Hakutulokset

  1. Tittara

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Se on kyl ihan hirveetä kuraa :) (greippi mehu)
  2. Tittara

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Mulla menossa kp 8/24 ja ovis olis tos joko huomenna tai lauantaina. jos toi mun kierto enää pitää edes paikkaansa ku tuli kesken 5+1. Toivon nyt vaan et tärppäis ;) Foolihappoa on nautittu ja pupuilua luvassa vielä viikonlopun yli joka päivä. Vaikkakin sitä pupuiltaisiin muutenkin väh...
  3. Tittara

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Miss_piggy Olen pahoillani tilanteestasi. Vaikea ja inhottava asia mut melkein kaikille käy jossain vaiheessa noin :( Ne on tätä elämää.. Jos tästä nyt jotain positiivista sais kaivettua niin ainakin sitten kun se pieni on oikeasti saapunut teidän elämään niin sitä rakastaa ehkä vielä enemmän...
  4. Tittara

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Apteekissa sanoivat että joillain ihmisillä pissaan ei erity sitä hormoonia niin paljoa kuin toisilla ja eri raskauksissa eri pitoisuudet. Veressä näkyy aina. verppu yritä olla positiivinen. Kyllä se plussa on niin kauan ku edes haamu näkyy... mulla haamu hiipu ja hävis ja sit alko menkat...
  5. Tittara

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    sama haamu ku mullakin eli uskon et on + :) Mulla se plussa tuli tänään moilasina ulos mut uutta yritystä. Soitin terkkariin ja kyselin ni ne sano et siksi haamu kun niin alussa ja siksi negaa ku ei ollu kiinnittynyt hyvin vaan irtos. Nyt vaan odottelen seuraavaa ovista ja homma jatkuu :)...
  6. Tittara

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onnea Minde87!!!! Voi kun ite olis jo tossa tilanteessa ni loppuis piina mut ei auta ku odotella omaa vuoroa... Tosissaan nen moilaset tuli ja kunnolla tänää ja arvelen olevan kemiallinen kun on ihan kaamee kipu ja vuotaa ku seula! Muistakaa pysyä positiivisina ja ajatella kauniita asioita niin...
  7. Tittara

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Ihmettelinki aluksi sitä tädittelyä ja totesin sen olevan mulle liian outoa joten otin tutun ja turvallisen äitini keksimän ( Moi-Moikkarit-Moilaset) :)
  8. Tittara

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Olisiko jollain vastauksia?? Täällä puolen vuoden yritystä takana ja ekaa kertaa moilaset myöhässä 8vrk. Kuusi testiä tehty joista neljä ekaa oli haamuja (apteekin oma) ja kaks vikaa oli selkee nega (one step) Nyt on pää sekasin ku seinäkello. En uskalla ajatella mitää ettei kroppa tee...

Yhteistyössä