Hakutulokset

  1. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    isot onnittelut vauvautuneille!:) Odottamattomasti meijän typy näki päivänvalon sunnuntaina 24.3, 3220g/50cm, rv40plus4! :) Synnytyksestä voin kertoa kunhan päästään kotiin, ei tää puhelimella päivitys oo heleppoo! Millap ja typy 2vrk
  2. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Vauvauutisia taas paljon! Onnittelut Amanda, Triida, Greentea, Como ja Amy! :flower: Perhepeti meillä on 160cm leveä sänky ja hyvä kun miehen kanssa mahdutaan siinä nukkumaan! Eli vauva tulee nukkumaan omassa sängyssään. :) ( .) Kyllä se vaan vielä tuppaa neuvolakäyntiä, ennen äitipolille...
  3. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Kaz ja Marionetti onnittelut !:flower: Ehkäisy ennen raskautta söin e-pillereitä, mutta seuraavaksi haluaisin jonkin muun.. Kierukkaa olen miettinyt, mutta vielä en oo mitään päättänyt. Julkinen imetys jaa a, en osaa vielä sanoa luonnistuuko se minulta. En kyllä paheksu, jos joku...
  4. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Hirmuisesti tullut taas vauvauutisia! Onneaonnea Patulikki, Mama07, Susa_, Heili,Johnis, Sintu74, Dania87 ja Katjuliisa! :flower: (.) ei niin mittääään.. Millap 39+5 (muoks. viikot unohtu..)
  5. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    aippa3 toivotaan kuitenki, ettei tarttee sinne kontrolliin asti kärvistellä! :D Tai jospa synnytys tosiaan vaikka käynnistyis sillä reissulla :) Danialle tsemppiä! :)
  6. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    aippa3 mullahan myös sattuisi yliaikaiskontrolli pääsiäiselle. Täältä Joensuun äitipolilta kysyin viimeks tätä ja vastaus oli, että mahdollinen kontrolli on ennen pääsiäistä. Pääsiäisen jälkeen tiistaina kun olisi muuten jo 41+6. Millap 39+1
  7. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea Katsu ja Niittyvilla! :flower: Vauvautuneet, ja te joilla on aiempia lapsia, onko teillä käytössä hoitolaukku? Mietin tässä, että pärjääkö ilman vai pitäisikö semmoinen olla.. Yliaikaisuus jos vauva ottaa mallia äidistään, niin syntyy vasta rv 42+5.. :whistle: Ei tainnu olla mulla...
  8. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnittelut pikkuisista Fanny, Jemini, Laia, Rena ja MarsuS!:flower: Ihana, kun saa aloittaa joka kommentin onnitteluilla :heart: Itkuhälytin ostettiin käytettynä, toivottavasti se on hyödyllinen kapine : ) Napsuminen mulla kuulu eilen ensimmäistä kertaa pari napsahdusta mahasta! Luulin...
  9. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea Karoanna ja Sone! :flower: SaHi ja Nanna, kyllä mä luulen että meikäläinen on vielä yhessä koossa huhtikuussa..:| Millap 38+5
  10. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    HP, OivaAino, Nuska, Leo81, millipilli ja Pikku M onnittelut! :flower: Nuska toivottavasti pikkuisella on pian kaikki hyvin :hug:
  11. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    SMV onnea pikkuisesta!:flower: (.) Eilen kävin vielä lääkärintarkastuksessa. Jotain on jo alkanut onneksi tapahtua tuolla alhaalla! :D Vauvan painoarvio oli 2700g, jospa sieltä ei siis ole kovin iso tulossa.. Luulen kyllä et menee yli, niin katellaan sit huhtikuussa.. :headwall: Eilen myös...
  12. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Hirmuisesti onnea pikkuisista Alisa, Pixie ja tiipula!:flower: Manduca on meillä hankintalistalla (tai Tula). Voisin kuvitella, että kesällä se on oikein toimiva peli. :) Käytettynäkin manducaa näyttää myös aika hyvin löytyvän.. Jalkojen koko Koivet on niin pirun turvoksissa, ettei jalkaan...
  13. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Voiiii lisää syntynyt vauvoja! Onnittelut (ainakin) Candle light, anncarol ja tyntti! :) Kauhee toi vauvojen vaihtuminen! Ite en kyllä lähtis kottiin, jos yhtään epäilyttäs että oma vauva ei ookkaan mukana.. :| (.) Viikonloppu oltiin mun porukoilla. Taisikin olla nyt viimeinen kerta...
  14. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Mies on kyllä ollut odotuksessa mukana.. Silittelee masua ja kuuntelee vauvan sykkeitä :) Neuvolassa ei ole ollut mukana, mutta ultrissa ja lääkärissä kyllä. Varmistaa jopa että syön vitamiinit, täyttämällä mulle dosetin joka päivälle :D Nimiäiset Me ei kumpikaan kuuluta kirkkoon, joten...
  15. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Nanna Kiva juttu! :) Voisihan sinne laittaa tiedot eli: LA 20.3, 23v., 1.lapsi, PKKS Vauvakutsut minulle pidettiin parisen viikkoa sitten. Oli mukava viettää rentoa iltaa, herkutellen ja höpisten :) Sairaalakassin sain pakattua eilen loppuun! Vauvalle otin neutraalit vaatteet mukaan...
  16. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Moikka! Nyt vihdoinkin sain aikaiseksi rekisteröityä tänne, kun olen lukenut teidän juttujanne ainakin syyskuusta asti! Olevinaan ollut vain niin kiire, etten ole kirjoittanut mitään.. Eli olen 23-vuotias ensimmäistä lasta odottava. Synnytyssairaala PKKS, LA 20.3. :) Onnittelut...

Yhteistyössä