Hakutulokset

  1. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Töissä edelleenkin ollaan. Ei supistele, ajoittain pientä paineen tunnetta alavatsalla ja vihlontaa sekä selkäsärkyä. Neljä viikkoa olisi töitä jäljellä ennen mammalomaa, mutta päivä kerrallaan ja todennäköisesti ensi viikon äitipolilla pyydän saikkua, ihan väsymyksen takia. Töissä vauhti on...
  2. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Heippa! Maaliskuuta jo mennään, uskomatonta kuinka nopeasti tämä aika menee. :) Mulle aloiteltiin insuliinihoito, kun 2 paastoarvoa viikossa oli yli sallitun. Ja kiristettiin aamun tavoitearvoja eli 5,0-5,2. Ja tuohon oon nyt päässyt pistämällä 10 yksikköä insuliinia iltaisin. Syönyt olen...
  3. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Tuosta SF-mitasta sen verran, että neuvolan täti sanoi, ettei sitä kannata vertailla muiden kanssa. Se on vain sellainen millä seurataan, että kohtu kasvaa ja ymmärsin niin että sitten huolestutaan, jos se ei kasva. Eli taitaapa olla jokaisella hyvinkin yksilöllisiö nämä SF-mitat tässä...
  4. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Rakenneultrassa käyty ja kaikki hyvin, vastasi viikkoja kooltaan. Sukupuolta en kysynyt, toivottavasti pysyy salassa loppuun asti. :D Laitoin myös tilaukseen yhdistelmävaunut. Oran Jovi Airit tulee meille ja värisävyltään aika neutraalit, eli menee kummalle vain. Toisena vaihtoehtona oli...
  5. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Meillä on neuvolakäynti kerran kuussa nyt alkuun ja sitten loppuraskautta kohden tiheämmin. Neuvolalääkäri on kaksi kertaa, alussa ja lopussa. Ensimmäisen kerran kävin neuvolassa raskausviikolla 9. Äitipolilla käyntikin tulee jossain vaiheessa, kun sokerirasituksessa ei arvot olleet niin kuin...
  6. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Hyvää vuotta 2014 kaikille! :) Aika menee uskomattoman nopeasti, harvoin on tullut kirjoiteltua. Pahoinvointi on paremmalla puolen, sitä on vain aamuisin. Väsymys on kyllä uskomatonta, töiden jälkeen ei ole virtaa muuhun kun lepäämiseen. Hb oli viimeksi 125 eli sekään ei väsymistä selitä...
  7. V

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Tänään sit alkaa raskausviikko nro 7. Kuvottava olo huipentui viikonloppuna jatkuvaan oksenteluun, mikään ei pysyny sisällä kahteen päivään ja jouduin sitten hakemaan saikkua. Eilen jo iloitsin, että jes, nyt helppas, mutta tänään alkoi uudelleen, nyt oon saanu muutaman mandariinin ja muroja...
  8. V

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Huomenta vaan kaikille! :) Oireista: Alussa piti käydä usein wc:ssä ja valtavaa turvottelua ja paineen tunnetta alavatsassa. Viime viikolla kärsin menkkamaisista kivuista useamman päivän ja alkoi tuo rintojen arkuus, mikä jatkuu edelleen. Ja se valkovuoto on ollut runsasta, viime viikolla...
  9. V

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Heippa kaikille! Liityn porukkaan, toki hieman varovaisin mielin. En vielä voi uskoa plussaa todeksi. :) Mutta 9.10 tein positiivisen testin, oireita on ja kuukautiset ovat myöhässä. Toivoisin, että jouluun asti saisin pidettyä salassa, mies ja sisko tietävät. Neuvolaan en ole aikaa...

Yhteistyössä