Hakutulokset

  1. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Voimia kovasti,nouna:heart: :hug: Olet ajatuksissa. Vaadit sitä lääkäriä, pakko niiden on ottaa näytille.
  2. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Millamagia Mulla on myös noita Multivita raskaus&imetys-vitamiineja. Yritän kyllä muutenkin syödä monipuolisesti, mutta jos nyt ei aina tuu sitä puolta kiloa kasviksia/hedelmiä/marjoja, niin ei tarvi murehtia. Noissa tabuissa näyttäis olevan tosi paljon kaikkea tarvittavaa, mutta mun käsityksen...
  3. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Voimia nouna ja Kenguru :hug: Itsellä tosiaan aiemmin tuhrutti hieman, mutta ultrassa oli kaikki hyvin. Toki kauhulla odotan jos se jatkuu...
  4. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Hei, pitkästä aikaa! Olen käynyt silloin tällöin lueskelemassa ketjua, mutta en ole kirjoitellut aikoihin mitään. Uusille tervetuloa, surua ja epätietoa kohdanneille voimia! Itse kirjoittelin aiemmin pienestä tuhruilusta rv4. Tuhrua tuli pari päivää myös rv5 lopussa. Nyt juuri tulin...
  5. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Jospa taas näyttäytyisin täällä, lukemassa oon välillä käväissyt, mutta eihän täällä tahdo pysyä perässä. On tullut uusia, on nähty pikkusydämiä ja kohdattu myös surua...Onnea viimeisistä ilouutisista, Fossiilille ja beibipupulle!:heart: Itsellä tosiaan tiputtelu on ollut poissa jo useamman...
  6. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Huomenta!:) Tänään on jokseenkin huojentunut olo, kun paperiin ei ole eilisillasta saakka tarttunut mitään väriä ja aamulla tehty digitesti näytti: Raskaana 2-3. Lauantaina se näytti 1-2. Jokohan vois lopettaa testaamisen ja yrittää nauttia vähän. Hyvää YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille! :heart:
  7. H

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    :)Tuna-Fish78 ja Sintti-79 Kiitos teille rauhotteluista. Myös tuolla lokakuisissa ihmiset ovat kommentoineet vuotoja ja kertoneet kokemuksia ja ne on auttanut. Vuotoa on edelleen minimaalisesti, mutta olo on silti ruhallisempi. Raskausoireetkin ovat lisääntyneet ja eilen testissä vahvempi viiva...
  8. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Laala Mä oon sun kanssa samoilla linjoilla. Mun pitää odottaa np-ultraan saakka, että voin uskoa vauvan olevan todella tulossa. :) Viimeksi kun varhaisultrassa ja neuvolan ultrassa oli kaikki hyvi, mutta np:ssä todettiin sitte kkm. Siksi noista vuodoistakin niin hermoilen. Nyt tosin oon jo...
  9. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    "Veristä vuotoa esiintyy yleensä noin joka neljännellä raskaana olevalla pois jääneiden kuukautisten aikoihin. Niukka verinen vuoto johtuu siitä, että hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohdun limakalvoon. Mikäli verinen vuoto on runsasta ja vastaa kuukautisvuotoa tai on jopa runsaampaa, se voi...
  10. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Voi yh79 :hug: Toivottavasti olisi ohimenevää ja viatonta vuotoa!
  11. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Kiitos kaikki ihanat tuesta ja erityisesti jaetuista kokemuksista! :heart: Kiva kuulla,että Fossiilin vuoto on väistynyt! Muille erinäisten asioiden kanssa kamppaileville tsemppiä tosi paljon! Oma vuoto on eilisestä vähäisestä vähentynyt minimaaliseksi, tuskin huomattavaa... Toivoa siis on.:)...
  12. H

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Kiitos sintti-79! Täällä onkin monet jo pitkällä tai jo synnyttäneet; onnea wanda! Itse ihan alkumetreillä ja heti murheena hienoinen tuhruvuoto...vain paperiin tarttuu. Onko täällä kellään kokemusta sellaisesta? Nyt 4+1 vasta ja eilen illalla alkoi tuhru.
  13. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Tagzy ,kiitos, sun kokemus antaa toivoa. =) Viime raskaudessa ei tullut missään vaiheessa mitään vuotoa ja sitten np-ultrassa todettiinkin kkm. Jospa tässä nyt olis toisin päin, että vuotoa on, mutta kaikki hyvin. Ja Yh79:lle myös voimia hankalaan tilanteeseen.
  14. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Tagzy Eilen olisi pitänyt alkaa tai toissapäivänä...ja eilen illalla tätä tuhrua tuli ekan kerran. Onko se hyvä vai huono merkki?
  15. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    :flower:Kiitos tsempistä Mymmeli87 ja sinnuli. Niin, kyllähän sen tajuaa, että vuoto voi olla täysin harmitonta, mutta varsin matalaksi on mielen vetänyt. Täytyy ajatella, että niin kauan on toivoa, kun ei kunnon vuoto ala...
  16. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Mulla myös vähäinen ruskea tuhru jatkunut pitkin päivää...:( Pyyhkiessä huomaa.
  17. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Tsemppiä Fossiili. Mulla tuli myös eilen illalla ja tänä aamuna hitusen ruskehtavaa valkovuotoa paperiin... Tunnelmat ei kovin korkealla, jotenkin paha aavistus on. Soitin kuitenkin neuvolaan ja täti oli siellä huomattavasti positiivisempi kuin minä. Varattiin sitten neuvola-aikakin. Nyt vain...
  18. H

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Hei! Jospa ilmoittaudun myös tänne lokakuisten lisäksi. Hanneka/30.v./SeKS/LA 21.10. Ensimmäistä siis hyvin alussa odotellaan. (3+6?) Takana kkm elokuussa. Huomenna soittelen neuvolaan <3
  19. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    jessix Meillä on sitten peräkkäisinä päivinä lasketut ajat. :) Mulla tosiaan lapsi olisi ensimmäinen, mutta yksi aiempi raskaus on. Tuolloin np-ultrassa (12+4) todettiin, että pienen kehitys oli pysähtynyt jo 9+4 viikoilla. Kovasti siis jännittää minuakin kaiken tämän ilon keskellä. Mä soitan...
  20. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Hei! Uusi odottaja ilmoittautuu! Hanneka 30v./1.lapsi/SeKS Laskettu aika olis laskurin mukaan 21.10. :) Takana kkm elokuussa...

Yhteistyössä