Hakutulokset

  1. T

    imetyksen jälkeinen maidontulo

    heippa vaan kaikki!! mieltäni askarruttaa se, että kauanko rinnoista tulee maitoa kun imetys on lopetettu? itse lopetin n. kuukausi sitten imetyksen, ja edelleen rintaa puristamalla tulee maitoa. lopetin imetyksen pikkuhiljaa, aina yksi syöttökerta/ n. 2 viikossa pois, ja mitään pingottumista...
  2. T

    VARHAISULTRA

    me oltii vissiin viikolla 8 yksityisellä ja makso jotain 70-80e!!! hinnat vaihtelee varmaan 50-100e.. en tiiä tekeekö ne muuten vain ultria muuta ku yksityisellä..!!
  3. T

    toppapuvun kasvuvara

    Ostettiin syksyllä 84 senttiselle pojalle 92 lassie haalari, eikä yhtään haittaa tuo väljyys liikkumista. Ainoastaan hihat on niin pitkät että olen niitä vähän kääntänyt. Tässä puvussa ainakin on niin napakka vetoketju vyötäröllä että se pitää haalarin paikoillaan.
  4. T

    automatka 12h lapsen kanssa

    Meillä on 6h matka mummolaan ja ihan kivasti on aina matkat mennyt. Samaten meilläkin on tuo sama britaxin istuin, olen lapsen nukahdettua laittanut pään tueksi pienen tyynyn, mytätyn vaateen tms. Viimeksi kun reissu tehtiin 1v6kk kanssa meillä oli se istuin naama menosuuntaan kallistetummassa...
  5. T

    Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

    eka tuli 34v ja toista tekis mieli. ikää kyllä kohta 40v
  6. T

    G: Miten pitkään sairaalassa section jälkeen?

    keskiviikkona sektio ja sunnuntaina kotiin

Yhteistyössä