Hakutulokset

  1. J

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    Mä huomasin vahingossa siivonneeni kohta kaikki kaapit :O todella outoa, koska vihaan siivoamista. Me otettiin vauvavakuutus If:stä. 120 €. Ja siitä saa siirtyä suoraan taaperovakuutukseen... ei kai se pahaakaan tee. Meillä lenkkeily vielä onnistuu hyvin, perjantaina kävin 6,5 km lenkin...
  2. J

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    Mulla on kyllä tuo ratsastus vaan semmosella listalla että ei pysty :) Tosiaan se ei oo ku vilahdus kun sieltä tulee alas... Mutta ei siitä sen enempää, jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Vaan välittömästi kampean itteni takas kyytiin kunhan se on vain mahdollista! Uiminen ja lenkkeily on...
  3. J

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    Iltoja! Liikunta on kivaa, mutta Ensimmäinen, hui! Minä en oo uskaltanu mennä hevosen selkää lähellekkään :o En vaikka olen ratsastanut sen 15 vuotta... Lenkkeily ja uinti on riittäny mulle. Miten muut ratsastajat? Nukkuminen ei oo muuttunu mihinkään kun kyljellään oon nukkunu ja nukun...
  4. J

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    Heips! Niin se minäkin vain löysin tieni tänne ketjuun, kun alkoi tuntumaan siltä että vertaistuki olisi paikallaan... Joten vieläkös mukaan mahtuu? Tässä hieman taustaa meistä: Odotan esikoistamme mieheni kanssa, kohta molemmat 26 v ja viime kesänä mentiin naimisiin. Tänään rv 18+2, la...

Yhteistyössä