Hakutulokset

  1. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Paljon voimia Joosukka ja Pilvilinna74! :hug:
  2. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Heipparallaa! Josko tännekin kertois kuulumisia :) Perjantaina oli ultra, ja pikkuisella kaikki hyvin. Tuli koko raskaus todellisemmaksi kun näki vauvelin :) Mulle vois päivittää Ru 15.7, NL 20.5, N 18.6 Äitiyspakkaus ehkä otetaan jos tämä tulokas on poika, esikoisen jäljiltä on taas...
  3. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Iltoja! Pakko oli tulla poksumaan 11+0 :) Niin malttamattomana odotan 10.pvän ultraa, tuntuu että sinne on ikuisuus. Huono olo kadonnu, ja muutenkin tuntuu että alkaa "heräämään" tähän elämään ja raskauteen ihan kunnolla :p
  4. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Mä tykkään vauva lehdestä enemmän ja tilasinki sen nyt puoleksi vuodeksi.
  5. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Moikka kaikille! Jospa minäkin saisin jotaki tänne kirjoitettua, tullu vietettyä enemmän aikaa tuolla facen puolella, oon kylläkin käyny teidän juttuja säännöllisesti lukemassa :) Pahin väsymysaalto taitaa olla menny ohi, luojan kiitos ja kummasti tuosta auringostaki saa lisä energiaa :)...
  6. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Huomenia kaikille! Eilen käyty ekassa neuvolassa, ja terkka halus kuunnella sydänääniä vaikka viikkoja oli eilen vasta 8+5, pienen etsiskelyn jälkeen alkoi jumputus kuulumaan :heart: Muutenki kaikki oli hyvin. Mulle vois muuttaa tuon la 20.11, mennään nyt neuvolan laskujen mukaan ja...
  7. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Heissulivei! Enpä muistakaan millon oon viimeksi kirjottanu tänne, tulee enemmän käytyä tuolla facen puolella, lukemassa kyllä oon käynyt teidän juttuja. Väsyttää ja närästää.. Mihinkään ylimääräseen ei riitä energia, tytön kun saa hoidettua niin siinäpä onki tarpeeksi :) En kyllä muista...
  8. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    wawee laitan sulle viestiä, et pääsisin fb-ryhmään.
  9. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Joosukka: Viime raskaudessa maha oli kaikkea muuta kun pieni :laugh: Niinu86: Neuvolassa ne varmaan päättävät kumman mukaan mennään. Ultraaja kyllä meinas että laskettu on tuolloin 23.11, ja niin laskin nyt iteki sen. Aikasemmin olin laskenu kierron pituudeksi 28 pvää,vaikka kierto oli...
  10. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Ultrassa käyty, syke löytyi ja kaikki oli oikein hyvin :heart: Mulla hyppäs laskettu aika kolme päivää taaksepäin, eli tänään onki 6+3, olin "varautunuki" että parilla päivällä saattaa muuttua. Ultraaja totesi mulla olevan taaksepäin kallistunut kohtu, joten se voi vaikuttaa jomotuksiin/ muihin...
  11. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Mä en muista että ekassa raskaudessa ois ollu repäisykipuja juuri ollenkaan, nyt tässä toisessa on kyllä jo tuntunut.. Tänään on taas ollut päivä että mikään ei oo maistunu ja kaikki ruoat ällöttää. Sama juttu kun viime raskaudessa että ei voi etukäteen suunnitella ruokia mitä syödään, se...
  12. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Tekstiä taas tullu niin ettei kärryillä pysy yhtään. Toivon että tänne mahtuu kaikki mukaan kirjoittelemaan ja jakamaan ajatuksiaan sekä tuntojaan. :) Mutta tietäähän sen ku joukko hormoonihuuruisia mammoja näpyttää menemään, että välillä voi toisen kirjottamiset ottaa aivoon ja ainahan ei...
  13. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Moikka! Keskenmenon pelko on jossain tuolla takaraivossa, mutta en anna sen ottaa valtaa mun ajatuksista, ajattelen että jos jokin on tapahtuakseen niin se tapahtuu, ja kun näihin asioihin ei voi itse vaikuttaa mitenkää.. Lapsiluvusta en osaa sanoa juuta enkä jaata :D Kaksi riittänee...
  14. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Tervetuloa kaikki uudet mammat! :) Täällä vallitsee ihan järkyttävä väsymys, eikä auta yhtään että tyttö herättää joka aamu kello 6. :headwall: Sukupuoli halutaan tietää etukäteen, jos vauva haluaa vaan paljastaa :) En yritä edes kirjottaa enenmpää, nyt ei ajatus kulje yhtään...
  15. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Täällä kans jano ihan koko ajan, jääkylmä vesi ihan parasta. Mulla heti jos ruokavälit pitenee 4 tuntiin tulee oksennus, ollu opettelemista syödä jotain pientä säännöllisesti 3 tunnin välein. Tällä hetkellä herkkua ananas ja suolakurkut :D
  16. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    minichili :hug: Ihan liikaa näitä ikäviä uutisia..... :'(
  17. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Aurinkoista sunnuntai-aamua! =) Täällä kuumetauti selätetty, nuha vielä vaivaa, mut onneksi jo paranemaan päin. Oireita ei oo tullu kuulosteltua tämän kamalan kuumeen takia, mut joka päivä oon ainaki sen kerran käyny treffailemassa vessanpönttöä :laugh:. Aamuisin mulla on ihan tajuton nälkä...
  18. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Tattis ja vauvaunelmia :hug: Täällä ollaan kuumeen kourissa. Joka päivä kolmen päivän sisällä oon oksentanu, ei mulla viime raskaudessa näin aikasin alkanu tämä, muistaakseni viikolla 7, ja nyt oon vasta 5+1. Kärsiikö kukaan samasta? Astianpesuaineen hajuki sai tänään palan kurkkuun :whistle:
  19. Ä

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    minchili: Eka neuvolassa käydään läpi ihan perustietoja, täytellään äitiyskorttia ja mukaan saa yleensä hirmu läjän lippulappusia.. :) Meillä mies oli sillon tällöin mukana neuvolassa, ihan miten töiltään pääsi. Ultrissa joka kerta mukana. Meillä ainaki terkka tykkäsi ku mieski oli mukana ja...

Yhteistyössä