Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Pihla ! Tämän jälkeen saa tämä jankkaaminen jäädä, mutta.... mepäs facebookissa tiedetäänkin, missä miiula asuu ;)
  2. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Tsemppiä rintakumista vierottamiseen! Helpottaa elämä kun siitä pääsee eroon. :) Kyllä me sut vielä facebookkiin saadaan. :) luo ihan vaikka vain tähän tarkotukseen sähköposti osoite ja sitten fb-profiili vaikka ihan toisella nimellä :)
  3. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Pihla sä olet sortunut taas googlettamaan.. soo soo :D Joku muukin sitä fb ryhmää kyseli? Catnip82 varmaan voi pistää viestiä asian tiimoilta. FB:ssä käy keskustelu kuumana. :) Vielä kun me Pihlakin saatais sinne houkuteltua ;)
  4. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Siis mitä te teette, että saatte vauvat nukkumaan pidempään kun 3h!?! Kertokaa pliis.. Meillä edelleen se max mitä öisin nukkuu on 3h. Päivällä on muutaman kerran vetäny hyvällä tuurilla 4h kun mahallaan nukkuu. Sitä oon kans ihmetelly, että mikä siinä on kun joka aamu 4-5 aikaan alkaa kauhea...
  5. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Voi Pihla, luo joku profiili tonne facebookkiin niin pääset sinne meidän kanssa juttelemaan. Täällä alkaa olla jo niin hiljaista :/
  6. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    UUSI KETJU SYNTYNEIDEN PUOLELLA:http://kaksplus.fi/threads/kesaekuun-kullanmurut-2015.2452092/
  7. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Osui silmään tarjous : Ozbaby.fi manduca 94.50€.
  8. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Meillä annetaan disflatyl suoraan suuhun lusikalla. Ennen tai jälkeen syötön tai vähän miten sattuu. :)
  9. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Navasta voi tulla verta eikä haittaa mitään. Meillä tuli aika paljonkin verta ihan niin että yöpaitaankin tuli jälkiä. Kunhan napa ei haise tai ala erittämään tai punoittaa niin kaikki on ok. :) Manduca on tosi kätevä. Meillä esikoinen ei viihtynyt kun vasta vähän isompana mutta tämä pienempi...
  10. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Oi seireeni! Omakohtaista kokemusta ei ole mutta jaksamista ja voimia vanhemmille ja pienelle <3 toivottavasti pieni voi pian jo paremmin!
  11. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Beibei, mulla liitoskivut kesti lähes 3 viikkoa synnytyksen jälkeen.. Särkylääkkeitä vedin päivittäin, että pääsin edes jotenkin kävelemään. Lapsia en pystynyt kantamaan niin mies joutui olemaan poissa töistä. Toivottavasti sulla pian helpottaa !
  12. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Hei te omaa maitoa säilövät! Miten se nyt kannattais tehdä? Tai että mihin sitä pomppaatteja ja missä säilytätte ja kuinka kauan se säilyy? Mulla suihkuaa maitoa vaikka poika olis just imutellut niin ajattelin kokeilla pistää talteen. Ihan paljain käsin kyllä sen lypsyn hoidan kun mun tissit...
  13. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Hahah beibei :D Mä oikeesti jo kauhistelin että herran jee kun on pieni vauva syntynyt sulle ! Jotenkin ajattelin, että toi "viime yön unessa" olis joku hieno kielikuva... Siis mitäää.. Tullut vähän huonosti taas nukuttua kiitos ton pienen miehen joka syö max 2 h välein ja ähisee pieruja välit.
  14. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Toivottavasti pupumama saaatte tänään pienen kotiin <3
  15. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Lara, sain onneksi vauvan neuvolakäynnillä ajan lääkärille ja lääkäriltä antibiootit. Rinnat ei vielä onneksi ole kovin kipeät, mutta punoittava alue löytyy ja lääkäri käski aloittaa kuurin heti kun ensin itse ajattelin reseptin ottaa varalle ja aloittaa jos olo pahenee. Toivottavasti ei ehdi...
  16. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Tsemppiä yöhön supistelijoille ja muille :)) Ja vauvojen kanssa nukkuville tai valvoville..
  17. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Jippii .. Rintatulehdusta tai jotain pukkaa ! 38.5 kuumetta joka onneksi laski nyt panadolilla. Onneksi mies sai sumplittua työt että voi olla kotona loppu viikon. Mä en nimittäin pysty melkein kävelemään. Ihan järkyt liitoskivut joten kävelen pitkin seiniä. Ei puhettakaan että pystyisin...
  18. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Käytiin tänään ultraamassa pojan virtsarakko ja munuaiset kun rakenneultrassahan oli laajentunut virtsarakko ja epäiltiin jopa kromosomipoikkeavuuden mahdollisuutta. Asiaa ultrattiin pari kertaa ja todettiin kuitenkin rakko normaaliksi mutta mahdollinen läppä virtsateissä. Tänään sitten...
  19. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Beibei, mulla tuntui synnytystä edeltävänä päivänä että tissit heruttelis maitoa. Siitä vähän sain vihiä että synnytys lähellä. Tää on ihan mamman poika. Nukkuu niin tyytyisenä mun sylissä kokoajan . Isin syli ei niin kelpaa eikä mikään muukaan paikka.. Hiukan hankala esikoisen kanssa touhuta...
  20. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Vihdoinkin kun saatiin molemmat muksut nukkumaan niin ei itte saa unta. :) Onko muilla muuten jo synnyttäneillä kaikki liitoskivut ja muut häipyny? Mulla jatkuu vielä edelleen ja sairaalassa olikin tosi hankala kävellä kun paikat niin löysällä. Onneksi nyt jo vähän helpottaa kun huomenna...

Yhteistyössä