Hakutulokset

  1. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Onnea uusista vauvoista! Ja Ensarille voimia! (.) Täällä oli vauva kasvanut sitten sen verran että eivät ruvenneet onneksi maanantaina vielä käynnistämään. Nyt olis kuitenkin huomenna taas sykekäyrällä käynti ja maanantaina uusi painoarvio. Noista painoarvioista kyllä, ei tunnu olevan...
  2. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Onnea minä vaan ja muut jo synnyttäneet :) Ja mielenkiinnolla luin myös tuon pinkin synnytyskertomuksen, kiitos :) Annemiini me saatiin ilmaiseksi vaipparoskis(kin), muuten ei olis varmaan tullut hankittua. Uskon kuitenkin että siitä on hyötyä joskus kun siskon lapsi oli serkkunsa kanssa...
  3. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Isot onnittelut Pinkille :)
  4. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Hirveesti tsemppiä täältäkin Pinkille ja kaikille supistelijoille :) Tiistaina työpaikan kautta olin ultrassa ja sai painoarvioksi 1890g mikä oli ihan normaalin rajoilla. Kerkesin jopa vuorokauden olla tyytyväinen kun sitten kävin kättärillä ultrassa ja ne saikin painoarvioksi vaan ~1600g ja...
  5. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Kiitoksia, mukavaa porukkaa täällä ainakin kirjoittelee :) Tänään oltiin ultrassa ja hyvin vauva oli kuitenkin kasvanut vaikka lääkäri oli aiemmin huolissaan, eli kyllä se jostain ne ravintoaineet sitten imee vaikka syöminen ei aina onnistukaan :) Mulla meni ennen joulua ihan älytön määrä...
  6. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Moikka kaikille, loppumetreillä vasta löysin tänne mutta toivottavasti vielä ehtii saada jutun päästä kiinni :) LA 28.2. / 1.lapsi / KOS / Tyttöä luvattu! Täällä mennään rv 33+4 ja harjotussupistuksia on ollut silloin tällöin, mutta (varsinkin öisin) on välillä ollut myös niitä...

Yhteistyössä