Hakutulokset

1. H

Syysmasut 2013

mullaki on ollu sekavia fiiliksiä. tuntuu että oon onnellisempi kuin ikinä <3 mutta välillä tuntuu myös vaikealta ajatella että esim kavereiden kanssa tehdyt lomareissut yms nuoruuden rellestykset on jäämässä vallan pois elämästä.. toisaalta taas mikään baareissa hilluminen tai vastaava ei oo...
  2. H

Syysmasut 2013

juu, mä oon kans joskus mieheni tupakista ottanu muutaman henkosen mutta tosiaan nyt motivaatio on huima :) sanovat että ekat 2 viikkoo on pahimmat.. onnea sullekkin j.j lopettamiseen, ja voimia, ja hermoja :D
  3. H

Syysmasut 2013

mulla ei oo ollenka pahoinvointia, eikä mitään muutaka. paitsi tissit on kipeet ja mielialat vaihtelee aika paljon. toivottavasti koko raskaus menee yhtä helposti, nyt 6+3. jaksuja teille! :)
  4. H

Syysmasut 2013

munki piti tehdä muutama testi vaikka kaikki merkit alkaneesta raskaudesta oli selvät :D tänään alkoi viikko 7, siis kuukautiskierron mukaan.. ensimmäistä odotamme ja jännittää hirveesti! onneksi on hyvä tukiverkosto. onko muita tupakoinnin lopettajia? ei oo helppoa mutta motivaatio on huima...

Yhteistyössä