Hakutulokset

  1. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Huomenta arvon leidit! Nyt on täällä viivan vahvistumista ihmetelty ja onkin kuin onkin vahvistunut niin paljon että uskallan jo itselleni ja teille ilmoittaa että plussa se on<3
  2. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Huomenta päivää kaikille ja uusille tervetuloa!! Täällä testattu david in liuska testillä eilen haamujen haamu jonka huomasin kyllä vasta illalla töistä tullessa.. Eilen jaksanu odottaa koko testiaikaa loppuun.. Tänään piti sitte varmistella ja hyvin ohut ja haalea viiva siellä näky testiajan...
  3. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Lumentäyteistä tiistaita kaikille! Piti tulla päivittelemään ku ei mitään tapahdu puoleen eikä toisee testit näyttää negaa eikä vuotoakaan kuulu. Ilmeisesti tääkin kiero vaan venyy ja venyy.. Sais nyt tapahtua jotain suuntaan tai toiseen ärsyttää tää odottaminen suunnattomasti!
  4. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    ViiruP ja Slartibart onnityksia plussista!! Täällä eilen testattuna naga iltapissasta ja huomenna tai maanantaina uus kokeilu jos ei vuotoa rupea kuulunaan.. Ihme jomotusta kyllä vatsalla on mut tiedä sitten mistä johtuu..
  5. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onnea kaikille plussanneille, ompa ollut taas hurja aalto!! Täällä jännäillään vielä paripäivää.. Ihme oireet kyllä suurimilta osin väistyneet, voi toki olla että aivan normaaleja oloja oli, kuitenkin ensimmäinen kunnon luomukierto. plussa tuulia!!
  6. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Oih onnituksia odotukseen verppu !! Täällä vielä viikko odottelua, ja testit polttaa kaapissa. Omituiset oireet jatkuu edelleen.. voi ku ei olis vaan kuviteltuja..:rolleyes:
  7. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    kahvikuppi:mä noin hurjilla kiertopäivillä olisin kyllä jo rimputellu tri sykerölle ja kyselly et mitäs mitäs.. Omia kuulumisia: Rinnat hyvin omituiset, jomottelee kipuilee ja kaamee painon tunne. Alavatsaa kipristelee ja turvottaa. Ja päätäjuimii. Ei yhtään ominaista mulle.. jokojoko?!
  8. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Heips vaa kaikille! Täällä oltu töiden takia vähän hissukseen, seuraillu kyllä päivittäin että missä täällä mennään :popcorn: susimieli: Täällä juodaan myös greippi mehua lasillinen päivässä ainakin siihen asti että tärppää! Eihän se alkuun mitään herkkua ollu mutta, nyt kun tottunu ni hyvi...
  9. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onnituksia kääkkis82 voi että oon niin onnellinen noista teidän plussista!! Täällä vuoto saatu päätökseen ja nyt kova yritys päälle ja pupuilemaan urakalla.. Ja morjesta uusille tulokkaille :wave:
  10. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Sinnuli onneks olkoon!
  11. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Ai kauhee nyt mä niin muistan miksi joskus vuosia sitten alotin pillereiden syönnin!! Voi jösses mitkä menkka kivut!! No tää oltava vaivan ja kestämisen arvosta että joskus saa sen oman nyytin syliin..
  12. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Niinhän siinä kävi että täti tuli kyläilemään myös täällä.. Hm.. No uuteen kiertoon uutta yritystä.. onnituksia tääältäkin plussanneille!
  13. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Juu.. Aamulla nega testi tehtynä samoin myös keskiviikolta.. Nyt vaan odottamaan josko sieltä vuoto alkas että sais uutta kiertoa lähteä kokeilemaan.. Saapa nähdä vaan kuin sekasin kierto on noiden pillereiden jäljiltä. Hmm..
  14. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Tervehdys vain kaikille, hetken aikaa sivusta seuranneena uskaltaudun joukkoonne. Elis 25 vuotias ensimmäiestä lapsesta haaveileva. Pillerit jätetty vuodenvaihteessa pois ja asenteella tjot... Mä vaan olen niin malttamaton.. Kp 29/28..yk 1...ya 1/13....

Yhteistyössä