Hakutulokset

1. S

Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

Hei kaikille! Meille tosiaan syntyi (kovan ja pitkän työn tuloksena) ihana, terve tyttövauva torstaina 15.8 kello 12.53. Mitat olivat 3845g ja 50cm. On tässä opettelemista, ihmettelemistä, ihailemista ja iloa joka päivälle <3 ! Sofia75 ja neljän päivän vanha pikku prinsessa.
  2. S

P.S. Juuri kun ehdin tänne kirjoittaa, niin tänään tuli sitten soitto äitiyspolilta, että sain torstaiksi ajan. Lähinnä ne pyysivät lähettämään sähköpostilla verensokerimittausten tuloksia etukäteen, mutta toivotaan nyt, että siihen ultraankin samalla pääsisi. Tuli huojentunut olo, että jotain...
  3. S

Hei vaan! Ja kiitos tsempeistä - niitä on tarvittu ;) . Pippurihäntä: Kerroin huolestani neuvolassa ja hän lupasi kirjoittaa jonkun konsultaation Jorvin synnärille, että pääsenkö kokoarvioon. No, eipä kuulunut takaisinsoittoa maanantaina, joten eivät sitten nähneet asiaa tarpeelliseksi...
  4. S

Hei! Eipä täälläkään mitään tapahdu vielä, vaikka kroppa ja pää on jo aivan kyllästynyt kantamaan tätä mahaa päivästä toiseen. Positiivista kai on sentään se, että saa öisin ihan hyvin nukuttua, pakollisia vessakäyntejä lukuunottamatta. Mutta näillä mennään, kun ei muuta voida. Neuvolassa aion...
  5. S

Hei! Mun pitää sanoa tuosta Obsidanista omalla kohdallani, että vatsa on tyhjentynyt oikein sulavasti ja nopeasti viimeiset kuukaudet - ummetuksesta ei tietoakaan! Mutta on myös tehonnnut onneksi, koska hemoglobiini oli jo noussut 125. Loppuajan odotukseen voisi lisätä myös sen...
  6. S

Onnea Sannuliinulle tytöstä =) ! Itsellä masentava päivä, kun paino oli oli noussut 4 kg kahdessa viikossa ja olen turvoksissa jaloista kuin possu :( ! Onko jollain parempaa tietoa, että onko sinne vauvan kokoarvioon vielä mahdollisuutta päästä tässä vaiheessa tai vaatia käynnistystä...
  7. S

Hei! Onnea aivan valtavasti vuorikristallille pikkuprinsessan johdosta :flower:! Alissia itselläni on aivan samat suunnitelmat piipahtaa ensi viikolla tuolla asuntomessuilla vielä. Sannuliinu voimia loppumetreille, toivottavasti pian alkaisi tapahtua. Itselle ei kuulu mitään uutta...
  8. S

Helteiset heit kaikille! Samettihortensia valtavasti onnea :flower: suuresta urakasta ja voimia vauva-arjen alkuun! Laittaa ihan vihaksi tuollaiset natsihoitajat, joka alalta vaan löytyy tympeitä ja ilkeitä ihmisiä - harmillinen fakta :mad: !!! Itse olen ajatellut taas varata aikoja...
  9. S

Hei taas! Eilen oli Jorvin synnytysosastoon tutustuminen ja se jotenkin teki vielä todemmaksi, että pian siellä sitten itsekin synnytetään - apua! Meitä oli yhteensä 8 pariskuntaa kierroksella ja kaikki olivat ensisynnyttäjiä - jännä sattuma. Sanoivat, että naistenklinikan väistö kuormittaa...
  10. S

Hei kaikki! Pitänee muistaa täälläkin lukea kuulumisia ja ilmoittaa olemassa olosta jotakin eikä vain facebookissa! Pippurihäntä: närästys on niin tuttua, itse olen vielä vain napsinut Rennietä. Makuulla öisin pahinta! Ja ehdottomasti toiset päivät ovat parempia kuin toiset. Jotkut myös...
  11. S

Hei! Pippurihäntä ja Sannuliinu kuullostaa hyvin tutulta tuo sushinhimo ja täällä taas maistuisi esim. punaviinilasillinen jo oikein hyvin ;) . Toki tuntuu, että RD.n jälkeen nekin ovat jääneet vähän taka-alalle ja enemmän vain tekisi mieli kaikkea MAKEAA ihan mielin määrin...
  12. S

Valtavasti onnea Scarleth ja Mustikkasuu !!! Minäkin mielelläni liityn fb-ryhmään mukaan =) . Itselläni alkaa olla jostain syystä vaikea istua autossa ja eilen huomasin saman elokuvateatterissa, kun joutuu olemaan selkä suorana, niin yläselkään sattuu kovasti. Luulisi, että ottaisi...
  13. S

Hei! Älä Pippurihäntä vielä minua pudota listalta, olen kyllä kirjoitellut tänne =) ja luen melkein päivittäin listaa. Eli se laskettu aika on 8.8. ja eka lapsi. Hienoa Sohvi, että olet sinut nyt RD kanssa. Itse olen jo ihan kyllästynyt tähän mittaamiseen ja terveellisesti syömiseen, voisi...
  14. S

Hei mamat! Sohville kovasti tsemppihaleja, tiedän tunteen! Nyt kun olen itse sulatellut tuota RD-asiaa viikkoja, olen jo sinumpi sen kanssa. Varsinkin, kun olen huomannut, että pystyn herkuttelemaan esim. maitorahkalla ja vanilijakastikkeella ilman, että arvot paukkuisivat yli. Aluksi vedin...
  15. S

Hei taas! Mustikkasuulle kiitos vinkistä, pitää kokeilla, kun oireet taas seuraavaksi ilmaantuu! Pippurihännälle tiedoksi, että huonosti meni osittain. Iloitsin jo siitä, ettei tullut yhtään heikko tai huono olo siellä odotellessa, mutta kun samana iltapäivänä perjantaina oli...
  16. S

Hei! Onnittelut kaikille vauvan saaneille tasapuolisesti! Minä täällä yhä odottelen sitä raskauden hehkua - olen ottanut avuksi jo vyöhyketerapian ja akupunktion - hiukan hemmottelua arkeen. Töitä on onneksi jäljellä enää 16 pvää eli kolme viikkoa ja pääsee pois sieltä homepesästä kesäloman...
  17. S

Hyviä uutisia tuli rakenneultrassa meillekin, kaikki on niin kuin pitää ja luultavasti saamme tytön, sen mistä olemme vähän salaa haaveilleet ja millä nimellä pikkuista puhutelleet jo raskauden alusta asti =) . Mutta pääasia tietysti, että kaikki on hyvin ainakin tällä hetkellä.. Jotenkin...
  18. S

Mukava lukea kaikkien kuulumisia ja kirjoittaa itse pitkästä aikaa. Thaimaanloma meni hyvin ja oli todella rentouttavaa, eikä tullut edes onneksi minkäänlaista vatsapöpöä. Pikkuisen liikkeet olen tuntenut jo ainakin kolmisen viikkoa - jännää, vaikka tämä on eka lapsi- ja hän liikkuukin...
  19. S

Minulla on täällä aivan päinvastaisia kokemuksia vatsan toiminnasta toistaiseksi ja oikein olisi toivottavaa edes pieni ummetus. Meinasi tulla tuossa menneellä viikolla tutuksi työmatkalla jopa lähimetsä, kun ei bussipysäkillä seistessä oikein muutakaan keksinyt ;) . Vähän myös jännittää tuleva...
  20. S

Vuorikristalli: Voimia ihan hirveästi - silmät kostuivat myös täällä <3 ! Itselläni on myös kaksi koiraa ja kauheinta on tässä elämässä ylipäätään sanoa ikuiset jäähyväiset jollekin rakkaalleen, oli se sitten ihminen tai eläin! Kiitos homekommenteista! Esimies (nainen) totesi minulle, että...

Yhteistyössä