Hakutulokset

  1. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Lunalle hurjasti onnea pikkumiehestä :heart: Viimesiä omia postauksia täällä kun kirjoittelin alkuvuodesta niin silloin sinä jännittelit nt-ultraa. Niin se aikaa vaan rientää. Meillä tyttö nyt 6 kk, 9 kg ryömivä järkäle =) Tuntuu että omasta synnytyksestä ja pikkuvauvaa-ajasta on aikaa...
  2. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Heippa hei! Täällä jo muutamaan kertaan on ehditty perääni kyselemäänkin. Mutta kun ei ole koneelle kerinnyt. Ensin iso voimahali vauvatoiveiselle :hug: Ja kiva lukea että on tullut hyviä ultrauutisia ja uusia plussanneita, ihanaa :heart: Muistan vielä itsekin niin hyvin ne kaikki...
  3. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Paljon onnea Neppu ja NiQ :heart: Ihan tulee tippa silmään kun luin teidän vauvauutiset. Itsellä kun alkaa kanssa h-hetki lähenemään. Niin ja tervetuloa uusille:wave: Se on kiva että Clomittaret saa lisää plussalaisia. Poca mä olin kans kahdesti sokerirasituksessa, eka ihan alkuun ja...
  4. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Nepulle hurjasti tsemppivoimaa. Muista että osastolla olet hyvissä käsissä ja kaikki tehdään toimenpiteet tehdään teidän hyväksi. Mutta uskon että osastolla on kurjaa olla yksin NiQ toivottavasti mahdollinen käynnistys tosiaan tapahtuisi joutuisasti, eikä venyisi, voimia kun tarvitaan vielä...
  5. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Lunalle onnea pienestä pallerosta sykkeineen, pienestä se lähtee :heart: Nepulle tsemppiä ja hermoja ja voimienkeräilyä viimeisiin päiviin;) Hannuliini 1. kierto 1tbl/pv 1 johtofolli 14 mm, limakalvo 4,7 mm 2. kierto 1 tbl/pv 2 follia molemmat 9 mm, limakalvo 3,7 mm -> annostuksen nosto...
  6. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Heips pitkästä aikaa! Onnea kaikille vauvan jo saaneille ja tervetuloa plussanneille. Olipa kiva nähdä tuttuja nimiä Clomittarien puolelta. Itseä melkein hävettää kirjoittaa tänne, kun en ole sitä pitkään aikaan tehnyt:( Äitiysloma alkoi tänään ja jotenkin haikea mieli jäi töiden suhteen...
  7. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Pahoittelut ja isot voimahalit hipsunpöpsylle. :hug: Tuo on varmasti se asia, mitä meistä jokainen on pelännyt/pelkää. Ikävää että jouduit sen kokemaan. Onnittelut sykkivistä sydämistä Hiululle ja Pumppelille! :heart: Oli se vaan ihanaa kun näki pienen ekan kerran ja kaikki oli hyvin...
  8. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Heipä hei! Ihana saada uusia plussanneita ketjuun mukaan.:heart: Tunnustan, että en ole täällä käynyt pitkään pitkään aikaan.:| Töissä kuviot ihan sekaisin kun muutama viikko siellä ja toinen täällä. Pitkä sijaisuus loppui elokuun puolessa välissä. Nyt koitan rääpiä töitä sielä mistä saan...
  9. T

    Clomittaret 2013

    Heippa kaikille! :wave: Olen täällä käynyt teidän ketjua lukemassa edelleen, kun jotenkin olen kovin kiinnostunut miten pärjäätte :) Ja hyviä uutisia on aina kiva lukea. Onnea Pumppeli:heart: Hienoa että sait plussatilin auki elokuulle, toivottavasti vedät monet mukaasi:) Jos tuonne...
  10. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Olipas kiva että tänne oli muutama viesti tullut :) Olen pari päivää pitänyt taukoa netistä kun saakelin flunssa vaivaa:| Kuumetta ei ole kuin 37,1, eli pientä lämpöä, mutta pää täynnä räkää ja tuntuu että silmätkin pullahtaa ulos päästä. Lisäksi työterveyslääkäri kielsi hengitysteitä avaavat...
  11. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Eilen illalla saatiin kotidoplerilla kuulumaan sydänäänet :heart: Siellä on ihan oikeesti jotakin. Nyt tuntuu ettei ole enää niin pitkä aikakaan tuonne ekaan ultraan (ti 6.8) kun kuuli äänet. Ja ne löyty muuten mullakin häpyluun vierestä vasemmalta puolelta. Neppu kirjoittele ihmeessä omista...
  12. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Tuparit meni hyvin. Yhdelle läheisimmistä ystävistä saunassa kerroin missä mennään. Ongelmineen kaikkineen ja lopuksi plussauutiset. Oli se kiva tilanne kun sai asiasta puhuttua jollekin.:heart: Lisäksi sain häneltä eilen doplerin lainaksi. Sillä sitten leikittiin eilen illalla pitkä pätkä...
  13. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    No niin tänään on se päivä kun on kaverin tuparit reilun 100 km päässä. Siis ne kekkerit hoihin kyselin juomattomuusneuvoja joskus aikaisemmin. On miesraukka "joutunut" juomaan siideriä, että saatiin parit pullot tyhjäksi. Niihin täyttelen valmiiksi kivennäisvettä. Ja pelastukseksi koitui ehkäpä...
  14. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Lunalle toipumisia! :heart: Eilen yllätti aamulla ekan kerran paha olo, oksuhan siitä sitte tuli. No onneksi olin pihalla mustikoita metsästämässä niin sai antaa vaan tulla. Tänään ei taas paha olo aamulla ollutkaan, onneksi. Ekassa neuvolassa käytiin torstaina ja nyt on neuvolalääkäri ja...
  15. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Luna voimia sinulle ja miehellesi huomiseen. Tällä hetkellä varmasti vaikea edes ajatella positiivisia asioita, mutta kuten Ambrokin kirjoitti niin positiivisia asioita varmasti löytyy paljon. Tikkerituu jännät hetket käsillä. Tsempit synnytykseen! Itsellä alkaa olemaan tuo eka neuvola...
  16. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Lunalle suuren suuret voimahalit. Kyyneleet silmissä luin tuota teidän juttua. Eipä osaa omia sanoja laittaa niin että niistä lohdutukseksi olisi. Vaikka eipä sanat teitä tällä hetkellä taida auttaa. Muutenkin huomaan herkistyneeni. Esimerkiksi pomo piilossa -ohjelman lopussa kun pomo jakaa...
  17. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Ikäviä uutisia luna! Jos on kuitenkin mahdollisuus että katoaisivat nesteet vielä kokonaan. Mutta ymmärrän ahdistuksesi :hug: En usko että varhaisultraan ollaan menossa. Kun tällä viikolla ei oikein oo aikaa ja ensviikolla on jo se eka neuvola niin jos sais sieltä jotenki kinuttua aikaa...
  18. T

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Heipsan keikkaa :wave: Ehkäpä itsekin tänne palstalle jo uskaltaudun pikkuhiljaa siirtyä. Seuraillut olen ketjua siitä asti kun tein plussatestin. Eipä tätä todeksi meinaa vieläkään uskoa, ja pelko on kova keskenmenon suhteen. Mutta eipä auta kuin mennä päivä kerrallaan. Eka neuvolakäynti...
  19. T

    Clomittaret 2013

    USL sitä en muista, osaa sanoa paljonko kokoa pitäis olla. Mut mun lekuri sano että folli Kasvaa noin 2mm/päivä. Tsemppiä piinailijoille ja mukavaa juhannuksen aikaa. Tervetuloa basilika
  20. T

    Clomittaret 2013

    Juu, saapi laittaa plussanneisiin, ja sielläpä nimi näytti jo olevankin :)14.6....29/30-40.............ya2/12....3.c...............pco,1.lapsi,26v Hiulu toivottavasti tuo ei olisi vielä sitä pahinta. :x USL Tervetuloa! Mä oon kans tuota clomien ja limakalvojen suhdetta miettinyt. 1tbl/pv...

Yhteistyössä