Hakutulokset

  1. Kisu3

    Mitä viuluopelle läksiäislahjaksi?

    ...
  2. Kisu3

    Mitkä ehkäisyt

    Ehkäisykapselissa on tietääkseni keltarauhashormonia, kuten minipillereissä ja niitä kai on 2- ja 5-vuoden vaikutusajoilla (kuulopuhetta). Minua ei ole koskaan lihottanut mikään ehkäisy, joten ovat varmaankin naiskohtaisia. Ehkäisylaastareitakin on ja vaginen sisään laitettavia renkaita...
  3. Kisu3

    Saako e-pillerireseptin uusittua ilman mitään tutkimuksia?

    Minulle sanottiin viimeksi, että voin tulla gynelle kahden vuoden päästä ja uusituttaa reseptin vuoden päästä muuten vain.
  4. Kisu3

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Minullakin tuntuu jo häpyluun ylle nouseen jotain kovaa (toivottavasti kohtu). Pyynnöstä laitan raskausviikot tästä lähtien, mutta ne voivat tippua parikin viikkoa taaksepäin (digitestien mukaan) sitten kuukauden päästä olevan ultran jälkeen. Siksi tuntuu jotenkin hassulta elää kuukautisten...
  5. Kisu3

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Kerrotaan ultran jälkeen vanhemmille. Mies soittaa äidillensä ja minä laitan Facebook-seinälleni ultrakuvan ja isäpuoli saa muiden kanssa huomata asian ja kertoa äidilleni. Rinnat ovat turvonneet yli kuppikoon ja nännit sen verran tummuneet, että huomaa peilistä. Luulen, että tämä on poika.
  6. Kisu3

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Haluan tietää sukupuolen ja kaikki mahdolliset vammat etukäteen, että osaan varautua. Oli hirveää saada vasta synnytyksessä tietää, ettei tulekaan toivomaani esikoistyttöä (hirveää siksi, että nyt murehdin loppuikäni, kuinka ensimmäinen ajatukseni oman lapseni nähdessäni oli, että hitto sillä on...
  7. Kisu3

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Minulla on vain kuvallinen ohje netistä ostetuissa rannekkeissa. Niiden perusteella olen laittanut pallot tuohon keskelle kahden ja puolen sormenmitan päähän ranteesta (keskelle etusormen mittaa), eikä toisessa kädessäni nuo jänteet ole ihan keskellä.
  8. Kisu3

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Pitääkö ne matkapahoinvointirannekkeiden pallot laittaa noiden jänteiden väliin?
  9. Kisu3

    Varhaisultra Femedassa?

    Kuka on edullisin ultraaja? Paljonko maksoi?
  10. Kisu3

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Kuka oli käynyt Femedassa? Kuka siellä on halpa ultraaja? Siis että maksaisi vain 100 euroa?
  11. Kisu3

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Nt-ultra 29.4. Minä en saanut enää perhevalmennusta toisessa raskaudessa, vaikken ensimmäisessäkään raskaudessa käynyt.
  12. Kisu3

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Raskaus heikentää vastustuskykyä.
  13. Kisu3

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Mies juo harvoin, enkä minä koskaan. Mies ehkä kolmikiloinen, minä hieman yli 3 kg ja 49 cm, lapset 2985/47 ja 2975/49.
  14. Kisu3

    Vaippaihottuma / perunajauho

    Atoopikoille (ainakin meille) on suositeltu kosteusvoiteita rasvaisempia perusvoiteita. Liian kosteuspitoiset voiteet (verrattuna rasvapitoisiin voiteisiin) voivat jopa kirvellä kuivalla iholla. Perunajauho meilläkin toimii parhaiten. Toinen melko hyvä vaihtelu on Bepanthenia ja Weledan...
  15. Kisu3

    onko jotain haittaa jos aloitan kiinteät 4kk 2vkoa vanhalle?

    Minäkin kannatan puolen vuoden täysimetystä. Jos tuntuu, että haluatte aloittaa soseet, niin tosiaan yksi uusi aine viikon välein (jos allergioita perheessä, niin jopa kahden viikon välein). Ei siis tarvitse antaa esim. pelkkää luumusosetta tämän viikon ja pelkkää porkkanasosetta seuraavan...
  16. Kisu3

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Haluas menetyksen kokeneille ja sitä pelkääville! Onnea PinskuPinskulle! Onko olleet voimakkaat oireet?
  17. Kisu3

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Minut on käsketty käydä pissalla aina ennen ultrausta.
  18. Kisu3

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Ostin jo dopplerin. Missä vaiheessa kohtu nousee häpyluun alta, että dopplerista on mitään hyötyä?
  19. Kisu3

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Ensimmäinen väsymyskohtaus. :) Tätä olen odottanut. Minulle varmin raskauden merkki. En ota äitiyspakkausta. Käyttämättä jäi molemmilta ne vaatteet.

Yhteistyössä