Hakutulokset

  1. S

    Syyskuiset 2020

    Kai se on uskallettava kans liittyä seuraan. Täällä olis kolmas lapsi tulossa. Useampi vuosi yritystä takana ja muutama km/kemiallinen takana. Mutta jostain syystä nyt on paljon varmempi olo. Testiviivakin niin tumma tällä kertaa ettei jäänyt epäselvyyttä. Aika monelle olen jo kertonut. La...
  2. S

    Syyskuiset 2018

    Täällä kans uusi ilmoittautuisi. Mielellään tulisin fb-ryhmään mukaan. Maanantaina plussasin ja itseasiassa kolme testiä oon tehnyt tällä viikolla. Kaikki onneksi aivan selkeitä. Syksynlapset/27v/20.9?/3.lapsi
  3. S

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Me kerrottiin 2,5 v:lle melkenpä heti. Mut eihän hän vielä ihan täysin ymmärrä mitä tulee tapahtumaan. Päivittäin kyl puhutaan vauvasta. Tiksanderille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!:)
  4. S

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Meillä oli viime viikolla rakenneultra ja siellä kaikki hyvin. Sukupuolikin selvis. :) Ja joo oon kyllä kiinnostunut osallistumaan tapaamisiin. Mä oon fb addikti eli avaan fb:n koneel/puhelimes ainaki 20krt päivässä eli musta ette saa taustailijaa... ;)
  5. S

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Moikka! Täällä yksi turun seudulla asuva, toista lastaan odottava. Mä oon tosi laiska kirjoittamaan tänne 2+:lle ja pari kertaa oon tääl käyny lukemas... Mut en oo saanu aikaseks kirjoitettua. Meiän lokakuisten fb ryhmäs oon sit "aika" aktiivinen. ;) Teilläkin on vissiin fb ryhmä joten...
  6. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Täällä ollut nyt 3 päivää pahaolo 24h/7. Ja kokoajan väsyttää. No tiedänpähän olevani raskaana... Jotain positiivista ;) Mä oon niiiin huono kirjoittamaan tänne ja selailemaan et mikä nimimerkki onkaan kertonu mistäki jutusta et jotenki en saa kommentoitua tänne kovin ahkeraan. Uskoisinkin...
  7. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Täällä ihmettelen että olenko oikeasti raskaana kun ei ole paha olo.. Harmittaa NIIN paljon kun esikoisesta en pitänyt mitään päiväkirjaa tms raskausajasta. Nyt olis niin kiva verrata et mitä sillon oli milläki viikoilla verrattuna tähän. En yhtään muista kuinka aikasin aloin oksentaa. Muistan...
  8. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Onko muilla muuten ruvennu vatsa turpoamaan? Oon aina ihmetellyt kun kuullut että joku on joutunut ottamaan äitiyshousut käyttöön tyyliin rv 7 mut en enää ihmettele. Omat housut kyl mahtuu viel hyvin jalkaan mut tuntuu toi maha turvonneen tosi paljon! Esikoisesta ei kyllä todellakaan tullut näin...
  9. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Täällä yksi uusi lokakuisen odottaja. Mulla on kierto aika sekasin joten en oikein tiedä onko laskettuaika syyskuun ihan lopussa vai lokakuun alussa. Päätin että tulen kummiskin mukaan tähän lokakuisten porukkaan koska esikoinen ainakin meni 2 viikkoa yli lasketunajan.. Laitoin keskimääräsen...

Yhteistyössä