Hakutulokset

  1. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Tällä vietetään unetonta yötä, neljän maissa aukesi silmät eikä tule uni enää ollenkaan... :( Töihinkään ei viitsi mennä kuin vasta parin tunnin päästä. Oon lueskellut palstaa ahkerasti, vaikka en ole itse paljoa kirjoitellutkaan. Jotenkin sitä vaan odottaa tuota 20.5. Ultraa ja varmistusta...
  2. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Ihana kuulla Tirppana, että kaikki oli hyvin! Toivottavasti kaveri jaksaa mukana jatkossakin :) Mulla oli tänään eka neuvola. Ihan ok fiilis jäi siitä, vaikka en saanutkaan aikastettua ultra-aikaani, joten mulle voi päivittää NP 20.5. ja NL 27.5.. Nyt pitäisi sitten keksiä jotain muuta...
  3. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Voi ei Tirppana83 , toivottavasti ei ole mitään vakavaa ja selviätte säikähdyksellä! :hug:
  4. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    uusitunnus mulle annettiin np-ultraan aika jo valmiiksi (20.5.) kun soitin neuvola-aikaa, vaikka silloin ei ollutkaan vielä tarkat viikot edes tiedossa. Nyt kun eilisen vu:n mukaan silloin olisi jo 12+4, niin aattelin huomenna kyllä kysäistä neuvolakäynnin yhteydessä josko saisi sen jo vaikka...
  5. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Voi ei Ollakovai...? :'( hirmusti voimia :hug:
  6. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Iiiiiik, meillä oli äsken VU ja siellä se oli, pikku möykkynen, sykkeet ja kaikki ja voi että :heart: mieli on niin sekaisin etten taida saada mitään järkevää kirjoitettua :) Mulla kun ei ole kauheasti ollut mitään oireita, niin pelkäsin, että kaikki ei olisi hyvin, mutta lääkäri sanoi kyllä...
  7. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Samoilla fiiliksillä kuin Shalley, harmaita ajatuksia harmaana päivänä... Paljon jaksamista teille Rosuliina, Harmful ja InLove :hug: Hiljaiseksi vetää :(
  8. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Iiik, ihana lukea näitä ultrakuulumisia, tulee niin hyvä mieli! :heart: Nyt tahtoisin ite vaan nukkua seuraavat 1,5 viikkoa, jotta aika menisi nopeammin sinne mun VU-aikaan :D Oon _todella_ malttamaton asian suhteen. Pelottaa ja jännittää ja kaikkea mahdollista. Silloin pitäisi olla mulla...
  9. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Ihana lukea ultratunnelmia - onnea teille :) Tässä vain alkaa oma VU jännittää entistä enemmän! Miten pitkä aika voikaan 2 viikkoa olla... meillä siis varattu aika (vasta) 15.4. enkä millään malttaisi odottaa sinne asti. Katsotaan josko viikotkin tarkentuisi silloin, mulla on kierrot heitelleet...
  10. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Niinu86: Pystytkö juoksemaan samalla tavalla kuin ennen raskauttakin? Mä oon huomannut että ei mene samalla rentoudella, olo on jotenkin tosi raskas ja sykekin nousee helpommin. Liekö pään sisäistä vai todellista ;) En ole kuitenkaan sen vuoksi uskaltanut tällä viikolla lenkkeillä, vaikkei...
  11. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Mulla kanssa käynnissä opiskelut työn ohessa. Tavoite on ollut saada opinnäyte tehtyä jouluksi. Vaikka nyt tarvii ehkä vähän kiriä ja yrittää saada se valmiiksi jo loka-marraskuussa. Varsinaiset opinnot saan toivottavasti jo nyt keväällä käytyä, ettei tarvitse enää syksyllä istua koululla. Onko...
  12. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Mahtavaa Na-dene, onnea ihan hirmusti! :heart:
  13. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Onnittelut plussasta Twinflower ja Starhope! Kiva löytää täältä muitakin +30v. odottajia, joilla ensimmäinen tulossa :) Myös VU ja N on meillä Twinflowerin kanssa samoihin aikoihin, innolla odotellaan mitä sieltä kuuluu. Ja ties vaikka tavataan marraskuussa TAYSissa :D Meillä miehen kanssa...
  14. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Mäkin uskaltaudun jo mukaan, vaikka olo on edelleen hyvin onnellisen epätodellinen viikko sitten plussanneen testin jäljiltä... :) Yritän saada ryhmästä nyt positiivista virtaa, jotta saan pelot kuriin. Eli saa lisätä porukkaan: LA 30.11. / jn / 32 v. / 1. lapsi / TAYS / VU 15.4. / N 17.4...
  15. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Joko Na-dene sait digitestin tehtyä? Mäkin täällä jännäilen sun puolesta :) Katsoin laskurilla arviota lasketusta, ja näyttäis menevän marraskuun loppupuolen päiville. Toki varmistuu varmaan sit vielä neuvolan myötä jne... On tää kyllä jännää - yrittää olla miettimättä asiaa ja...
  16. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Na-dene: En oo vielä etsinyt sieltä, haluan ootella ensin "pahimman" yli, ennen kun uskallan riemuita kunnolla... aika varhaisultraan ja ekaan neuvolaan vasta 3 viikon päästä. Huoh, pitkältä tuntuu... :D Mutta toivottavasti nähdään joulukuun pinossa sitten :heart:
  17. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Digitesti antoi mulle juuri vahvistuksen: Raskaana 2-3. Eli nyt mäkin uskon :)
  18. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    joo, en mäkään huomannut tarkemmin katsoa missä oli tuoreimmat jutut, kun mietin niin että näänkö harhoja vai en... :) aamuksi on silti vielä yksi testi odottamassa, sen jälkeen uskaltaa vasta soitella neuvolaan. jos vaikka käykin niin, että tää koko sunnuntai on ollut vaan unta ;)
  19. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Kiitos, vieläkin vähän hämmentyneenä, että onko viiva oikeasti siinä. Tein kyllä äsken päiväpissasta vielä Clearbluen testin ja tuli aika selkeä plussa. Eli kai se on uskottava, että tärpännyt on :)
  20. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Onko tuossa viiva vai ei?

Yhteistyössä