Hakutulokset

  1. S

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Varhaisultra ohi ja kaikki oli hyvin😍 LA olisi ultran mukaan 19.9.
  2. S

    Monirakkulaiset munasarjat ja Letrozol+Terolut

    Letrot + ovitrelle-irrotuspiikki+terolut hoitokertoja tehtiin useampia kun olin 32v, tuloksena yksi varhainen keskenmeno. Saivat siis ovulaation aikaan eli siinä mielessä toimivat. Lopulta tärppäsi luomusti. Omaan pcos:n auttanut verensokerin pitäminen tasaisena säännöllinen syöminen + herkkuja...
  3. S

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    7+3 tänään, varhaisultra ylihuomenna, pitkiä päiviä ja tunteja nämä tässä käsillä. Pahoinvointi voimistunut kyllä, tänä iltana tunne et oksennus ei ole kaukana......
  4. S

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    5+5 täällä, huimat 2 viikkoa vielä varhaisultraan. Etova olo taustavireenä, rinnat kipeät ja väsymys jotain järkyttävää. Olen mennyt koko viikon lasten kanssa yhtä aikaa nukkumaan ja silti onnistuin eilen nukkumaan päiväunet. Nälkä on myös kova, usein kun ruoka-aika tulee, on kuin en olisi...
  5. S

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Kiva, että meitä senioreita on täällä useampia 🙃 Itsekin täytän 38v kesällä. Juhlava olo kun tänään alkaa uusi rv, 5+0 :-)
  6. S

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Hiukan nopeammin kuluu nyt päivät kun loma loppui ja uusi kierto on päivä päivältä selvemmin "myöhässä " eli poissa. Epävarmuus on inhottavaa, mutta jotenkin sitä nyt vain pitäisi kestää.... Varasin neuvolasta ajan ja he lätkäisi mulle kalenterin mukaan viikoiksi 5+0, mut elän itse...
  7. S

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mä plussasin 11dpo 05/2016 ja vuoto alkoi siitä n.4 päivän päästä ja v.2017 tasan vuotta myöhemmin plussasin uudelleen ja se pelko juurikin sen ekan viikon oli hirveää sen edeltävän kokemuksen vuoksi. Ja vähän samaa nyt havaitsen (tänään 16dpo tai 4+2), sain plussan viikko sitten 10dpo ja oon...
  8. S

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mäkin ostin vielä yhden paketin liuskatestejä (ja luulen ettei vipaksi jää!) ja tein testin nyt illasta ja oli taas tummempi viiva viime testiin verrattuna- kyllä se vähän mielenrauhaa tuo Yhdestä kemiallisesta raskaudesta kokemusta ja siitä jäi kammo näitä alkuaikoja kohtaan.
  9. S

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Hain influenssarokotteen tänään ja ostin samalla reissulla raskausvitamiineja. Miten nämä ensimmäiset päivät ja viikot olikaan näin hitaita, aivan päässyt unohtumaan!
  10. S

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Hei! Täällä vasta aivan alussa (tänään oletan olevan 13dpo), tein yllättävän plustestin tiistaina - ja useita varmistustestejä sen jälkeen! Jonnekin tätä ihmetystä ja intoa pitää saada purkaa😃 Positiivinen testi oli yllätys siksi, että itsellä aiemmassa suhteessa lapsettomuushoitotaustaa eikä...
  11. S

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Liityn joukkoonne. Meillä toiveissa toinen lapsi (esikoinen 2v) ja YK1, lääketiede (letrozolet) kuitenkin jo heti apuna, koska itselläni PCO ja siksi aivan mahdoton kierto. Listaan tähän oletetun ovulaation jälkeisiä tuntemuksia, veikkaisin sen olleen 13.10 tiistaina, mutten voi olla aivan...
  12. S

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Ultra oli maanantaina ja tyttöä meillekin lupailtiin (eli olin oikeassa, jee jee)! Kauan aikaa ultraaja kyllä asiaa selvitti, ja oli aika hurjaa olla siinä ja kuunnella, että ”Kyllä tämä...” ja sitten varmaan minuutin hiljaisuus ennen kuin jatkoi lauseen loppuun :-D Kooltaan pieni vastasi 20+4...
  13. S

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Voimia ja osanotto Kirskis <3
  14. S

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Pitää heti ottaa takaisin tuota edellistä viestiäni, jossa sanoin, että vatsan saa vielä vaatteilla piiloon – no tänään työpaikalla kaksi kollegaa (jotka eivät asiasta vielä tienneet) onnittelivat, eli kyllä tämä ilmeisesti alkaa ihan päällekin näkyä:laugh: Syksy ja pieni edelleen 16 + 3
  15. S

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Hihii, eilen ruuanlaiton lomassa tuli vilkaistua vatsaa, ja ensimmäinen ajatus oli, että onpas se turvoksissa. Sitten tajusin, että niin tosiaan, taitaa tuossa olla kyse vähän enemmästäkin kuin turvotuksesta! Vielä sen toki saa vaatteilla piiloon, mutta jos laittaisin jonkin tiukan paidan, ei...
  16. S

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Hyvää huhtikuuta kaikille! Olin poissa netin ihmemaailmasta oikeastaan koko pääsiäisen, joten on pitänyt lueskella, mitä kaikkea tänne on sillä välin kirjoiteltu. Hyvää teki kyllä tuommoinen pidempi viikonloppu! Mitä tässä nyt omalla kohdalla on tapahtunut sitten viime viestin – ollaan...
  17. S

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    susu_v: täällä vähän sama, mutta se häiritsee eniten kaupoissa. Tyyliin juusto/kalatiskit (yäk) tai sitten kahvilat, joissa oikein voimakas kahvin tuoksu. Sokerirasitus systeemin sain hoidettua alta pois, jes. Sain eilen varattua lisäksi ajan neuvolaan – sitä pitää odottaa melko pitkään...
  18. S

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Ei mulla sen kummempaa kuin 13+0 :) Huomenna sokerirasitukseen...
  19. S

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Hei kaikille ja mukavaa viikonlopun alkua! Kiva kun tänne alkaa ilmestyä masukuvia:) Wiitahepo: mäkin tiedän 5 muuta odottajaa (tähän mennessä siis), en kyllä kaikkien kanssa asu esim. samassa kaupungissa tai edes samalla alueella, mutta hauska seurata etäämmältäkin! Muftikka: vähän...

Yhteistyössä