Hakutulokset

  1. Ä

    G:Kuinka moni on rehellisesti vain lasten takia avo/avioliitossa?

    lainat maksettu. ainoa yhteinen tekeminen on lasten kanssa oleminen. harrastukset täysin erillaiset. eroa kehittelen.
  2. Ä

    "Mies"palstailijat..

    miespalstailijaksi minäkin. Luonteeltani enämpi harmailija.
  3. Ä

    Epämieluisin seksikokemuksesi?

    avioseksi viimeksi kuluneina vuosina
  4. Ä

    Mikä miehessäsi ärsyttää?

    koska mulla on toinen
  5. Ä

    Minkäs kokosia telkkuja teiltä löytyy?

    perinteisellä tekniikalla 36" ja 21". Tuon 21" olisin vaihtamassa johonkin taulumalliin, jos joku vaan huoleis 21:n
  6. Ä

    Minkälainen seksitarina kiehtoo?

    heteroseksiä, naisten välistä, sitomista, anaalia, kokonaisvaltaista kielikylpyä..
  7. Ä

    parisuhdeterapia(Uusimaa)

    väestöliitto, kalevankatu helsinki. n. 80,- kerta
  8. Ä

    "Oudoimmat" paikat missä ootte harrastanu seksiä

    ostoskeskuksen parkkiksella salaisuuteni kanssa . ei varsinaista seksiä (onneksi) mutta toistemme hyvänä pitämistä :). Rauhallinen paikka, muut autot pysäköitynä kauemmaksi. Ainoastaan valvontakamera 100% varmasti zoomattuna meihin. Onneksi huomasin ennen kuin edettiin pidemmälle. Naiseni sai...
  9. Ä

    Netistä seuraa?

    suomi24 tietty
  10. Ä

    parasta mitä voi tehdä

    housut jalassa? V: Ajella endurolla
  11. Ä

    Pisin aika ilman seksiä?

    n. vuosi. ei nappaa lihanhimot vaimon kaa. viimekerrastakin on n. 2,5kk. omakivakaan ei ole agendalla kuin korkeintaan 1 krt/kk.
  12. Ä

    seksin tarve kasvaa vanhemmilla naisilla

    hei vieras, paljonks teillä on ikää? oon kohtas 4-kymppinen mies ja mua ei nappaa myöskään. Vaimolla ois haluja vaikkas joka ilta.
  13. Ä

    Kuinka usein

    n. 3...4 kertaa vuodessa. ollaan molemmat 39. yhdessä 15v.
  14. Ä

    Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?

    kas meikää kun ei nappaa... vaimo onkin siitä todella kypsänä... vähän jo itseäkin pännii.
  15. Ä

    Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?

    1...2 krt /vuosi
  16. Ä

    pettämisestä

    mulle itselle tehtiin näin. nyt olen pitänyt varani etten jää kiinni samoista elkeistä. Kun puolisoni jäi kiinni. Oli mun viha ja arvomaailma jyrkkiä häntä ja tätä pettämistä kohtaan. Nyt kun itse on pyörittämässä kuviota, pystyn ymmärtämään hänenkin aikaisempia ratkaisujaan.
  17. Ä

    pettämisestä

    keväästä 2004 lähtien saman hengenheimolasen kanssa :*
  18. Ä

    Haluttomuudesta...

    entä jos minua ei miehenä huvita ja vaimolla ois niin kiima että ei paremmasta väliä. Kyllä hänelle voin kielikylvyn antaa mutta siitä tulee sille vain huono mieli kun ei saa tuotettua mulle hyvää, koska mua ei kertakaikkiaan huvita.

Yhteistyössä