Hakutulokset

1. H

Mitä mieltä olet tästä asukokonaisuudesta?

Sievä on ja niin ihanan kesäinen!
  2. H

"salahäät"

Eikait kaikki miehet nyt sentään petä ja jätä? : / Olen ilmeisesti sitten niin sinisilmäinen, kun uskon, että mieheni rakastaa minua yhtä paljon kuin minä häntä. Hetkeäkään ei haluttais olla erossa, jo työpäivien ajan se teettää tuskaa :) Kohta olemme 5 vuotta olleet yhdessä ja alkuhuuma senkuin...
  3. H

"salahäät"

Kuvan minäkin haluan, mutta vasta sitten sekin, kun vauva on syntynyt. Olen kaavaillut, että osassa kuvista on vauva mukana ja osassa vain me kaksi. Tämä kuullostaa siltä, että vain MINÄ YKSIN olisin kaiken tämän suunnitellut, mutta kyllä se mieskin on saanut sanoa sanottavansa. Jopa yhdessä...
  4. H

"salahäät"

Me karataan viikoksi mökkeilemään heti häiden jälkeen. Päivitetään parisuhdetilanne facebookkiin, laitetaan puhelimet kiinni ja kun tullaan kotiin, voidaan kertoa kaikille, jos jollekin vielä epäselvää. :)
  5. H

"salahäät"

Ajateltiin kertoa muille toimituksen jälkeen. Nykyaikanahan se tehdään facebookissa ;)
  6. H

"salahäät"

Onko muita, jotka ovat menneet/suunnittelevat menevänsä naimisiin salaa maistraatissa? Meillä on sellainen tarkoitus. Emme ole kertoneet asiasta edes vanhemmillemme. Syy tähän on, että minä olen sellainen ihminen, joka ei halua olla millään muotoa huomion keskipisteenä enkä näe järkeä laittaa...
  7. H

30-40 v. odottajat missä tahansa vaiheessa

Hei. Voisin ilmoittautua mukaan ketjuun. Olen 33 vuotias, toinen lapsonen tulossa. Jätin pillerit pois viime heinäkuussa ja heti napsahti ensimmäisestä "juoksuajasta" :) Ylläri oli, odotin pitkää ja raastavaa aikaa, että tiineytyisi :) Nyt on viikkoja kasassa 30+3. Olo on tukalahko, kipeähkö ja...

Yhteistyössä