Hakutulokset

  1. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    hei "mymmeli", Paljon kivampaa, kun mun keikat on normaalisti iltapäivällä. Aikuiskeikkailijoilla on vähän rankempaa kun niillä on keikat aina illalla myöhään tai yöllä. t. Robin
  2. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    moikka "brynolf1", juu olen! ;) t. Robin
  3. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    moi Victor, Teen koko ajan musaa ja pyrin tekemään aina ikäistäni musaa josta itse tykkään en liian aikuismaista. t. Robin
  4. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    hei Veera! Uusia biisejä tehdään koko ajan ja on tulossa tosi hyvää materiaalia. Tämän vuoden aikana jossain kohtaa varmaan levyä tulossa jos kaikki menee nappiin. t. Robin
  5. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    moi! Luen jokaisen postin mutta nyt niitä tulee niin paljon että olen aivan älyttömästi jäljessä ja siitä mulla on huono omatunto. t. Robin
  6. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    hei "Mamma03", Ollaan tehty uutta musiikkia ja pidän tosi paljon näistä uusista biiseistä mitä ollaan tehty. t. Robin
  7. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    hei "Krista"! Ei ole rankkaa olla laulaja. Paljon on kaikkea hommaa, mutta silloin ei ole rankkaa kun saa tehdä sitä mitä haluaa. heippa! t. Robin
  8. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    moikka "Maija"! En fanita juuri oikein ketään mutta Hyviä laulajia on useita esim. Adam Lambertin keikalla kävin ja ei voinut kuin ihmetellä kuinka taitava kaveri se oli. Bändeistä Biffy Clyroa kuuntelen nyt. t. Robin
  9. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    moikka "Moskova", Ihan normaalisti kun ollaan pyhitetty arkipäivät keikoilta. Jos on jotain muuta musahommaa viikolla teen autossa usein läksyt. t. Robin
  10. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    heippa, Fanitapaamisia ei myydä vaan yritetään aina saada uusia faneja tapaamisiin ettei aina samat saa tapaamisia. Niitä voi voittaa kilpailuista joita aina keikkapaikkakunnalla jotenkin järjestetään paikallisesti. t. Robin
  11. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    moi "Sissi"! On enemmän kuin moni uskookaan. t. Robin
  12. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    kiitos "Fani" kysymyksestä. Hartwall areenan keikka oli kyllä ihan sairaan mahtava, mutta tykkään paljon käydä myös pienillä keikkapaikoilla kun yleisö on siinä ihan lähellä. Kaikista keikoista on mulle jäänyt kivoja muistoja. t. Robin
  13. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    moi "Mii", Musiikkia tässä on yritetty kovasti tehdä ja kai musan parissa olisi kiva tehdä aikuisena töitä. t. Robin
  14. Robin Packalen

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    hei, Mä en pidä itseäni oikein julkisuuden henkilönä, mutta se vain tulee tän homman mukana vähän automaattisesti. Ilman julkisuutta ei olisi myöskään faneja eikä keikoilla kävijöitä. Taidan olla suht sinut julkisuuden kanssa. t. Robin

Yhteistyössä