Hakutulokset

  1. X

    MIEHET! Kummat tissit teistä on paremmat?

    Vastaan mieheni puolesta, että pienet tissit on parhaat! Kuulemma tissien keskelle ei saa jäädä viirua :D Eli A-kuppi varmaan hänen mielestään paras. Ja kyllä mä olen sitä mieltä itsekin. Voi pukea ihan mitä vaan päälle ja hyvältä näyttää :) Ei tursua tissit kaula-aukosta...
  2. X

    Jos menisit nyt naimisiin, niin mikä olisi unelmiesi hääpuku? Kuvia tai kuvailuja :)

    Oi, tuo fazerinan linkittämä puku on todella kaunis! Voisin ottaa itsellenikin, mutta ylläri ylläri mustana ;)
  3. X

    Jos menisit nyt naimisiin, niin mikä olisi unelmiesi hääpuku? Kuvia tai kuvailuja :)

    Siis, tarkoitin, että pääntie voisi olla joku muu kun tuo sydämen muotoinen. Eli olkaimilla ja kaula-aukko esim v-aukkoinen ja hieman syvempään uurrettu. Itselläni on aika iso tatuointi rintakehässä ja haluaisin sen näkyvän, joten siksi näin. En esitelläkseni olemattomia tissejäni :D Tuolla...
  4. X

    Jos menisit nyt naimisiin, niin mikä olisi unelmiesi hääpuku? Kuvia tai kuvailuja :)

    Haluaisin ehkä olkaimellisen ja avaramman kaula-aukon. Ja mekon kangas voisi olla erilainen, ainakin alaosa. Mutta tuon tyylistä :)
  5. X

    Mikä sinua tänään...

    A. Ilahdutti? Se kun miehes muistutti minua eräästä käytännön asiasta, vaikka se on yleensä toisinpäin :D B. Ärsytti? Se, miten vaikeaksi maksuhäiriömerkintä tekee ihmisen elämän! C. Mitä aiot tehdä, kun lähdet tästä netin ääreltä pois? Katsoa salkkareita :rolleyes: D. Mitä haluaisit vielä...
  6. X

    Mitä teen?mieheni siskon mies ja minä nyt raskaana:(

    Mä taidan olla ainoa jolta kuulet tämän (ainakin tällä palstalla): Tsemppiä ja jaksamista tuohon sun tilanteeseen. Ihmiset aina unohtavat muita arvostellessaan, että täällä jokainen tekee joskus virheitä. Pienempiä tai isompia. Mä olen tehnyt paljon virheitä, joten en ole mikään sanomaan...
  7. X

    Gallup heille, joilla oli tarkoitus laihduttaa kesäksi?

    Talven aikana tuli sellainen 5-6 kiloa lisää, josta haluaisin kesän aikana päästä eroon. Nyt siis mitat 168cm pitkä ja paino tällä hetkellä 57. Eiköhän tuohon tavoitteeseen säännöllisellä lenkkeilyllä pääse, kun lihominen johtui työttömäksi jäämisestä (entinen työni oli erittäin raskasta...
  8. X

    Miettikää kahdesti ennenkuin aloitatta ssri lääkkeen käytön.

    Mä lopetin kyllä kertalaakista silloin aikanaan.. Vieroitusoireet kesti noin pari viikkoa ja eihän ne mukavia olleet.. Lopetin nopeasti siksi, että olin jo pidemmän aikaa ollut ns. terve, ja tuntui lääkkeitä syödessä, että olen liian iloinen ja pirteä koko ajan. Oli virtaa vaikka muille jakaa ja...
  9. X

    kaulapoimuihin uppovat halterneck-topin narut, liivittömyys, crocsit.. jatkakaa listaa TYYLITTÖMÄSTÄ

    Miten joku jaksaa kuluttaa aikaansa kyttäämällä toisten vaatetusta :D Mulle on ainakin yks hailee, minkälaisissa vaatteissa muut kulkee - ja sama myös toisinpäin. En välitä mitä muut ajattelevat minun vaatteistani :cool:
  10. X

    MIEHET!! Mitä polttareissa OIKEASTI tehdään? Onko ne viimeinen mahdollisuus pettää jne?

    Ei se kyllä nyt ihan noinkaan ole :D Tai siis, varmasti on enemmän niitä jotka katselee muita, eikä siinä mitään. Mutta itse en tuon tyyppisistä miehistä pidä.. Itse tunnen kyllä sellaisiakin miehiä, jotka eivät muita katsele kun ovat parisuhteessa :)
  11. X

    Miten olisi huhtikuun KUVAKETJU?!

    No kiitoksia :rolleyes:
  12. X

    Miten olisi huhtikuun KUVAKETJU?!

    Uskaltaudumpa laittamaan tämmöisen hämyisen kuvan.. :rolleyes:
  13. X

    IL:N Talven upein morsian kisa :)

    Numero 6 :) Itsekin luultavasti teettäisin mustan mekon.
  14. X

    Mitä tapahtuu lääkärin vastaanotolla (masennus)?

    Kyllä mä ainakin olen parantunut. Mulla diagnosoitiin keskivaikea masennus reilu neljä vuotta sitten. Olin osastohoidossa vajaa kolme kuukautta, ja vuoden verran söin lääkkeitä. Masentunut noin yleisesti ottaen olin ollut sitä ennen jo yläasteelta asti. Eli itsellä myös nuoruusvuodet "menneet...
  15. X

    Elämäsi traumaattisin kokemus?

    16-vuotiaana tehty abortti ja nyt lapsettomuus.... :'(
  16. X

    Miten olisi huhtikuun KUVAKETJU?!

    Freiya, oletpa kaunis ! :)
  17. X

    Oikeastikko katsotte esim. lapsenne päiväkotikaverin vaatteiden merkkejä ja mietitte onko vanhemmat köyhiä vai ei?

    Mulla rupes niin kihisemään teidän lapsien puolesta kun luin tämän!! :mad: Tollanen käytös merkkivaatteita käyttäviltä lapsilta jatkuu ihan aikuisuuteen asti. Lapselle tulee tietynlainen arvomaailma. Raha, raha, raha. Kun lapset puetaan hienoihin vaatteisiin ja korostetaan sitä vielä kotona...
  18. X

    Nyt kääntyi sympatiat tönityn pojan puolelle

    Joo, kyllähän se niin on, että kotoa tuon oppilaan käytös on peräisin. Kun nykyään lapsia ei kasvateta. Niiden vain annetaan tehdä mitä huvittaa. Kyllä mulle on kotona opetettu, että aikuisia ihmisiä ja yleensä auktoriteetteja on kunnioitettava ja piste! Ei olisi koskaan tullut mieleenkään sanoa...
  19. X

    Seksiasiaa, miehen kesto

    Hahaaa :laugh: Naurut sain minäkin!

Yhteistyössä