Hakutulokset

  1. J

    vääristääkö terolutit verikoevastauksia?

    Eli aloitin tänään terolutin syömisen. Kuukautisia ei oo ollu pariin kuukauteen...taaskaan... ja lääkäri käski alottaa syömisen HETI 1tbl/pvä kymmenen päivän ajan, jonka jälkeen pitäsi siis kuukautisten ja kuukautiskierron alkaa ja voin ottaa terolutit "normaalisti" kierron 15-24 päivinä. (en...
  2. J

    Leivinuunin hinta?

    Paljonko tuli maksamaan?Paljonko muurarille maksoitte työstä?
  3. J

    Paljonko maksoi keittiökalusteet?

    Teittekö uuden talon vai remontoitteko vanhaa?Meillä rempataan vanhasta kokonaan uusi..Kodinkoneet ostetaan erikseen,ei liikkeestä.Haluaisin kivitasoa...paljonkohan tulee silloin hintaa?
  4. J

    raskaudenoireet ja kuukautiset

    Ovulaation aikana harrastin seksiä,en polta,enkä juo kahvia joten suurella todennäköisyydellä tapahtui hedelmöitys ja viikko sen jälkeen alkoi raskaus oireet:päänsärkyä,pahaoloa,tiheentynyt virtsaamisen tarve,alavatsan pistelyä(vihlontaa)kuukautisten piti alkaa viikkon päästä,olin 100%varma että...
  5. J

    Vanhempien luona asuvia?

    Asuuko kukaan lapsensa kanssa vanhempiensa luona? Asuuko myös poikaystävä siellä vai onko hän kuvioissa ollenkaan? Miten on toiminut? Miten jaatte vastuun lapsesta saman katon alla...auttavatko vanhemmat paljon?
  6. J

    1v6kk ulkoilu

    Onko muilla ollut vastaavaa, meillä poika välillä nukahtaa aamuisin rattaisiin, jos kävelee tms. ihan virkeä, mutta muuten saattaa torkahtaa...? Ja sitten rytmit sekaisin kun päikkäreille menee vasta tosi myöhään.
  7. J

    haalari apua!

    Mikä olisi hinta-laatusuhteeltaan (siis edullinen) hyvä haalari reimatecin seuraksi? Musta toi reima ei enää nyt pakkasella ole niin lämmin (vanhana ostettu), haluaisin siin ostaa lämpimän, ei vältämättä tarvitse olla vednpitävä!
  8. J

    tyyny 2-vuotiaalle

    Millaista tyynyä käytätte 2-vuotiailla? Littanaa vauvatyynyä vai lastentyynyä? Lastentyynyt tuntuvat aika paksuilta, vauvatyynyt taas tosi littanilta enkä osaa päättää.
  9. J

    Ystäviä karkkilasta !

    HEIPPA ! OLLAAN JUURI MUUTETTU KARKKILAAN. EN TUNNE TÄÄLTÄ KETÄÄN, TAI MITÄÄN. OLISI KIVA SAADA UUSIA KAVEREITA VAIKKA KOKO PERHEELLE. OLEN 25 VUOTIAS JA MIEHENI 26 V. LAPSET 2 VUOTTA JA 7 KK, NUOREMPI ON JUURI TÄYTTÄNYT VUODEN. TYTTÖJÄ MOLEMMAT. VOIS KYLÄILLÄ JA VIETTÄÄ ILTOJA YHES...
  10. J

    Kortisonivoide kasvoihin vauvalla

    Hei atoopikkojen äidit! Miten käytätte vauvallenne kortisonivoideta (0,5% Hydrocortison meillä) kasvoihin? Pystettekö pitämään välipäiviä? Oletteko huomanneet ihon ohenemista ja kuinka pian? Muita haittavaikutuksia?
  11. J

    Mikä pahinta hoidon aloittamisessa?

    Kertokaa mikä oli pahinta kun veitte lapsen hoitoon? Yritän perustella miehelleni miksi kannattaisi hoitaa vielä kotona eikä viedä hoitoon?
  12. J

    Kokemuksia Ticket2heaven-haalareista

    Onkos kellään ollut Ticket2heaven-merkkistä talvihaalaria? Myyjä väittää että lämpimämpi kuin Reima-tec. Mielipiteitä? Samaa hintaluokkaa reiman kanssa.
  13. J

    Kehtaatteko ostaa

    Kehtaatteko ostaa kondomit ihan tosta vaan. Itsellä paniikkihäiriö ja menen aivan lukkoon ostotilanteessa. Jotenkin vaan ujostuttaa.:snotty: Itse tilaan nykyään netistä http://www.tilaakondomit.net Tuolla oli mukavan nopea ja huomaamaton toimitus. Mites teillä muilla?
  14. J

    Mihin ilmoitettava yksinhuoltajuudesta?

    Mille tahoille on pakko ilmoittaa kun muuttaa erilleen entisen avomiehensä kanssa? Asumme työsuhdeasunnossa, joka on minun työpaikkani kautta. Tarvitseeko töihin ilmoittaa asiasta? Ongelma on siinä, että saan toukokuussa vauvan ja mieheni on muuttamassa pois heti kun vaan löytää asunnon ja...
  15. J

    6-vuotiaan uhmis

    Onko muitten eskari-ikäisillä lapsilla joku todella paha uhma tällä hetkellä? Oma poikani on nykyään todella vaikea, mikään ei ole hyvä. Joka asiasta kauhea tappelu. Päiväkodissa opettaja sanoi, että kuuluu ikään mutta välillä arveluttaa nuo raivarit mitä päivänmittaan tulee.. Toivottavasti...
  16. J

    Mitä eroa

    Mikä on suurin ero kuparikierukalla ja hormoonikierukalla. Mulle ei lääkäri puhunu edes muusta kun hormoonikierukasta...... :whistle:
  17. J

    Atkinsin dietti

    Moi Onko kellään kokemuksia Atkinsin dietistä, minkälainen on ja onko kokemukset hyviä vai huonoja. kiitos.
  18. J

    ilmoittautuu!!!

    Nyt ilmoittaudun sitten teidän kerhoon, ja saa sitten kans kehua jos meinaan tulosta saada aikaan. Aloitin NYT. Ja vaakaan en ole astunut. Enkä astu. Pelottaa. Hyi kamala :ashamed: Saas nähdä kuin minun käy. Kalapuikot kiusaa pakkasessa, ja lapsille pitäsi laittaa ah, niin hyvää suikaletta..

Yhteistyössä