Hakutulokset

1. K

Uusi mies laukeaa alle minuutissa..?

-
  2. K

Kaksi testiä negaa, menkat tulee mutta silti epäilys raskaudesta

ANTEEKS MITÄ? Luuletko et oon jättäny pillereitä ottamatta? En ole jättänyt. En edes haluaisi raskaaksi, sen takia tää tilanne onkin kamala! Lisäksi en koskaan yrittäis salaa tulla raskaaksi mun kumppanilta? Ja tottakai olen lapsellinen, olen vasta näin nuori :)
  3. K

Jännää että kaikista suomen 6 miljoonasta ihmisestä arvaat kuka olen.
  4. K

Tähän itsekin päädyin joitakin päiviä sitten.. ei vaa jaksa koko ajan miettii tät! Jos se vauva on siellä masussa ni kyl viimeistää sit synnytyksen alkaes tajuu et joo olinhaa mä raskaana! Koitan nyt rauhottua ja teen niinku tossa pari viestiä aikasemmin sanoin :) Ja koittakaa uskoa että...
  5. K

Tottakai olen?!! Oon täs ainaki kuukauden tän raskausasian kanssa vatvonu ja koko asia pelottaa.
  6. K

Ihana positiivinen viesti! Joo, jos en raskaana oo niin mulla on tutkinnassa nyt tää mun vatsa ja kaikki oireet. Koska jos nää liikkeet ja vatsankasvu ja ruokahaluttomuus ei oo raskauden piikkii ni jokatapaukses mul on jotain vikana masussa! :)
  7. K

Jos oon raskaana niin ihanku sossu ja kela jättäis minut ihan oman onnen nojaa? Jos se vauva syntyis ennen syksyä, ni eikö alaikäsenä saa vielä jotain ekstraakin kun on lapsi? Lisäks siinä vaiheessa myös sukulaiset ja vanhemmat osallistuis meidän elämään! Ja mun mielestä ei ole mitenkään...
  8. K

Voi herranjumala, oikee ootin että millon joku sanoo mun olevan provo :D? Mun ei tarvi todistella tänne mitään, tää kaikki on ihan totta mitä tänne oon kirjottanu! Luuletko tosiaa et kirjottaisin ja keksisin omast päästä noin pitkän alotusviestin ja jaksaisin roikkuu tääl sivuil 3 päivää...
  9. K

Sillonku ekan testin apteekist ostin ni kerroin äidille asiasta ja hän ei myöskään uskonu että oon raskaana ja ilmotin sen negatiivisen tuloksen kans äidille. No nyt asia on unohtunu enkä oo senkaa enää tästä puhunu, joten en haluu saada sille päänvaivaa ennenku tiedän mikä tää tulos on! Joten...
  10. K

Voi että oikee toivoisin että olisin raskaana jotta nää ilkeät mammat sais sen mitä on tilannu. Mun mielest on muutenki erittäin törkeetä et kielletää kaikki mun oireet mitkä liittyis raskautee ja kaikki tää on vaa omast päästä tullu.. voi luoja.. Ehkä en pistä tänne enään mitään viestejä.
  11. K

En ole kummassakaan käynyt! Mulla on ton neuvolan lisäks keskiviikkona verikokeet toisesta asiasta, mutta jotta ne ottais siitä raskaushormonin, mun pitäis soittaa sitä varten lähete ja uskon että en sitä helposti saa. Ja tosta ultrasta selitin jo tohon ylempään viestiin! Ei täällä tosta vaan...
  12. K

Alussa kun tämä raskauden epäily tuli esille, yritin kieltää asiaa koska ei keksitty ajankohtaa milloin hedelmöitys olisi voinut tapahtua. Lisäksi minulla ei ollut muuta oireita kuin se pahoinvointi mut nyt just muutaman viikon aikana tää mahakin on kasvanu ja niitä "liikkeitä" tuntuu! Joten...
  13. K

Tätä itsekin ihmettelin että mikä asiantuntija ton viestin pisti kun on ihan normaalia että vatsa pulpahtaa vasta rv20 tai jopa rv22-25 jälkeen esiin! Btw, tänä aamuna kun heräsin oli vatsa ihan pinkeä ja ns kireä! Mulla on ollu monena aamuna aikasemminki noin. Eli tunnen oikein miten se...
  14. K

Juuri tämä. Ihmiset ei nykyään vaan ymmärrä et kuukautiset voi olla monen kuukauden ajan vaikka raskaus olisikin. Oon hereillä vielä ja muutaman tunnin on vatsassa tuntunut TAAS outoja tuntemuksia.. tunnen ne aina illalla kun oon rauhoittunut ja makoilen... Tuntuu vähän painetta, se heti...
  15. K

Niin, kai sitä on pakko rauhoittua tämän asian suhteen :( Kysyn silti keskiviikkona neuvolassa että voiko se kokeilla mun vatsaa, koska se varmasti osaa siitä sanoa että onko se esim ummetuksesta johtuvaa turvotusta ja muljahtelua vai raskaus :)
  16. K

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/aidit-alle-20v/2248746-kaksi-testia-negaa-menkat-tulee-mutta-silti-epailys-raskaudesta/ Kirjoitin jo tuonne juttunu mutta tolla palstalla ei kai käy kauheasti ihmisiä joten en saanut kuin yhden vastauksen! Mua jotenkin epäilyttää toi että miks...
  17. K

En olis itse kyllä niinkään varma, ei nää oireet ja vatsankasvu voi olla mitään muuta? En voi olla näin luulosairas.. huoh
  18. K

Heippa! Tosiaan, sain äsken idean että voisin tulla täältä vähän kyselemään että oisko mitenkään mahdollista olla raskaana. Oon 17-vuotias, täytän syksyllä 18. Mulla on kumppani ja vakava parisuhde. Marraskuun loppu-joulukuun puoliväli niin alkoi erittäin voimakas pahoinvointi ja kamala...

Yhteistyössä