Pitää huomenna raportoida lisää vieläkö...
  7. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Välli, Kaiken järjen (ja tuntemusten) mukaan mulla olisi ollut ovulaatio viime viikon keski vaiheilla... Yleensä mun kierrot on olleet siis tosi pitkiä, joskus hyvällä tuurilla sen +-30 päivää mutta joskus saattanut olla hurjat 40kin päivää, muttei ikinä ns. liian lyhyitä... Nyt ei taas verta...
  8. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Minäkin katselin noita teidän kuvia ja kyllä niissä minusta viivat tihrustelematta näkyy! :) Toivotaan tosiaan parasta! :heart: Just kun minä kävin tänne hehkuttamassa raskaus oireita niin eikös pissalla käydessä paperiin jäänyt verta... :'( Tosin kuukautisten aika ei tosiaan olisi vielä...
  9. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Moikka vaan kaikille! Täältä löytyy yksi hätähousu lisää, juuri rekisteröidyin tänne kun arvalin et pakko päästä jakamaan tätä jännittämistä ja höyryämistä muiden kanssa! :) Muutamia kuukausia on lapsi ollut haaveissa ja nyt on jotenkin sellainen olo että olisi tärpännyt (Tai sitten vain...

Yhteistyössä