Hakutulokset

  1. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Terveisiä neuvolasta ? kaikki hyvin. neuvolassa kuunneltiin sydänäänet ja siellä se löi 134 :heart: kohtu vastaa viikkoja 12 :O potkut tulivat anturiin. Tunnen ihan pienet hipasut.. jätän VU väliin joka olis maanantaina ollut . Nyt jaksan odottaa NP-ultraa kun tiedän et masussa kasvaa pieni...
  2. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Maana-mamma: multa kysyttiin neuvolassa kun soitin et mihin haluan mennä synnyttää kättäri, naikkari vai jorvi itse asun vantaalla. kaikki 4 oon naikkarilla synnyttäny mut nyt oon kahen vaiheella kättäri vai naikkari... :)
  3. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    iltoja kaikki :) ikäeroista niin täällä lapset 10.v, 5.v, 4v ja 2.v ja lokakuussa vauva toivottavasti. nuorin silloin 2v9kk. keskimmäiset lapset 1.v1kk ikäerolla. vatsassa tuntuu jännältä pientä kutinaa vatsan sisältä :O etomista lähinnä iltaisin ja päivisin närästää... onko täällä...
  4. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Jaksuja Alii :heart: onnea kaikille uusille plussalaisille :heart: Täällä kärsitään alaselkä kivuista vieläkin :( on niin tyttöolo kun ei juurikaan oireita ole mitä on ollut viime raskauksissa kun poikia odottanut. Välillä kyllä pelottaa onko kaikki hyvin kun ei ole oireita. janskuli83...
  5. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Täällä Alko hirveitä alaselkä kipuja :( pelottaa
  6. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Onnea kaikille plussanneille :heart: neuvola varattu 13.2 ja varhaisultra 14.2.
  7. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    mistä varasit vilijonkka varhaisultran? oliko minkä hintanen?
  8. J

    Lokakuun lapset <3

    janskuli83 29.v/ Viides / NKL / LA 2.10
  9. J

    Lokakuun lapset <3

    Paljon onnea kaikille :heart: mulla kans pientä pelkoa takaraivossa kun olen 2 tuulimuna raskautta kokenut. Ajattelin mennä varhaisultraa huomenna se pitäis varata ja myös neuvola :) mun lapset on 10.v, 5.v, 4.v ja 2.v mistä päin suomea te muut olette? oletteko synnytyspaikkaa jo...
  10. J

    Lokakuun lapset <3

    liittyy mukaan. perjantaina tehty plussa testi ja lauantaina varmistin toisella testillä joka myös oli plussa :) tämä papunen olisi viides :heart: kierrot ollu 28-35 pvä joten laskin LA pidemmän mukaan joka olis 2.10 =)

Yhteistyössä