Hakutulokset

1. 1

Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

Viivekomenttia Medela-kysymykseen: minä hankin keväällä Medela-syöttöratkasut meidän kaksosille, ja musta ne on ollu tosi hyvät. Ihan alkuun tutit tuntu hirmu isoilta, mutta äkkiäpä ne vauvat kasvo n. 2,5 kilon lähtölukemista. Meillä on siis pullot olleet käytössä heti kun päästiin kotiin...
  2. 1

Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

Sektio sovittiin päivämäärälle 36+4, alunperin oli 38+0 ja sitten 37+0 josta vielä aikaistettiin muutamalla päivällä. Kaksosten alateitse synnyttäminen onnistuu useimmissa tapauksissa ilman ongelmia, mutta synnytyksessä tapahtuu toisinaan jotain ennakoimatonta joka johtaa juurikin tuohon (usein...
  3. 1

Ennanniina - ketään ei pakoteta synnyttämään jos sitä ei halua, joten jos sinusta tuntuu että sektio olisi turvallisempi niin sinun pitää itse sitä pyytää/vaatia. Itse synnytin tyttö- ja poikakaksoset 17.5 sektiolla virallisesti synnytyspelon vuoksi (kumpikin oli rt ja loppuun asti lääkärit...
  4. 1

On kyllä merkillistä miten näistä supisteluista ja miten niihin tulisi suhtautua ei tunnu saavan johdonmukaista ohjeistusta. Minullekin toissapäivänä neuvottiin puhelimitse ä-polilta että jos supistelut jatkuu levossa niin soita synnytysosastolle ohjeita. No, seuraavana yönä nimenomaan levossa...
  5. 1

Kiitos vastauksista! Kohdunsuu mitattiin perjantaina sekä ultralla että käsikopelolla, käsin kuulemma oli parempi tilanne kuin ultralla vaikka lääkäri ei eritellytkään miksi. Itse olin niin hämmentynyt etten oikein tajunnut kysyä mitään... Vähäisen jäljellä olevan kohdunkaulan lisäksi oli 2,5 cm...
  6. 1

Uusi kaksosodottaja ilmottautuu! Viikkoja kasassa 27+6, ja omissa yksiöissä omilla istukoilla kasvaa tyttö ja poika. Kaikki mennyt periaatteessa hyvin, mutta jo tammikuusta asti on supistellut (joskus kivuliaasti, joskus vain "epämiellyttävästi") jonka vuoksi olen ottanut kevyemmin jo pitemmän...

Yhteistyössä