Hakutulokset

  1. J

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Heippa hei naiset! Vieläkö tätä saa nostettua ja teitä huudeltua paikalle?? Hassel, sopiiko onnitella? :) Täällä mennään viikoilla 26+6. Ja synnytys pyörii mielessä ja koti sellaisesta haaveillaan. Mikäs muilla tilanne, joillakin yritys startannut, tuottanut tulosta? Jepana ja pallomaha 26+6
  2. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Jep, sehän siinä kotisynnytyksessä varmaan isoin miettimisen paikka onkin, että mitä jos kaikki ei menekkään hyvin, miten siinä tilanteessa toimitaan ja onko valmis ottamaan sitten omalletunnolleen ja kontolleen sen pahimman vaihtoehdon. Mutta kotisynnytyksen hyvät puoletkin ovat sen verran...
  3. J

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Jeij heippa vaan Naiset! Täällä ollaan. Pientä hiljaiseloa ollut. Olipa kiva kun joku oli kysellyt meikeläisen perään vähän tuolla!! TOSI hurjia nuo teidän kokemukset kierukoista sun muista toimenpiteistä! APUA! Mä oonkin tässä pohtinut kaikkia ehkäisy juttuja ja koska jotenkin en halua...
  4. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    voi elämä tätä väsymystä. Muuten, mä synnytän varmaan MKS ellen sitten intoonnu järjestämään kotisynnytystä, sekin on kyllä käynyt mielessä :confused:. Onko muita täällä päin synnyttäjiä? Ainakaan listalla ei näkynyt.. Ai niin ja meillä eka N 16.4 eli ens tiistaina. Jepana 8+4
  5. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Lyytinen täällä kans tuskaillaan mahan piilotuksen kanssa :) mulla on kolmas raskaus lyhyessä ajassa ( esikoinen synty 4/2011, toinen 9/2012 ja nyt tämän kolmannen olisi toiveissa syntyä 11/2013 ) joten maha on kyllä jo sen mukainen kuin esikoisesta jossain viikolla 25 :D
  6. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Itseä on hirveästi mietityttäny nämä lääke asiat ja suositukset.. Eniten ehkä ihmetyttää se että Burana "kielletään" raskaus aikana mutta sitten synnytyksessä onkin yhtäkkiä ihan ok pistää hirmu vahvat lääkkeet kivunlievitykseen? ja joo ei tarvi pillastua, mulle on itelle annettu ekassa...
  7. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Moikka! Minä täällä aiemmin ilmottauduinkin mutta sittenkin oon ollut hissukseen. Nyt on pakko tulla hakemaan vertaistukea.. Mulla siis takan 2 raskautta, josta 2 ihanaa lasta. Mutta Molemmissa alkuraskauden pahoinvointi ollut huomattavaa.. Ja ihmettelinkin jo että kas kummaa kun mitään ei...
  8. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    hei tosta äitiyspakkauksesta että koskas se vaihtuu? luinkohan jostain että loppu vuoteen jaetaan niin pitkälle kun on, ja sit vaihtuu uus? ehkä meillä olisi toivoa saada se uus??? tosin se kyllä tulee niin ajoissa et ehkä ei keretä uuteen.. itse aion ottaa sen, 1. otettiin, 2. ei otettu ja nyt...
  9. J

    Luonnonmukainen synnytys -kokemuksia?

    Heippa mammat, jos teitä siksi saa kutsua! :) Jos sallitte niin kerron tänne oman tarinani myöskin :) Eli, mulla takana 2 synnytystä, jotka "ammattilaisten" mukaan oppikirjasta.. Nyt kolmas synnytys toivottavasti käynnistyy marraskuussa. Esikoinen lähti itsestään syntymään edellisenä...
  10. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Tähän saksimiseen. Ilmeisesti sairaaloissa on tietty lukumäärä kuinka paljon " saa" tehdä välilihaleikkauksia, ja nykyisin pyritään siihen ettei välilihaa tarvitse leikata. riippuen sairaalassa. Mulla oli esikoisen aikana sakset sentin päässä välilihasta ja kätilö vielä peräänty, ja väliliha...
  11. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Heipparallaa! Vieläkö mahtuu joukkoon? Täällä odotetaan kolmatta tulokasta. Esikoinen on 04/11 ja kuopus 09/12 ja tämä kyytiläinen olisi sitten 11/13. Ikää mulla on 23v :) Lasketusta ajasta en oo ihan varma, koska edellisestä raskaudesta kerkisi tulemaan vaan 1 kuukatiset, joten villi...
  12. J

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Heippanen kaikille! Me oltiin mummulassa kylässä, eli mun äidin luona. meidän ei pitäny kertoa mutta sitten se mölähti. ei paljon tullut onnitteluja, kuulemma ihan sama vaikka tehtäis kymmenen mutta väliä pitäis vähän pitää. jotenkin tuntuu etten halua ees kertoa vielä oikein kenellekkään kun...
  13. J

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Sitten sellainen kysymys tulee jo mieleen, että millaisia autoja teillä on? :D 3 lasten istuinta ei mahdu ihan mihin vaan autoon..
  14. J

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Lily-rose kiva kuulla että myös muilla on tullut lapsia tiiviisti! :) Montako lasta teillä nyt on? Mua ehkä eniten jännittää omien sukulaisten reaktiot. sieltä kun on ollut suoraa komenttia ihan kaikesta avioliitostamme lähtien :O ihmettelenkin että millon lasten saamisesta on tullut...
  15. J

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Noniin.. uskaltaisikohan sen uskoa? Oma kroppa sanoo että raskaana, 4 haamua vihjaa että raskaana ja clear blue digital sanoo että raskaana, helmöittymisestä 1-2 viikkoa.. Ihanaa. Jännittää. Apua. IHanaa. Meidän äiti taitaa odottaa kolmatta pienokaista. Laskettu aika ois kai joskus...
  16. J

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    tsemppiä teille jolla menkat sitten alkoikin. täällä kp 32/28-?? ja menkkoja ei näy. Testien lukumäärä on vaan lisääntynyt, siitä on tullu meillä jo vähän vitsi että testejä kuluu mut eihän sitä malta... :D Oon tehny S-marketin halpis pregcheck ja kaikki negaa. tänään ekan kerran tuli...
  17. J

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Moikka moi.. Mikä siellä tilanne Hassel?? täällä kp 30, muutaman ( lue KUUSI :D) testin oon tehny, kaikki negaa.. ei tätiä. huoh. tulis nyt joku. ei sais pitää hulllua jännityksessä.. oireitakin on jo vaikka millä mitalla. Jepana kp 30/28-?!
  18. J

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Huomenta suurperheelliset! Taidan olla vielä meistä pienperheellisin kun "vasta" kaksi lasta? Tänä aamuna oli ihania hetkiä kun meidän 1v11kk isoveikka tuli meidän sänkyyn ja alko laulamaan 5kk pikkusiskolle: "mimi laulaaaaa... sikko sikko..." ja sitten ablootit piti antaa ja sitten tuli...
  19. J

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Kiva! :) Jepana/23v/ poika 04/11, tyttö 09/12 / kolmatta haaveillaan
  20. J

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Moikka! Mahtuuko mukaan vielä? Täällä kuumeillaan ja "kuumeillaan" kolmannesta vauvasta. Haaveena on myös jos sitten neljännenkin saisi jne :) Nyt hiukka ristiriitaiset olot on kun meillä siis esikoinen on syntynyt 04/11 ja kuopus 09/12 niin olisihan tämä jo pian, ( kuopus 5kk ) mutta siitä...

Yhteistyössä