Hakutulokset

  1. Välli

    Tays lapsettomuuspoli & psykologi

    Hei! Käymme Taysissa hoidoissa ja meille mainittiin että jos on henkisesti liian raskasta, pitää sanoa että pääsee heidän psykologilleen. Onko joku käynyt siellä? Miten laskutus menee ja onko mimmosia psykologeja, jonoa?
  2. Välli

    Taysissa hoidoissa olevat?

    Meillä on ensi kuussa ensimmäinen aika, mies on vienyt näytteensä ja saanut normaalit tulokset. Mitä ensikäynnillä tehdään? Pitääkö varautua gynekologiseen tutkimukseen? Mua on yksityisellä ultrailtu joka toinen kk ja 3 kiertoa nyt mennyt Clomeja, vaste hyvä. Mutta mitään ei tapahdu. Yksi...
  3. Välli

    Clomifen + Terolut samassa kierrossa

    Hei! Onko teillä kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä? Meillä siis vuosi toisen lapsen yritystä takana. Olen syönyt alkuvuodesta Terolut 3kk kuurin, joka helpotti tiputtelua vähän. Sitten yritimme 4kk omalla kierrolla ja nyt tämä kierto koitettiin pelkillä Clomeilla kp 3-7 1tbl johon saatiin...
  4. Välli

    Sofi One Step viivanpaikka/haamu?

    Näettekö kuvassa viivanpaikkaa tai haamua? Dpo 10 tai 11 nyt, aamulla testattu. Silmät alkaa oleen jo ihan poikki kun olen miettinyt ja katsellut kuvaa joten kertokaa viisaammat! :popcorn::confused:

Yhteistyössä