Hakutulokset

  1. Helmililjanen

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Tervehdys taas! Almaz: Mulle sanottiin neuvolassa, että Otrivin ja Nasofan on ok. Kun menin apteekkiin, eivät missään nimessä suositelleet niitä ALLERGISEEN nuhaan, koska ovat nenää avaavia ja sopivat siis flunssaan. Sanoivat jopa, että jatkuvassa käytössä voivat aiheuttaa pysyviä vaurioita...
  2. Helmililjanen

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Hellouta taas! Ja tervetuloa mukaan Cashboom, vaikka itsekin vasta viime viikolla tänne änkesin :) Tosi monella tuntuu olevan sairastelua riesanaan, tsemppiä vaan kovasti! Luulen, että aika pitkälle kyse on yleisestä vastustuskyvystä, joka sitten joko heikkenee tai paranee raskauden myötä...
  3. Helmililjanen

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Kiitos Pippurihäntä :) Joo, jotenkin odotus 27-vuotiaana tuntui erilaiselta, vaikkei vaivoja ole suuria nytkään. Mutta väsyneempi kyllä olen ja muutenkin kroppa on selvästi vanhempi. Tuntuu ainakin siltä. Tai sitten olen vaan unohtanut tehokkaasti ;) Kyllä mä olen yrittänyt laittaa lihat...
  4. Helmililjanen

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Heips, tähän mäkin haluan mukaan! :) Helmililjanen terve vaan kaikille, ikää 35, H-hetki 30.7. ja toinen aarre tulossa. Ihmettelyä on ollut alkutaival kerrakseen. Esikoinen on jo lähes kouluikäinen ja kaikki tuntuu uudelta ja ihmeelliseltä. Niin ihanaa :) Alku mennyt hyvin, vauva kasvaa...

Yhteistyössä