Hakutulokset

1. H

Hahaa lisäsin sut tänne kaveriksi kun näkyykö nää viestit täällä muuten sit kaikille? Kuitenkin...

Hahaa lisäsin sut tänne kaveriksi kun näkyykö nää viestit täällä muuten sit kaikille? Kuitenkin joku jonka ei pitäis Googlaa mut ja sit oon pulassa kun tää pätkähtää esiin :D
  2. H

Heinäkuun Hellemasut 2015

Moi! Ehkäpä minäkin uskallan jo myöntää että tänne kuulun.. Plussasin viikko sitten maanantaina ja suht alhaisen hcg:n takia uusi vk oli perjantaina ja oikein hyvin oli noussut arvo :) LA on ovulaatiosta/hedelmöityksestä laskettuna 14.7. ja menkoista 18.7. joten 3.12. ultra kertonee paljon...
  3. H

Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

Etoo, hyi olkoon! Kahvi on paha, samoin kana, siis pelkät hajut tekee t o d e l l a pahaa! Miten tää näin yhtäkkiä tulikin.. Haluaisin hirveästi että maha näkyisi, mutta ei sitten yhtään! Ilmeisesti ei kannata sitä toivoa, täällä voi kesähelteillä olla tuskaiset keskustelut aiheesta joten...
  4. H

miranja mulla kans on paino vaan tippunut. Tänään aamulla vihdoin maha tuntui kovahkolle, kun sekin on jännittänyt kun ei näy ei tunnu kerrassaan mitään! Neuvola on vasta kuukauden päästä, saattaa ne jtn sanoa... :)
  5. H

Aurinkoista viikonalkua kaikille! Onkohan täällä ketään kohtalotovereita... Mulla on neuvolan lisäksi äitipoli vahvasti mukana koko mun raskaudessa. Olen sairastanut syöpää jo yli 12 vuotta, mun ei pitänyt saada koskaan lapsia mutta tuhannen vastoinkäymisen jälkeen tuli vastaan jotain hyvääkin...
  6. H

Moi kaikki!! täällä yksi onnellinen odottaja lisää. La on lopulta tarkentunut 9.9., odotan esikoistani, ikää jo 33v mutta odottanut tätä kuin kuuta nousevaa sillä jouluna 2000 mulle sanottiin etten koskaan ikinä milloinkaan saisi lapsia.. Hähää, olivatpahan väärässä ;) Ensin oli tooosi vahva...

Yhteistyössä