Hakutulokset

  1. R

    30-40 v. odottajat missä tahansa vaiheessa

    miss_piggy, oon tosi pahoillani teidän puolesta, voimia tähän hetkeen ja rohkeutta tulevaan. :hug:
  2. R

    30-40 v. odottajat missä tahansa vaiheessa

    Mustikkasuu, mulla sama juttu noiden kipujen kanssa. Muuten kaikki mennyt niin kuin aiemmin eikä mitään ihmeellistä ole ollut, mutta noita kipuja on ollut enemmän kuin viime kerralla. Olen olettanut että ne on juuri niitä venymiskipuja, vaikka niitä tuntuu välillä muutenkin kuin vain äkillisillä...
  3. R

    30-40 v. odottajat missä tahansa vaiheessa

    miss_piggy, onnittelut myös täältä, hienoa että teidän ei tarvinnut mennä jatkohoitoihin asti, nekään ei kuulemma ole mitenkään helppoja. Minulla on yksi työkaveri, joilla ei hoidoista huolimatta ole tärpännyt, mitään vikaakaan ei ole löytynyt ja luultavasti n. 10 vuotta yritystä takana. Arka...
  4. R

    30-40 v. odottajat missä tahansa vaiheessa

    Emppis mulla alkoi pahoinvointi n. viikolla 6 ja alkoi helpottamaan viikolla 12. Aamusta asti jatkuva huono olo n. puoleen päivään asti, koko ajan piti töissäkin napostella jotain helpottaakseen oloa. Oksentanut en ole, kuten en kahden ekankaan raskauden aikana. Tuo jatkuva syöminen vain pakkaa...
  5. R

    30-40 v. odottajat missä tahansa vaiheessa

    Moi, Vuosirenkaita 37, la 20.7, eli viikkoja 16+3. Kotona jo lapset 9 ja 10v, eli kai tämä luokitellaan jo iltatähdeksi. :) Noro-virus juuri sairastettu... karmee tauti. Ruuneperi/37/20.7/3

Yhteistyössä