Hakutulokset

  1. M

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Lauantai aamua kuumeilijat! Eilen ennen anoppilaan lähtöä tein raskaustestin ja kaksi viivaahan sieltä tuli! En olisi millään uskonut että ekastakin yrityskerrasta voi tärpätä mutta niin vain kävi! Nyt varovaisen onnellisena voin sanoa että oon siis plussannut :) alavatsaa turvottaa, nännit on...
  2. M

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Iltaa! Menkat ei vielä tänään alkanu mulla vaikka vähän odottelin. Mutta muistinkin väärin nämä päivät ja huomennahan niiden pitäisi vasta alkaa jos ovat alkaakseen. Rinnat tosi kipeet mutta niin mulla usein on ennen menkkojakin. hmm... huomiseen siis odottelen ja sitten jos ei menkat ala niin...
  3. M

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onpas täällä hyviä uutisia! Ilo lukea teidän plussaonnesta! onnea siis kaikille plussanneille! :) Mulla ovis oli ja meni, käytettiin se kyllä tehokkaasti hyväksi. Oon vaan ruennu miettimään että mitenköhän liukkarinkäyttö vaikuttaa raskautumiseen... Meillä kun sitä käytetään joka kerta molempien...
  4. M

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Täällä kp11 ja ovista odotan torstaiksi. Ei malttaisi millään odottaa! :) vaikka ollaan kesälomalla, mökillä ja tänään käytiin veneilemässäkin niin aina ajatukset vaan kääntyy raskautumiseen ja ovulaatioon ja tärppääköhän meillä heti-ajatuksiin! Hyvillä mielin silti odotellaan ovista. Eilen...
  5. M

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Meillä alkoi tämä yritys nyt mun virtsatietulehduksella ja antibioottikuurilla... :$ Tiedättekö voiko tulehdus tai antibiootit vaikuttaa ovulaatioon?
  6. M

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Heippa ihanaiset naiset! Vihdoin meilläkin on koittanut tämä ihana hetki että ollaan miehen kanssa samassa maassa, saman katon alla pysyvästi ja voidaan aloittaa vauvan yrittäminen. Tänään mulla alkoi kuukautiset odotetusti ihan oikeaan aikaan (kp 27 eilen). Kierto on ollut tosi tasainen 27 tai...
  7. M

    Suomalaiset metsäyrtit?

    Kun kesä saapuu Suomeen, haluaisin rueta kuljeskelemaan metsässä ja kerätä salaatti- ja maustetarpeet omasta metsästä. Tietääkö kukaan aiheesta mitään? itse nimittäin olen täysi noviisi! Löytyykö netistä hyvää sivua metsäyrttien (onko edes oikea termi?) keräämiseen tai tiedättekö onko aiheesta...
  8. M

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onpas täällä tapahtunut paljon, onnea lämpimästi kaikille plussanneille :) Mom09, hui mikä viikonloppu siellä on siis ollut! Pahoitteluni :/ Onneksi lapsilla paranee tuollaiset jutut yleensä nopeasti ja hyvin. Itselläni meni akillesjänne 4v:nä ja se parantui verrattaen nopeasti ja nykyään...
  9. M

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onnea kaikille plussanneille! :) Ihana lukea teidän onnesta tietäen että kyllä se on minunkin vuoroni jossain vaiheessa hihkua iloisena samasta syystä!! Itse täällä odottelen e-pillereiden lopetuksen jälkeisiä ekoja luomumenkkoja. Tänään kp39. Raskaana en voi olla, koska olemme olleet eri maissa...
  10. M

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Heippa kaikille! Tässä yksi uusi TJOTtailija liittyy seuraan. Olen lukenut innolla ja tiiviisti keskustelua nyt jo pari viikkoa, oikeastaan siitä asti kun päätettiin miehen kanssa että vauva saisi tulla jos tulee. Meillä on tosin sikäli erilainen tilanne että olemme molemmat opiskelijoita ja...

Yhteistyössä