Hakutulokset

  1. C

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Huijui kun on tekstiä tullut viime kerrasta (viimeksi käynyt täällä sillon kun jotain kirjottelin), ihanan aktiivisia mammoja <3 Tervetuloa uusille! PINSULI, tosiaan tervetuloa nyt sit Tampeen :) ja tosiaan ihana kun sait tuon limailun selvitettyä, itsellä samaa vaivaa ollut kaikissa...
  2. C

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Jospas minäkin nopeaan huutelen että hengissä ollaan. Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista. Pinsulille onnea uudesta kodista! Tervetuloa myöskin uudet mahan kasvattajat. Salailusta tais joku kysellä... Täällä yksi lisää joka ei oo koko raskaudesta kertonut kun niille yksille...
  3. C

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Huomenta mammaset! Nopeesti tulin vaan 3D ja 4D ultrasta kommentoimaan kun Hoxa siitä mainitsi... Meidän neuvolasta kun tuonne isoille kylille lähdetään ultraan niin Np-ultrassa ja sitten toki rakenneultrassa kurkitaan masumönkkäriä sekä 3D ultralla että 4D ultralla sen normiultran lisäks...
  4. C

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    IMETTÄMISESTÄ Itse en ole koskaan imettänyt koska kun olin teini-ikäinen niin molemmat rinnat leikattiin ( ei siis tosiaankaan mitään implantteja tungettu vaan toisinpäin, otettiin pari kiloa pois ) niin tästä johtuen imettäminen ei täällä onnistu ollenkaan, sen verran leikkaus "vaurioitti"...
  5. C

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Jospas taas jotain höpisis... Himoista, täällä ei mitään yli-ihmeellisiä himoja oo ilmaantunut. Viime raskaudessa himoitsin niinkin typerää ja mautonta asiaa kun Saarioisten valmis kinkkupizza! Ja se on nyttenkin ainoa mihin oikein himo vaikka normaalisti kierrän ne kaukaa. Niin ja...
  6. C

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    JOS mä nyt osasin tuon oikein laittaa (neuvokaa viisaammat miten se tapahtuu jos ihan totaalisesti mokasin/epäonnistuin) niin siellä se meidän kultahippu #3 köllöttelee. <3 Ultra oli siis tänään ja kaikki oli siellä niin hyvin kun vaan voi olla. LA pysy samana ja elopeiggo vastaskin kokonsa...
  7. C

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Mirka, ihanaa että kaikki hyvin! :) Nyt oli kyllä vaan nopeasti pakko tulla hehkuttamaan ja hihkumaan että JEEEEEEE tänään on meillä se ultra jota on jo ikuisuus odotettu <3 Palailen siis myöhemmin kertoilemaan miten meni nyt tämä mamma kittasee mikrossa uudelleen lämmitetyn kahvin kitusiin...
  8. C

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Fiinaliina, täällä on tuntunu jo jonkin aikaa ihan selkeesti tulokkaan liikkeet, samoilla viikoilla tunsin aikasemmistakin :) ja joo, tää on kyl niin huippua kun kaikki löytyy omasta pihasta! Ja tää tilan ja tontin määrä on jotain aivan ihanaa lasten kanssa Jäikin aikasemmin kysymättä et onko...
  9. C

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Pinsuli, eiköhän siellä kyytiläisellä ole kaikki kunnossa. Itsellä joka raskaudessa ollut alussa jäätävät selkäkivut ja masua repiny, jomottanu ja vihlonu ja terveitä vesseleitä on maailmaan putkahtanut :) Meillä tosiaan minä en edusta mitään ammattiryhmää vaan oon elämän koulusta oppini...
  10. C

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Hiusten värjäämisestä... Tosiaan tähän on jokaisella oma mielipiteensä (varsinkin täällä kaksplussan palstoilla niitä ihan varmana riittää ;) ) ja mun mielestä jokainen toimikoon omansa mukaan. Ja tutkimuksiakin varmasti tästä aiheesta löytyy ainakin se tusina. Itse olen jokaisen raskauden...
  11. C

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Oi mitä ihania ultrakuulumisia tänne on saatu :) ihana lueskella muiden ultrista kun omaa aikaa saa vielä parisen viikkoa odotella, onneksi sydän ääniä voi kotona kuunnella aina kun siltä tuntuu kun tuo doppis tuolla kaapissa seisoo. En yhtään muista minkä merkkinen ja mallinen tuo meidän doppis...
  12. C

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Onhan tullut oltua hiljaa taas hetki. Jotenkin sitä aina käy nopeesti vaan lukasemassa teidän juttuja. Onnitteluja kaikille ihania uutisia saaneille ja Esterille tsemppiä, toivottavasti kaikki olis hyvin. Tänään taas isännän kans niitä ihania sydänääniä kuunneltiin ja aijai kun se on aina...
  13. C

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Jos nyt sitä itsekin uskaltautuis teidän elomammojen joukkoon... Alusta asti lueskelemassa oon kyllä teidän juttuja käynyt mutta tosiaan oma usko odotukseen on ollut jotenkin niin hakusassa että huhheijaa. Neljä testiä piti tehdä että edes pikkuisen uskalsi uskoa että ehkä siellä joku kasvaa kun...
  14. C

    Pampers ja Kaksplus.fi kysyy: Tärkein ominaisuus vaipassa?

    Sitä että lapsen iho pysyy kuivana ja terveenä. Ja toki vaikuttaa vaipan valintaan myös se että se on mukava päällä. Nämä kohdat kun kunnossa niin avot, se on siinä.
  15. C

    Lapsiperheet testaavat Pampers-vaippoja. Seuraa testiryhmän kulkua ja osallistu keskusteluun!

    No nyt on meillä viimesinkin vaippa käytetty kun eilen päivällä loppuivat ja ollaan palattu niihin "omiin vaippoihin". Testivaippojen jälkeen kun taas niihin vanhoihin ja tuttuihin, meillä aina käytössä olleisiin vaippoihin takaisin päästiin niin ihon punoitus loppui ja ihokin on kuiva eikä...
  16. C

    Aiotko tämän testin perusteella suositella Pampers-vaippoja muillekin?

    Täytyy kyllä myöntää että aluksi (yhden tai kahden vaipan jälkeen) olin vielä tyytyväinen mutta nyt kun nuo ovat käytössä olleet niin en ole kyllä yhtään tyytyväinen vaan jo innolla odotan testiajan päättymistä että pääsemme takaisin "omiin vaippoihin". Pampers vaipat jättää ihon...
  17. C

    Kakka katastrofeja!

    Tuskimpa se vika vaipan laittajassa on koska niinkun tuolla oli mulla jo aikasemmin mainintaa, niin eipä nuo Fitit meidänkään pojalle istu ja ohi on menny. Ärsyttää ihan mielettömästi mutta eiköhän tän testin loppuun kestä. Sitten vaihtuu kyllä heti "omat" vaipat käyttöön jotka pysyy päällä eikä...
  18. C

    Pampers ja Kaksplus.fi kysyy: Onko lapsesi iho pysynyt kuivana ja terveenä?

    vaippapeppu, oon ihan samaa mieltä tuosta vaippojen hajusta. On ikävän voimakas vaikka meillä vaipat puretaankin aina pois paketista "vaippakoppaan" tuulettumaan. Meillä yön jäljiltä on aika punoittava iho ja ihan kostea. Myös päivällä on nyt huomattu et pojan iho ei oo kuiva vaikka...
  19. C

    Lapsiperheet testaavat Pampers-vaippoja. Seuraa testiryhmän kulkua ja osallistu keskusteluun!

    Snörre ja Maizena, täällä kans huomattu ihan sama "ominaisuus". Ja samaan kyllä yhdyn Maizenan kanssa siinä että vaipat eivät meillekään käyttöön testin jälkeen jää. Aikasemmin tosiaan jo mainitsin että nämä eivät jostain kumman syystä kunnolla pojan päälle istu ja tosiaan tuo ihon ikävä...
  20. C

    Pampers ja Kaksplus.fi kysyy: Miten Pampers-vaipat istuvat lapsellesi?

    Baby Dry istuu ihan ok mutta tuo Active Fit ei oikein meidän pojan päällä tahdo asettua mukavasti vaikka mitä on kokeiltu. Fitti jää jotenkin "kellumaan" eikä istu nätisti päälle.

Yhteistyössä