Hakutulokset

  1. 5

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Halusin nähdä vauvan. Hänen synnyttyään hoitaja oli meidän kanssa vähän aikaa ja sitten saimme olla mieheni kanssa rauhassa pienen kanssa 20-30 minuuttia ihaillen häntä ja jättäen hyvästejä. Minulle se oli hyvin tärkeää. Pidin pientä kämmenellä. Pituutta oli noin 11 cm ja hyvin kevyt. Myös...
  2. 5

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Keinulauta: Voimia sinulle! Meillä keskeytys oli to 1.8 rv 15 sikiön vaikeiden rakennepoikkeavuuksien takia. Ennen toimenpidettä mulle sanottiin sairasloman pituudeksi toimenpidepäivä + 2 arkipäivää. Torstaina toisen lääkärin kanssa asiasta puhuessa hän oli samaa mieltä minun kanssa, ettei tuo...
  3. 5

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Tietääkö lähipiirinne, että yritätte saada lasta?

    Ei ole kovin monelle kerrottu, muutama ystävä tietää. Meilläkin kun jo 4 on, niin kyselyjä ei niin enää tule, onneksi. Toki nämä yrityksestä tietävät silloin tällöin kysyvät, joko olis onnistunut. Tietävät myös, ettei neljännen saaminenkaan nopeasti käynyt, joten eivät liian usein kysele. Tää...
  4. 5

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko aiemmin seurannut ovulaatiotasi?

    Ennen raskauden yrittämistä ei tullut juurikaan seurattua kk-kierron vaiheita tarkkaan. Kalenterista katsominen riitti. Nyt liuskatestit ovat olleet käytössä 5kk. Myös oma kierto on tullut tutummaksi, kun tarkkailee, milloin mistäkin nippailee ja millaista vuotoa missäkin kierron vaiheessa.
  5. 5

    Clearblue ja Kaksplu.fi kysyy: Oletko hakenut tietoa raskauden yrittämisestä muualta?

    Onhan sitä tullut luettua tietoa netistä artikkeleja, keskustelupalstojen keskusteluja, lapsettomuusklinikoiden sivuja ym. On hyvin tärkeää, että voi lukea muiden kokemuksista ja esim. keinoista, miten parantaa omaa hedelmällisyyttään ja raskaaksi tulemista. Monet eri-ikäiset naiset pohtivat...

Yhteistyössä