Hakutulokset

  1. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Emskis: poistatko mun tiedot tuolta listalta myös? Poistun tästä ketjusta, mun elämä meni sen verran pahasti pirstaleiksi ettei energiaa riitä minkäänlaiseen kanssakäymiseen kenenkään kanssa. Mies narahti pettämisestä, ja muhun sattuu niin hemmetisti etten tiedä miten päin olisin...
  2. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Addoda: etuseinässä oleva istukka vaimentaa vielä näillä viikoilla liikkeitä tosi paljon. Istukka on vauvaan nähden tosi paksu möykky, siinä saa ihan tosissaan nyrkkeillä ja potkia että se n. 400g painoinen pikkuinen saa liikettä aikaan. Kokeiles tempaista lasi jotain tosi sokerista mehua ja...
  3. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Salmiakki13: RT tarkoittaa raivotarjontaa, eli sitä ihanteellisinta synnytysasentoa vauvan kannalta katsottuna, vauvan selkä sun vatsaan päin ja pää siellä kohdunsuulla. Eihän se siinä vielä välttämättä pysyvästi ole, mutta harjoittelee ainakin. :) Lisää tietoa ainakin täältä: Optimaalinen...
  4. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Tänään 19+0 *poks* :) Rakenneultra jännittää jo melkoisesti. Ja tervetuloa kaikki uudet, kiva saada lisää porukkaa tänne kirjoittelemaan. Tai toivottavasti tännekin jää kirjoittelijoita eikä kaikki katoa tuonne fb:n puolelle. Onkohan joku jo ilmoittautunut vapaaehtoiseksi päivittelemään...
  5. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Emskis: En tiedä nopeuttaako vaiko ei, mutta jos kurkkaa tuon etusivun lähdekoodin ja kopioi listan tiedot sieltä, heittää tekstieditoriin ja Find-Replace-rutiinilla korvaa nuo muotoilutagit tämän ympäristön ymmärtämiksi niin ihan kaikkea ei tarvitse käsin kirjoittaa. Esimerkiksi nuo <font...
  6. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Misu78: tuo on muuten kummallinen juttu. Mun äiti kertoi, että jopa hänen työkaverit (joita en ole koskaan tavannut) kyselevät riittääkö mulla maitoa, ja ajattelinko imettää tätä kolmatta... Meinasin painattaa syksyksi paidan, jossa lukee rinnassa "Ei, en imetä enkä keskustele siitä aiheesta!"...
  7. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Daredevil: mulla ei tuo imetys ole edes mahdollista ja jotenkin tuntuu että ei se kovin helppoa olis mulle muutenkaan. Mun pahin painajainen raskausaikana esikoisen kanssa oli imetys muiden läsnäollessa, mutta korvikkeelle vauva joutui heti synnyttyään. Sama toisen ja tämän kolmannenkin kanssa...
  8. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Marlin: otan tän raskauden varmaan vähän turhankin rennosti... :D Kävin varhaisultrassa 7+5 (ellen ihan väärin muista) ja ekaan neuvolaan piti mennä ennen pääsiäistä. Lapsenvahti perui tulonsa enkä päässyt silloin, ja sitten sairasteltiin koko porukka moneen kertaan huhtikuun ajan. Tämä on...
  9. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Addoda: meillä on häihin meno heinäkuun lopussa ja pähkäilin itsekin millainen mekko päälle löytyisi, vastaus löytyi Missy Momilta :-D Ja anteeksi palstalaiset, mainostan tätä kauppaa aina kun mammavaatteita kysytään, se vaan on mun ihan ehdoton lempikauppa mammavaatteiden suhteen.
  10. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Tervetuloa uusille minunkin puolestani! :) (.) Aamulla oli ensimmäinen neuvola, otettiin ne alkuraskauden verikokeet ja täytettiin äitiyskortti, kurkattiin myös ultralla mitä kuuluu vauvalle. Käden nosti juuri kasvoille ja sydän jumpsutti niin vimmatusti. Verenpaineet ok, pissa puhdas ja...
  11. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Mä tulin vain pikaisesti poksumaan - 17+0! Ja nostamaan tätä ketjua ettei kokonaan katoa. Samalla kysymys esikoista odottaville: millaisin fiiliksin huomenna äitienpäivän viettoon? :) Ajattelin itse ennen ekaa raskautta, että sitten synnytyksen jälkeen olen vasta se Äiti. Tuntui tosi...
  12. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Tuo isien tahtominen neuvolaan on siis tämän vuoksi: "*Äitiysneuvolan terveystarkastuksissa huomioidaan koko perhe ja luodan hyvä suhde seurannan aikana. - selvitysten mukaan isiin ja heidän tukemiseensa on kiinnitettävä aiempaa enemmän huomiota - tavoitteena on saada kaikki isät...
  13. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Emskis: ok. Mulla oli ekassa raskaudessa sen verran paha raskausmyrkytys, että toisessa raskaudessa neuvolan kehotuksesta stixailin kotona ja riskiryhmään kuuluvana mittailin itse myös sokereita. Mun sisko on neuvolan terkka, joten ylimääräistä ohjausta tulee sieltäkin, välillä jopa liiaksi...
  14. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Luna: meidän neuvolan kätilö kysyi suoraan, tarvitsemmeko perhevalmennusta. Totesimme, että emme. Sillä selvä. Ei siitä välttämättä mitään irti saa. Osa saa paljonkin, mutta eihän se pakollinen ole. Eihän sinne neuvolaankaan mikään pakko olisi mennä, ei lasten eikä aikuisten...
  15. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Linnie: tervetuloa multakin! :-D Ihana että tänne on tupsahdellut niin monta uutta odottajaa. Olen samoilla viikoilla ja mulla supisteli koko viime viikon sellaisia sukkapuikkosupistuksia, tosi kipeitä. Kohdunsuu oli kuitenkin vielä napakasti kiinni viikonkin supistelun jälkeen eikä...
  16. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Kiitos Emskis uudesta pinosta! Nelperi: Bolakoru on se helisevä pallokoru odottajan kaulassa, vauva kuulee helinän kohtuun joltain viikolta 20(?) lähtien ja syntymän jälkeen ääni onkin jo tuttu. Mulla meni koko huhtikuu ohi, en sitten ehtinyt kirjoitella tänne juuri ollenkaan...
  17. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    dita: Kurkkaa Missy Momin sivuja, sieltä saa tilatuksi jos jonkinlaista mammavaatetta. Kokovalikoimaa riittää pienestä suureen. Mä olen niin laiska shoppailija (vaikka pk-seudulla asunkin), että tilailen kaiken mahdollisen netistä, yleensä vasta sitten kun on pakko. :D
  18. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Hei ja tervetuloa uudet odottajat, tännehän on tullut vaikka kuinka monta uutta! Hieno juttu! :) Yritän ehtiä lukemaan kaikki postaukset viimeistään viikonloppuna, niin pääsen mukaan taas. o873060: Onko sulla Oxis Turbuhaler? Valmistaja sanoo, että "Oxis Turbuhaler hoitoa voidaan harkita...
  19. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Emskis: lisäätkö listaan: * danita/2.lapsi/LA 30.10./PKKS * Mannaa 19v / 1. lapsi / PKKS / tyttöolo. LA 30.10. ja NP 18.4. Mun silmään ei ainakaan osuneet, enkä ehtinyt maaliskuun pinoa päivittää ennen kuin aloitit tän uuden. Kiitos Emskis uudesta pinosta! (.) "Lomafiiliksissä"...
  20. Z

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Listaa päivitelty taas. Pupulin: :hug: Voi miten surullista! Tsemppiä teille uuteen yritykseen. :heart: Hyviä NP-ultrauutisia saaneita onnittelen lämpimästi, ensimmäinen etappi nyt takana :). Laala: juu on on, heittäydy vaan täysillä tuohon fiilikseen. :D Emskis: Heitin villin...

Yhteistyössä