Hakutulokset

  1. millionnea

    terolut

    Söin tuossa kp10-24 teroluteja. Koska olis odotettavissa menkat? Ovista en kuurin aikana bongannut. Mut tiedä siitäkään sit. Tai koska uskaltais tehdä r-testin. Tai onko ihan toivotonta haaveilua.
  2. millionnea

    Lapsen pahoinpitelystä sakot!

    Äiti pahoinpiteli pientä tytärtään vuosia - sai sakot | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi ja sit elämä hymyilee taas kun on maksanut lapselle pari tonnia siitä et on henkisesti ja fyysisesti pahoinpidellyt. uskomatonta.
  3. millionnea

    Palkanlaskijaa tms paikalla?!

    Mulla on epäselvää miten noi vuosilomatmenee. Eli olen osa-aikatyössä noin 10 täyttä päivää kuukaudessa. Heinäkuussa pidin kertyneet 10päivää vuosilomaa ja loppu kuussa minulle kertyi vielä kuusi kokonaista työpäivää. palkkaa sain kuitenkin vain saman verran kuin ilman vuosilomaa. Meneekö se...
  4. millionnea

    Voiko yrittäjä olla työtön?

    Sain juuri kuulla ettei sopimustani jatketa. Mulla on toiminimi myös jolla teen todella vähän hommia (tänä vuonna joku 700€). En pysty sillä itseäni näin nopealla varoitusajalla työllistämään. Miten menee työtömyystuen kanssa?
  5. millionnea

    Ensimmäinen luomulapsi mutta toista ei kuulu!

    Onko täällä muita jotka saaneet ensimmäisen lapsen luomuna mutta toiseen tarvitaan apua? Meillä poika syntyi 11/2010 ja uuden vauvan yritys aloitettiin 1/2012. Tai no ensimmäinen vuosi meni et tulee jos on tullakseen mutta nyt vuoden alusta olen löytänyt ovulaation ja yhdynnät ajoitettu...
  6. millionnea

    Aika tiukkaa tekstiä luterilaisen kirkon paimenelta

    Todella rajua puhetta - tällainen on kohusaarna | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
  7. millionnea

    Mitkä hyvät vedenpitäviät lasten hanskat?

    Kun tuntuu et kaikki on suurensuuria rukkasia vain. Onko missään esim sormikkaita?
  8. millionnea

    Kuinka pitkä hoitomatka on ok?

    Onko missään määritelty lapsen hoitomatkan maksimi pituutta jos se menee ns väärään suuntaan vanhempien työmatkasta. Meille on ehdotettu hoitopaikkaa syksylle mutta päivittäinen lisämatka olisi noin 40km...

Yhteistyössä