Hakutulokset

  1. B

    Kenellä lyhyt kierto?

    Elikkä mulla on menossa yk 2 e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Ekojen luomu menkkojen kierto oli 23 pvää. Muistelen, että ennen kuin n. 7 v sitten aloin pillerit kiertoni oli 25 pvää. Kysymys kuuluukin, että onko "helppo" raskautua kun on näin lyhyt kierto? Mulla näytti ovistesti vahvaa...
  2. B

    raskaus...

    Mä olen varmaan 5 kk jo.. ja sain vasta nyt kerrottu vanhemmille että on nyt tapahtunut tälläinen juttu. Itse olen 90 syntynyt ja lapsen isä 86 syntynyt. ollaan onnellisia raskauksesta. :heart: Lapsen isä on ainakin hoita meitä todella hyvin ja on niin rakastava. Mutta välillä minua pelottaa...
  3. B

    kuukautiset

    voiko kaavinnan jälkeen tulla menkat normaalisti ja seuraavassa kuussa esim.myöhästyä tai jäädä kokonaan pois?
  4. B

    kysyikö joku kasvis-soijapadan ohjetta

    muistaisin että joku joskus kysyi, mutta kumminkin tässä yksi ohje Kasvis-soijapata (noin 4-6:lle, yli 1-vuotiaille) Soijakuutioiden esivalmistelu: 50-75 g soijakuutioita tai soijasuikaleita (soijaproteiinivalmistetta) 8 dl-1 l vettä 1 kasvisliemikuutio esim...
  5. B

    79 syntyneet, 98 synnyttäneet ?

    Mä sain ensimmäiseni -98 , toisen -00 , kolmatta kuumeilen :) . Onko muita ?

Yhteistyössä