Hakutulokset

  1. B

    mitä tehdä

    Yritä sosiaalitoimen kautta sitä yhteydenottoa edelleen. Kyllä tuon asian pitäisi lastenvalvojan kautta edetä! Kurja juttu sun ja erityisesti lasten kannalta, että äiti ei halua sopia asioista sovussa. Toivottavasti asia selviää pian! :)
  2. B

    Teiniraskaus

    Todella vaikeaa antaa neuvoja, kun ei tunne sinua ja elämääsi tarkemmin...miltä sinusta itsestä tuntuu? Tuntuuko, että haluaisit äidiksi vasta vähän myöhemmin? Onko isistä kummastakaan parisuhteeseen ja auttamaan sinua? Itse varmaan tekisin tuossa tilanteessa abortin (en kuulu abortin...
  3. B

    olenko paha

    Ymmärsin, että ap tarkoitti tuota lapsensa isän maksamaa elatusmaksua, jonka käyttää myös toisen isän lasten hyväksi, kysyessään onko hän paha kun tekee niin? Ei kai hän sitä häpeilekään, että lapsilla on eri isät - eihän siinä nykyaikana mitään niin kovin tavatonta olekaan? =)
  4. B

    Seksi ja(hätä)sektio

    Kaksi viikkoa hätäsektiosta harrastettiin seksiä varovasti, ei sille ole mitään estettä =)
  5. B

    Poliisit soitti äsken

    Minulla mies ja motoristi ja minä itsekin välillä kyydissä... kyllä hirvittää ajatella niitä vammoja, mitä motoristeille onnettomuuksista tulee. Mutta paranemisia isällesi! :flower:
  6. B

    Rippilahjaksi?

    \ Joku pelipaita ehkä? Siis sen joukkueen mitä kannattaa. Tai varusteita, niitähän menee kun kasvavassa iässä vielä on.
  7. B

    Rippilahjaksi?

    Onko kyseessä tyttö vai poika? Mitä harrastaa? Riippuu paljon teinistä, mikä jää laatikonpohjalle ja mikä ei. Koru on tietysti hyvä, mutta ehkä sekin vähän tylsä...
  8. B

    Mitä ihmettä mä teen..työhön liittyvää..

    \ Ihmisen ruumis on kummallinen ja monimutkainen laitos, ja sellaiseenkin yksinkertaiseen asiaan kuin kahvinkaatoon, tarvitaan lihaksia joista sinulla ei ole tietoakaan. Ap:lle sanoisin, että hoida vaiva ensin kuntoon, SIIS KUNNOLLA!!! Ei ole mitään järkeä mennä töihin ja pahentaa vaivaa...
  9. B

    Ihasteletko ääneen oikeasti kauniita lapsia/ihmisiä?

    Minä olen oikeasti kaunis ja joskus sanon sen itselleni, mutta hyvä asia se ei ole, päinvastoin. Uskottavuuden eteen saa tehdä työtä tuplasti joihinkin toisiin verrattuna. Ja olen automaattisesti kopea ja ylpeä, typerä ja saamaton, koska satuin samaan nämä geenit. Ja auta armias minua kun...
  10. B

    HUUTIS lauantai 19.5.07

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=nessu80&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X pojan vaatetta n. 90-104cm koruja ymm..
  11. B

    miksi miehen lapsesta täytyy tykätä?

    Tässäpä miettittävää: Miksi lapsista täytyy olla pitämättä vain siksi, että he ovat puolison ex:n lapsia? Näin se vain tuntuu melko monen täällä kirjoittelevan kohdalla olevan!! :/
  12. B

    olenko paha

    Miksi ihmeessä edes kyselet muiden mielipidettä tuossa asiassa? Täältä saat varmasti vastauksia joista pahoitat mielesi. Eiköhän se ole ihan sun oman omantuntosi kysymys miten ne rahat käytät. Itse tiedät mitä lapsesi tarvitsee ja toimit sen mukaan. Ei sisaruksia voi kuitenkaan eriarvoisena...
  13. B

    Mitä aiheuttaa purkkimaito vauvalle?

    Itse ajattelisin, että korviketta täytyy antaa niiden ylimäärästen "lisien" vuoksi... eli että voit antaa tavallistakin maitoa,siihen ei vain ole laitettu vitamiineja yms.
  14. B

    Kenellä lyhyt kierto?

    Elikkä mulla on menossa yk 2 e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Ekojen luomu menkkojen kierto oli 23 pvää. Muistelen, että ennen kuin n. 7 v sitten aloin pillerit kiertoni oli 25 pvää. Kysymys kuuluukin, että onko "helppo" raskautua kun on näin lyhyt kierto? Mulla näytti ovistesti vahvaa...
  15. B

    Mies ei pidä lapsestani enään

    Fyysisellä kurituksella ei ahdh lasta auteta. Jos miehesi ei ymmärrä lapsesi ongelmaa, valistsisin sinuna kyllä lapsen en miestä (kuten olet ajatellutkin). :flower:
  16. B

    miehet ei ymmärrä mitä lapset maksaa

    Meillä lasteni isä (ex-mieheni) maksaa elatusmaksun kahdesta lapsesta. Ei ole tullut mieleen, että maksaisi esim. meidän ulkomaanmatkoja tms. Harrastuksetkin ole itse kustantanut; poika harrastaa motocrossia ja judoa, tytär baletti ja ratsastusta.
  17. B

    Paljonko voisi pyytää?

    Mitä meiltä olette pyörä asiantuntijat Cresent merkksiestä pyörästä?Minä sellaista olisin ostamassa.
  18. B

    juhlista

    Meille kutsutaan lapsen rippijuhliin ex:n sukulaiset ja ex uuden kumppaninsa kanssa.
  19. B

    Miten teillä äitienpäivä

    Ei mulle ole tullut mieleenkään, että ex:n eli lasteni isän pitäisi eromme jälkeen tulla juhliman kanssamme äitienpäivää. Juhlimme sitä lasteni kanssa (ja nykyisen kumppanini, vaikka ei lasteni isä olekaan). Meillä on kyllä ex:n kanssa hyvät välit, joten ei tuo siitä johdu. :flower:
  20. B

    Ovulaatio asiaa!

    Mua kiinnostaa aivan sama asia. Mulla on ollut kans ihan samanlailla, että on toiselta reunalta tummempi ja toiselta vaaleampi.... voi p.ua :(

Yhteistyössä