Hakutulokset

  1. M

    *Rousk* haukkaisu raa-asta raparperinvarresta

    Nam.. mulle kans
  2. M

    Täytyykö 8kk ikäisen osata ryömiä?

    \ Moi! Älä murehdi! :hug: Kahdessa kuukaudessa vauva ehtii kehittymään vaikka kuinka! Ja jos ei ryömi 8kk neuvolassa, voin vaikka lyödä vetoa että viimeistään 1 vuotiaana ryömii! Ja silloinkin lapsesi on normaali kehitykseltään. Neuvolantädit nykyään vaan tykkää liikaa pelotella äitejä ja...
  3. M

    G: Mikä biisi saa itkemään

    Inka - Sinä päivänä satoi lunta Anne Mattila - Ei kerro tuuli
  4. M

    Onks kellään...

    Kiitos Pinkille
  5. M

    Onks kellään...

    mansikka pipon ohjetta. Neulottu ..
  6. M

    G:Grillimakkara ketsupilla vai sinapilla

    ketsupilla
  7. M

    Mistä v.itusta löytäis kunnon kartan

    map24 sieltä löytyy
  8. M

    ä-pakkaus 2007

    http://zombiinos.net/kuvatuksia/aippapakkaus1.jpg http://zombiinos.net/kuvatuksia/aippapakkaus2.jpg http://irc-galleria.net/archive.php?nick=MiRaAkKeLi_
  9. M

    Hautajaiset vihdoinkin ohi.

    mulla lauantaina edessä serkun siunaustilaisuus.oli vain 31v :'(
  10. M

    Suonikohju kiveksissä - milloin tutkimuksiin?

    Osaisittekohan auttaa :wave: ? Meillä oltu vauvantekopuuhissa 6-10 kk (riippuu laskutavasta, aluksi tjottaillua, sittemmin kalenterin ja lämpöjen kanssa kellotusta). Miehelläni on todettu suonikohju toisessa kiveksessä. Silloin lääkäri vain mainitsi, että jos ei ala jälkikasvua kuulua, niin...
  11. M

    Kuinka usein

    \ tämä oli melkein kuin omasta suusta. Meillä ehkä 7krt/viikko, toisinaan 4/krt vrk. Me kans ollaan oltu kolmisen vuotta yhdessä. Meillä on pieni lapsi ja silti jaksetaan :p Ikää minulla 21, mies 24
  12. M

    ~KesäMassut 2007~

    En ehtinyt tähän pinoon ilmoittautua, mutta lueskellut olen taustalla. Sain tänä aamuna keskenmenon eli nyt oli viikkoja 5+4, mutta tiesin tämän tulevan. Tämä oli nyt toinen km perätysten eli elokuussa tehtiin kaavinta tuulimunaraskaus todettiin 11+1 ja nyt sitten tämä. Tuli vain mieleen että...
  13. M

    Keskenmenon jälkeen menkat!?!

    Mulla kaavinnasta 8 viikkoa ja 2 pv eikä vieläkään menkkoja, lääkäri käski vain odotella, että näin.
  14. M

    Synnytys lähestyy.....

    \ Kuin mun kynästä (tai näppiksestä) tuo tarina. Ensimmäisenä iltana kävi 3 vieraat! Olisin halunnut rauhassa kotiutua, tutustua vauvaani ja opetella imetyksen. Mutta väkeä lappasi kuin marketin ovista ja koko ajan joku vaati vauvaa syliinsä. Lisäksi anoppi meinasi omia koko vauvan. Puhui...
  15. M

    Matala nänni?

    \ Ihan tavallisesta ruokakaupasta. Olisko noin 5 euroa/2kpl. Mitä tarkoitat tuolla rinnan paljastelulla? Minulta ainakin jo synnytyspöydällä synnytyksen jälkeen otettiin rinta esille ja kätilö tukki sitä vauvan suuhun. Sama toistui huoneessa myöhemmin, kun opettivat minua imettämään ja...
  16. M

    Jos vedet menee...

    Itse soitin sairaalaan vesien menon jälkeen (38+2) ja kysyin asiaa. Sanoivat jos vauva on pää alaspäin ja vesi kirkasta, saa tulla omalla autolla. Synnytysvalmennuksessa terkkari sanoi aikanaan, että aina ambulanssilla koska napanuora voi luiskahtaa pois. Mutta siis sairaalasta sain tämän...
  17. M

    Kokemuksia kaksosista?

    hei!! Meillä on 4 vuotiaat kaksoset, tyttö ja poika. Itselleni oli aika yllätys (lue järkytys) kun selvisi ultrassa että tuplat tulee, mies otti rauhallisemmin. Omalta puoleltani ei suvussa ole kaksosia, miehelläni oli kaksoisveli. Alussa kyllä pelotti että miten selvitään kahden vauvan kanssa...
  18. M

    Kuorsaajat synnyttäneiden osastolla..

    Minulla oli myös kuorsaaja vierustoverina. Ei siinä mitään ongelmaa ollut, koska saan nukuttua vaikka päällä seisten. Tämä samainen nainen vaan valitti minulle vauvani itkiessä yöllä nälkää, että:"voi kun mä olen niin herkkä uninen." Itse oli vauvansa vienyt yöksi hoitoon. Minä siinä sitten...
  19. M

    Velkojen hoito

    Toivon kaikkea hyvää isällesi ja voimaa parantua. Varmasti tulee koville ottamaan, mutta onneksi olet olemassa hänen tukenaan. Oma isäni ei ottanut apua tosissaan vastaan eikä kai enää ymmärtänyt mikä tilanteensa viinan kanssa oli ja lopulta elimistö sitten petti.
  20. M

    G:Oletteko mustasukkaisia miehen exästä?

    En ole. Mieheni on se, joka aikoinaan suhteesta lähti ja on ollut hyvin tyytyväinen "uuteen elämäänsä". Ex tosin on kaikkensa yrittänyt tehdäkseen minut mustasukkaiseksi. Pari vuotta sain tekstareita, joiden mukaan mieheni kävi harrastamassa seksiä hänen kanssaan jne. Huvittavinta on se, että...

Yhteistyössä