Hakutulokset

1. M

Tervetuloa vauvainfoon!

Etsitkö foorumia jossa keskustelu on asiallista ja missä on hyvä henki ? Tule vauva infoon! Siellä on vieraskirjoittelu estetty. Kirjoittaaksesi sinun pitää rekisteröityä. Klubeihin päsy vaatii 10 viestä , eli stalkkerit pysyvät loitommalla! Tule ja tutustu! Vauva.infon foorumi
  2. M

Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

¨ Täytyy sanoa, että onnellinen ole, mutta kyllä hiukka pelottaa. Olen kuullut ja uskon myös, että kaksosten vauva-aika on rankka. Jo yhden vauvan kanssa yövalvomiset ja muut on rankkoja, mutta entä kun niitä huutavia vauvoja on kaksi ? Lisäksi pitäisi jaksaa isompia lapsia huoltaa. Onneksi...
  3. M

Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

Pientä päivitystä tilanteeseen. Viesti on kopioitu vauva infon foorumilta suoraan :) Keskiviikkona mulla oli vuotelua, ja maanantaina olis ollut vasta ultra.Eilen soittelin saadakseni ultran täksi päiväksi, mutta pääsinkin onnekseni heti eilen ultraa. Kuulumisia: Vuodon syy jäi...
  4. M

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Mukaan hyppään minäkin! Joskus aikoinaan ole kirjoitellut, mutta nyt tein paluun uudella nimimerkillä. Kolmatta lasta odotetaan syntyväksi lokakuussa. Enempi olen kirjoitellut nyt vauva infossa, mutta tämäkin palsta oli mieleinen silloin aikoinaan joten, jos sitä tännekin koittaisi jaksaa...

Yhteistyössä