Hakutulokset

  1. äippä86

    ystävä miettii 5:ttä aborttia =(

    Abortti on verrattavissa murhaan tai tappoo. Ajatelkaa nytten se on jo elävä olento jolle pitäisi suoda elämä. vois sen mieluummin antaa adobtioon kun tapattaa. joku sitä oikeasti rakastava äiti voisi ottaa mieluusti sen kasvatiksi.
  2. äippä86

    ystävä miettii 5:ttä aborttia =(

    Musta abortit pitäisi lailla kieltää. Miks ei sitten käytä ehkäsyy jos kerran ei lapsii halua. Lapset ovat ihania.
  3. äippä86

    äidit-86

    Oon kahen suloisen pojan äiti Raahesta.Pojat 4,5v ja 3kk. :heart: Onko muita Raahesta?
  4. äippä86

    pinoon äidit jotka syntyneet -86

    täällä kans 4.7.06 syntyneen pojan äiti =) <br><br>
  5. äippä86

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    olin juuri täyttänyt 20.v kun ensimmäinen lapseni syntyi poika 04.07.06 2915kg ja 49cm =) :heart:
  6. äippä86

    onko toinen yleensä nopeampi?

    Heippa kaikki enemmän kuin kerran synnyttäneet! Mulla olisi synnytys kovasti lähestymässä ja toista lasta pukkaa. Hyvästä ensimmäisestä synnytyksestä huolimatta pelko on kova koska en halua epiduraalia yms. Haluaisinkin tietää että onko toinen synnytys yleensä nopeampi kuin ensimmäinen? olisi...
  7. äippä86

    onko kukaan onnellinen tähän hetkeen?

    :attn: Kyllä lippua nostan.. Kyllä täällä on niin paljon valittajia ja aina kaikki niiiiiin surkiasti.. Että kyllä ittesä onnelliseksi tuntee :heart: =) Joskus tietty riitoja tulee, ja lapsen kans väsyy, vaikkei ookkaa ku yks vuoden ikänen, mutta kyllä siinä hommasa on :whistle: Mies on...
  8. äippä86

    lapset 02, 04 ja 06,onko muita?

    täällä olis kans mamma mille kirjoitella.poika reilu vuoden ja toista odotellaan. mese: haukka118@hotmail.com
  9. äippä86

    Uusia ystäviä oulun alue?

    Olen itse 19v kohta kahden lapsen äiti,esikoinen on 1v5kk ja toisen laskettuaika on viikon kuluttua.:) Olis kiva saada kaikenlaisia kavereita,kaikkeen menoon!Jos vaan niitä on,ite asumme haukiputaalla.
  10. äippä86

    Oulusta leikkikaveria/äitikaveria?

    Täällä myös menevä äiti,19vuotias,poika 1v5kk ja toisen la 10.9.05 Maili oli heidi.jukuri@jippii.fi Mailaa jos haluut tutustua. :heart:
  11. äippä86

    Naimisissa?kihloissa?

    Naimisissa ollaan. Minä 18 Mies 24 Poika 6vko
  12. äippä86

    nimi gallub

    itse olen Niina,poika on Jeremias ja aviomies on Teuvo B)
  13. äippä86

    sukulaisten suhtautuminen..

    meillä sukulaiset ottivat hyvin uutisen vastaan.ja poika on nyt 6vko
  14. äippä86

    Isien iät

    minä 18 ja aviomies 24
  15. äippä86

    kavereita kaipailee...

    moi täällä olisi yksi vm-86 syntynyt pienen pojan äippä. meilailla voi:Haukka118@hotmail.com
  16. äippä86

    meseily äipät!!!

    täällä olisi pienen pojan (1kk)äippä joka toivoisi saavansa ystäviä. mese löytyy: Haukka118@hotmail.com
  17. äippä86

    Vauvakuumeilijoita meilikamuiksi...

    kävisikö kohta äiti? osoitteeni: Haukka118@hotmail.com

Yhteistyössä