Hakutulokset

  1. J

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Täällä oli myös ultra ja kaikki hyvin kuten pitää! :) Itsellä sama ajatus että voiko kolmannellakin kerralla kaikki olla hyvin... Maicylle viestiä fb-ryhmästä :) Siellä se keskustelu tuntuu kovin käyvänkin ja täällä hiljaista...
  2. J

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Heippa pitkästä aikaa! Täällä olot tasoittuneet, rv 10-11 paikkeilla alkoi väsymys ja oikeastaan kaikki muutkin oireet väistyä huomattavasti, turvotuskaan ei enää niin voimakasta. Tosi neutraali olo nyt ja vaikka en mikään jännittäjä ole ollutkaan niin kiva että ultra on jo ensi viikon ti jotta...
  3. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Täällä viikot poksuu vihdoin. Oireet vähenemään päin, iltaisin voi tehdä muutakin kuin nukkua ja rinnat alkaa tuntua omilta. Vihlontaa kohdun molemmin puolin äkkinäisissä liikkeissä ja yskiessä. Ajattelin odottaa ultraan asti (10.5.) ennen kuin kerrotaan lapsille että olisi sitten jotain...
  4. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Meidän poika sanoi joitakin kuukausia sitten äidilleni vähän tuohtuneena että "Jos meille tulis vauva niin mä myisin sen naapuriin!" :D Ikää 6v.
  5. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Käykös Facebookissa keskustelu kuumana? :) Kun täällä niin kovin hiljaista... Minulla ei mitään ihmeellistä, oireet vähenemään päin paitsi illan mahan ja nilkkojen turvotus :X Juna 9+4
  6. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Onkohan tää jotenkin aluesidonnaista, minä en ole koskaan kuullut disperinistä tai muustakaan hoidosta kuin levosta vaikka kaksi myrkytystä takana ja oletettavasti kolmas edessä? :O
  7. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Täällä ollut hiljaiseloa vaikka en fb-ryhmässä olekaan. Toivotaan että jatkuu keskustelu täällä :) Ultra-aika tuli 10.5. jolloin viikkoja 12+5, ensi viikolla verikokeet sitä varten. VÄSYMYS on jotain aivan tajutonta edelleen; viimeiset kolme viikkoa mennyt niin, että töistä suoraan sohvalle ja...
  8. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    En ehtinyt vielä lukea oliko muita vastauksia mutta KÄÄK, pellavansiemenet kiellettyjä, iduista en ole ihan varma :/ Oliko niin, että alkuperän tuntien tai itse kasvattaen ok?
  9. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Täällä oli eka lääkärikäynti tänään, kaikki ok. Lääkärillä hauska taskukokoinen ultraääni ja varoitteli että ei välttämättä näillä viikoilla näy mahan päältä... mutta siellähän näkyi saman tien voimakkaan sykkeen kera :) Seuraava neuvola onkin sitten vasta kesäkuun alussa, tässä välissä ultra...
  10. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Aiemmista oli eka neuvola jotain rv9 ja nyt oli 7+1 :)
  11. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Minä kerroin rv 5 :D Röntgenin käyttöä paljon ja pieni työyhteisö.
  12. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Tänään olikin sitten eka neuvola, sitä perus paperien täyttöä jne :) Riskiraskautena menee tämä kuten vähän jo aavistelinkin, varmaankin tulossa jonkinlaista tehoseurantaa ja paineita pitää itse seurata viikoittain. Kovin on pitkäksi muuttunut käyntivälit täällä kun nyt eka rv 7 ja seuraava...
  13. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Millä viikoilla ja miten sulla käynnistettiin? Oliko minkä tyyppinen/mitä oireita myrkytyksessä? Jos saa udella :D
  14. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Täällä viikot poksuu, enää muutama päivä ultraan! :) Olen ihan paniikissa jos näkyykin kaksi... Meillä molempien suvuissa taipumusta ja useammat kaksoset molemmin puolin. Ja miettii voiko kolmannella kerralla kaikki mennä enää oppikirjojen mukaan eli että olisi terve yms ja vain yksi :D Juna 7+0
  15. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Minulla alkoi muistaakseni esikoisesta näkymään jotain rv 16 ja kakkosesta rv 11-13 :)
  16. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Närästyksestä joku kyseli, itse söin esikoisen odotusaikana kuin työkseni Rennietä ja sitä menikin ihan kuurimaisesti jolloin auttoi, silloin 9v sitten oli ainakin sallittua :D
  17. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Hei kaikki, mukana ollaan vaikkei hetkeen ole kuulunut mitään! :) Onnea uusille plussanneille ja niille jotka ovat saaneet hyviä uutisia ultrasta! Kummeista täällä ollut puhe, itse olen aika varma keitä pyydämme kolmannelle, ystäväpariskunta ja sukulainen. Synnytystä oli myös pohdittu...
  18. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Hmm.. siis tämä on päiväkirja, ei "luettava" kirja.. eli puhutaan varmaan eristä :)
  19. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Minulla on kuvia molemmista raskauksista viikon-kahden välein :D Ja kyllä, nuo on valmiita kirjoja joissa mm taskuja muistojen säilömistä varten, hyödyllistä tietoa ja päiväkirja viikko viikolta yms! Harmittaa tosi paljon jos en kolmatta samanlaista saa käsiini :(
  20. J

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Tiedättekö muuten mitään hyvää odotusajan päiväkirjaa? Itselläni oli kahdessa ensimmäisessä raskaudessa Ädiksi - Minun odotukseni-kirjat ja se oli/on aivan ihana! Paljon muistoja saa talletettua yms. Niitä vain ei taideta myydä enää :(

Yhteistyössä