Hakutulokset

  1. H

    G:korvatulehdus

    Meillä esikolla alkoi reilu vuoden iässä ja siitä eteenpäin sinne kolmeen vuoteen asti. Toisella lapsella alkoi viiden kuukauden iässä, putket sai 8kk ja korvakierre loppui vajaa kaksi vuotiaana. Kolmonen sai ekan tulehduksen vajaa 2kk vanhana, putket korviin 7kk vanhana ja loppua ei näy. Nyt...
  2. H

    Heinähiput 2006

    Hetkittäin tunnen olevani huono äiti, koska menen takaisin töihin ja melkeinpä vain palkankorotuksen takia. :ashamed: Toisen lapsen jälkeen jään kotiin. Siis ei ole tosi! MITÄ kuvittelet että toisen lapsen jälkeen jääminen kotiin muuttaisi...? Tässä näkee taas nykyajan vanhempien arvot...
  3. H

    Onko normaalia vuotoa?

    Itse vuodin kaavinnan jälkeen vain kaavinta päivän. Seuraavana päivänä vuoto oli loppu. Viiden päivän ajan tuli muutama tippa rusehtavaa tiputtelua harvakseltaan ja sitten se oli siinä. Kävin jälkitarkastuksessa 6 viikkoa kaavinnan jälkeen ja kaikki oli kunnossa. kohdun limakalvo oli vain...
  4. H

    Lapsivesiasiaa..

    Kyllä vain! Ei mitään hajua minne se meni. Ja sitä piti olla vieläpä runsaasti. Mulla myös ruvettii puhkoo ja todettiin että nää on kuule jo puhki. Tuli muuten harvinaisen fiksu olo.. Saa nähdä kuin käy nyt, pikkukakkonen olis tulossa muutaman viikon päästä. :D
  5. H

    avent via säilytysjärjestelmä

    Tietääkö kukaan mistä pääkaupunkiseudulta (tai nettikaupasta) saa ostaa tuon maidon säilytyspakkauksen johon kuulluu mukit, kannet, pari sovitinta isis-pumppuun ja tutteihin? Olen yrittäny netistä etsiä, mutta ainoa jonka löysin on turussa. Kyllä kai sitä joku muukin myy!!! Tai sitten myydään...
  6. H

    km:n jälkeen raskaaksi

    Itse pohdin tuota myös paljon ja lopulta soitin omalle gynekologilleni. Minulle kun kättäriltä sanottiin, että 2-3 menkat. Minulle ohjeet olivat, että saan alkaa heti. Siksi, että kohtuni limakalvo oli niin ohut, ettei siihen mikään tarttuisi. Muutoin hän olisi kehoittanut minua odottamaan...
  7. H

    Ihmiset eivät ymmärrä keskenmenoa?!

    Olen myös kokenut tutut "sehän oli nin alussa", "Kyllä susta vielä äiti tulee...." Toisaalta, jos mietin, mitä itse sanoisin toiselle, joka kokee paraikaa keskenmenoa, niin eipä heti tule mieleen. Oma suruni oli ainakin pitkään sanatonta, jota en pysynyt mitenkään ilmaisemaan. Kuinka siis...
  8. H

    Km:n kokenaat

    :hug: :hug: :hug: Voimia! Tiedän mitä käyt lävitse, sinne ei aurinko helposti paista
  9. H

    Km:n kokenaat

    Tietääkö joku, koska pitäisi olla huolissaan, ettei menkkoja ole tullut km jälkeen? Itselläni kaavinta 8.5. eikä menkkoja kuulu. 8.6. olin tuntevinan ovulaation. Juhannuksen tienoilla ruskeaa vuotoa, jossa välillä verta? Olisko voineet olla menkat? Jälkitarkastuksessa todettiin erittäin ohut...
  10. H

    Keskeytyneen keskenmenon kokeneet

    Mulla keskeytynyt kesken meno todettiin viikolla 8+3. Sikiö kuollut 6+3. Ei mitään oireita. Kyseessä ensimmäinen raskaus, kauan odotettu ja toivottu. JOtenkin vain oli tunne, että ultraan halusin päästä. Yksityiselle menin ja lääkäri totesi heti kohtua kokeillessaaan, ettei kaikki ollut hyvin...
  11. H

    Km:sta 2 viikkoa

    Mulla KM:sta 6 viikkoa. Viikko sitten oli alavatsakipua ja pari päivää niukkaa veristä vuotoa. Mistäköhän oli kyse? olin käynyt viikkoa ennen sitä gynellä ja siellä todettiin vain valtava munarakkula. Olisko siis mullakin ollut kyseessä ovis?
  12. H

    onko normaalia

    Mulla oli keskeytynyt keskenmeno, joka käynnistettiin lääkkeillä. Olin viikolla 8, sikiö kuollut viikolla 6. Lääkkeiden jälkeen vatsakivut kestivät ensin seuraavaan päivään. Sitten oli kaksi päivää hyvä ja kivuton olo, tosin helkutin surullinen. Kolmantena päivänä kivut alkoivat uudelleen ja...
  13. H

    aina tulee käytyä täällä...

    Onnittelut teille! Itse toivun hitasti viime viikkoisesta keskenmenosta. Haluaisin kysyä teiltä, kuinka pian yrititte uudelleen ja kuinka pian tärppäsi?
  14. H

    varmaan tyhmä kysymys, mutta....

    Pidä huoli hyvästä omasta nestetasapainosta että riittää maitoa vauvalle, eiköhän sen luulisi vauvalle riittävän jos ei mitään ylimaallisia helleaaltoja tule matkailuseudullesi.
  15. H

    äidit espoosta?

    Heippa kaikki espoon äidit!!! Uusia kavereita kahvitteluun ja ulkoiluun tms etsivät äiti 18 ja tyttö 1.9vuotta. Sinun tai lapsesi/lapsiesi iällä ei ole väliä!!! PISTÄ POSTIA JOS ETSIT YSTÄVÄÄ!!!! lilith09@luukku.com

Yhteistyössä